MuscleMeat

Als je een beetje gespierd bent willen mensen je altijd testen?

Dat is dan toch gewoon omdat je zelf veel te fars loopt :D Ik heb nooit last, maar ik ben dan ook de chillste kerel die er bestaat, zoek nooit ruzie en gedraag me nooit stoer, arrogant of weet ik veel wat.

Er is wel eens 1x een zwaar gedrogeerde kerel tegen me begonnen in een dancing, hij wou met mij naar buiten gaan om te vechten. En als ik dan vroeg waarom, dan gaf hij als reden 'ge zijt breed, komaan dan wiltge toch vechten'. Heb me daar gewoon uitgepraat :)

je hebt die gast gewoon slecht verstaan, volgens mij was het een anderlecht-fan, kwil ook altijd vechten met fcb-mannetjes ;)

was er met oud en nieuw iemand in de 013?
wat een k*ttent daar(muziek enz)ook hele rare mensen,,

nou iig ik was er nog geen 10 minuten toen had en vriend van me al ruzie met 2 marokanen omdat ze bijn zijn chick zaten te k*tten.maar toen ze zag dat wij met 10 man waren hielden ze het wel voor gezien,1 man was al genoeg geweest daar niet van voor hun 2 haha.Een uur later loop ik de trap af en wacht beneden op mijn chick die nog op de wc was,als ze na beneden wil lopen komen dezelfde 2 marokanen de trap opgelopen.de 1 gaat express voor mijn chick lopen.en als ze na links wil gaat hij ook na links en na rechts gaat hij ook na rechts,en opeens gaat hij voor haar staan.mijn chick zegt ga eens aan de kant,hij blijft gewoon staan.ikk word een beeetje ziek van zulke gasten!!!! ik liep de trap op.pak em bij zijn kraag en geef hem een VOLLE kopstoot.en zijn maat duw ik heel simpel van de trap na beneden.toen zijn we maar weer naar eindhoven gegaan.

irritante ventjes

was er met oud en nieuw iemand in de 013?
wat een k*ttent daar(muziek enz)ook hele rare mensen,,

nou iig ik was er nog geen 10 minuten toen had en vriend van me al ruzie met 2 marokanen omdat ze bijn zijn chick zaten te k*tten.maar toen ze zag dat wij met 10 man waren hielden ze het wel voor gezien,1 man was al genoeg geweest daar niet van voor hun 2 haha.Een uur later loop ik de trap af en wacht beneden op mijn chick die nog op de wc was,als ze na beneden wil lopen komen dezelfde 2 marokanen de trap opgelopen.de 1 gaat express voor mijn chick lopen.en als ze na links wil gaat hij ook na links en na rechts gaat hij ook na rechts,en opeens gaat hij voor haar staan.mijn chick zegt ga eens aan de kant,hij blijft gewoon staan.ikk word een beeetje ziek van zulke gasten!!!! ik liep de trap op.pak em bij zijn kraag en geef hem een VOLLE kopstoot.en zijn maat duw ik heel simpel van de trap na beneden.toen zijn we maar weer naar eindhoven gegaan.

irritante ventjes

Lijkt me de ultieme knock-out, zo iemand bij zijn kraag naar je toe trekken en een kopstoot geven. Ik ben niet echt voorstander van geweld maar die kerel was al gewaarschuwd en heeft het wel verdient als je story klopt. GJDM! :D

Laatst bewerkt:
Ik rekte me uit met New year en toen was opeens een maat van me knock out ???
Weet ik veel dat ie net langs kwam lopen

Als je gespierd genoeg bent stopt dat testen weer ;)

Terug
Naar boven