Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit is gewoon een verkapt kijk mij breed zijn topic. Ik ken beesten en die hebben nooit problemen. Het ligt aan je eigen gedrag, ga jij niet als een haantje rondlopen heb je nergens last van

Geef je ze toch gewoon wat ze willen?Dan beginnen ze van "denk je dat je zo breed bent ofzo" en beginnen ze ruzie te zoeken. WTF
Houdt dit op wanneer je echt gespierd bent? (bv 180cm 105kg 10%lv)
Echt frustrerend al die mensen die willen bewijzen dat ze je in elkaar kunnen slaan![]()
Geef je ze toch gewoon wat ze willen?
Zie het probleem niet zo ..
Lui van 16-18 jaar die denken dat ze met beetje drank op 2e overheem zijn.
Te grappig
Je hebt altijd agressieve coke, speed snuivers en alcoholisten die het gevaar van breedte zijn niet inzien, door een te hoge dopamine spiegel, waardoor zij geen angst kennen.
Komen ze meestal vanzelf achter.
Tjah, ik ben ook niet zo breed, toch vrij vaak dat mensen me komen testen ja.. Gisteren weer een volwassen kerel die me bij z'n keel greep, na 2 stompen liet ie wel los.
Tjah, ik ben ook niet zo breed, toch vrij vaak dat mensen me komen testen ja.. Gisteren weer een volwassen kerel die me bij z'n keel greep, na 2 stompen liet ie wel los.