Fitness Seller

Als je een beetje gespierd bent willen mensen je altijd testen?

niemand durft ruzie met de kers te zoeken

iedereen zoekt sowieso wel ruzie met mij.

Omdat het kan

heb altijd me 9mm met laser bij me, so im untouchable

Vroeger had ik best vaak ruzie, toen ik iets van 80-85 kg woog. Nu eigenlijk nooit, komen af en toe wel gekke figuren naar me toe met uitgaan, maar dan meer om een praatje te maken.. zeggen ze ja jij traint zeker he. of jij zit zeker de hele dag op de sportschool. Laatst ook de vraag van hoeveel kuurtjes heb jij wel niet gehad. dat soort dingen. Maar ruzie krijg ik eigenlijk nooit, moete ze ook niet doen :D

En daarbuiten, ik ben niet arrogant, niet macho, gewoon relaxt. Ik kan met iedereen ouwehoere en lache.

Vroeger had ik best vaak ruzie, toen ik iets van 80-85 kg woog. Nu eigenlijk nooit, komen af en toe wel gekke figuren naar me toe met uitgaan, maar dan meer om een praatje te maken.. zeggen ze ja jij traint zeker he. of jij zit zeker de hele dag op de sportschool. Laatst ook de vraag van hoeveel kuurtjes heb jij wel niet gehad. dat soort dingen. Maar ruzie krijg ik eigenlijk nooit, moete ze ook niet doen :D

En daarbuiten, ik ben niet arrogant, niet macho, gewoon relaxt. Ik kan met iedereen ouwehoere en lache.

Lijkt me sterk met 50% vet ;)

verkapt kijk mij breed zijn topic

Nooit last van eigenlijk.

Meisjes testen altijd hoe hard ze in m'n armen kunnen knijpen ja.:trollfacex:

Ik wou dat ik zo stoer kon doen als jullie. Jullie zijn allemaal zo ****ing breed.

Brede jongens hier :o

gaat over als je echt breed bent...tegen mij zeggen ze nog wel eens als grapje loop eens niet zo breed...meestal is dat het moment om ff aan te spannen en te laten zien wat het kan worden...

serieus maak jij je zorgen dat mense zo tege je kome doen? gewoon negeren. en anders ja net zo als waterpoloer

9 Millimetaahhhhh met lasahhh:P

gewoon negeren jong.

Terug
Naar boven