AndroidHealthClinic

Als je een beetje gespierd bent willen mensen je altijd testen?

Ruzie niet, wel armworstelen..

Dit is gewoon een verkapt kijk mij breed zijn topic. Ik ken beesten en die hebben nooit problemen. Het ligt aan je eigen gedrag, ga jij niet als een haantje rondlopen heb je nergens last van

Ik heb altijd ruzie omdat ik stoer doe ofzo ?????????

Je hebt altijd agressieve coke, speed snuivers en alcoholisten die het gevaar van breedte zijn niet inzien, door een te hoge dopamine spiegel, waardoor zij geen angst kennen.

Komen ze meestal vanzelf achter ;).

Ik vind jammer dat ik dit probleem nooit heb :(

Lui van 16-18 jaar die denken dat ze met beetje drank op 2e overheem zijn.
Te grappig

Dan beginnen ze van "denk je dat je zo breed bent ofzo" en beginnen ze ruzie te zoeken. WTF

Houdt dit op wanneer je echt gespierd bent? (bv 180cm 105kg 10%lv)

Echt frustrerend al die mensen die willen bewijzen dat ze je in elkaar kunnen slaan ???
Geef je ze toch gewoon wat ze willen?
Zie het probleem niet zo ..

Nergens last van. Ligt aan je houding.

Geef je ze toch gewoon wat ze willen?
Zie het probleem niet zo ..

Nahh, probleem is dan kun je voor elk geintje iemand de kop wel gaan lopen verbouwen, het nut is er gewoon dom weg niet! Beter doe je het af met een geintje en loop je gewoon door!

Lui van 16-18 jaar die denken dat ze met beetje drank op 2e overheem zijn.
Te grappig

Dat is wel grappig ja idd, valt mij ook op de laatste tijd (komt omdat ik de laatste tijd niet meer drink)

Je hebt altijd agressieve coke, speed snuivers en alcoholisten die het gevaar van breedte zijn niet inzien, door een te hoge dopamine spiegel, waardoor zij geen angst kennen.

Komen ze meestal vanzelf achter ;).

Doen ze ook, maar ik heb toch liever dat het door een ander komt dan door mij! Bedoel je gaat uit om het leuk te hebben, niet om een strafblad te kweken!

met jou postuur zou je zeggen dat je er geen last van hebt, is waarschijnlijk de manier hoe je loopt/overkomt

Grappig hoe iedereen uit bb perspectief kijkt.
Voor een 'normaal' persoon is hij wel aan de brede kant

Tjah, ik ben ook niet zo breed, toch vrij vaak dat mensen me komen testen ja.. Gisteren weer een volwassen kerel die me bij z'n keel greep, na 2 stompen liet ie wel los.

Tjah, ik ben ook niet zo breed, toch vrij vaak dat mensen me komen testen ja.. Gisteren weer een volwassen kerel die me bij z'n keel greep, na 2 stompen liet ie wel los.

Cool story bro!

OT: ik heb er niet echt last van. Vaak het tegenovergestelde eigenlijk met uitgaan. Ze maken bijna nooit ruzie met me, en als een vriend van me ruzie heeft... en ik kom even praten dan is het vaak zo opgelost.

Terug
Naar boven