Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maar mijn mening over jou geld nog steeds.
echt een chille gast ben je dan.
zou willen dat k mezelf ook zo onder controle had als jij nu
ochja k laat me veel te snel opfokke
maar mijn mening over jou geld nog steeds.
vind je maar een blaaskaak om het nog vriendelijk naar voor te brenge

Dat heet roid rage, je zet jezelf wel voor schut als je met je 83 kilo door het lint gaat.

jij bent wijs maat echt waar dit is gewoon de slimste reactie wat ik tot nu toe gelezen heb sinds k me ingeschreven heb
je hoefd geen monster te zijn om een monster kapot te krijgen

jij bent wijs maat echt waar dit is gewoon de slimste reactie wat ik tot nu toe gelezen heb sinds k me ingeschreven heb
je hoefd geen monster te zijn om een monster kapot te krijgen

jij begrijpt me blijkbaar tochJe moet wel ABN kunnen typen op een forum, anders begrijpen de mensen je niet.
![]()
Nooit gehad, eerder het omgekeerde. Misschien gaat het inderdaad over als ze zien dat je echt 2x zo breed bent als hen?

Gisteren heb ik een volle guinness (3euro) laten vallen door enkele ruziënde ezels die tegen me aan botstenEven 'n bump.
Heb gister met de jaarwisseling echt heel veel ruzie gehad met ventjes die expres breed gingen lopen en ruzie gingen zoeken.![]()

als ze dat deden terwijl ik mn kwark zat te eten dan waren de rapen echt gaar!Gisteren heb ik een volle guinness (3euro) laten vallen door enkele ruziënde ezels die tegen me aan botsten![]()
Even 'n bump.
Heb gister met de jaarwisseling echt heel veel ruzie gehad met ventjes die expres breed gingen lopen en ruzie gingen zoeken.![]()