MuscleMeat

Als je een beetje gespierd bent willen mensen je altijd testen?

Het ligt echt niet aan mezelf hoor, ik ben best vriendelijk:D

deadlift 200kg dus zwak ben ik ook niet (ja ik weet dat het wereldrecord 457.5kg is)

als je mp een beetje goed is en die gozer is niet zo zwaar gooi je hem zo in de lucht:D misschien maar eens mee gaan oefenen;) gaat ook wat makkelijker als je echt boos bent zoals BA:o
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nooit last van, iedereen loopt altijd met een boog om mijn heen omdat ik zo'n beest ben. :trollface:

niet echt breed, maar ze zien toch altijd dat ik train.

hier is een foto van op afstand en met kleren. (minder misleidend dan opgepompte close up "most muscular" poses)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

die naast mij is 13 jaar ouder ofzo en ik ben toch *iets* breder dus ja

Beetje meer trainen! en draag geen zwarte kleren als je uitgaat je lijkt dan dunner. En inderdaad hoe breder je bent hoe minder gevechten je zal moeten doen en je moet ook opletten waar je loopt, als je naar deftige plaatsen gaat zal je ook alleen deftige mensen hebben.Ik ga al een jaar ofzo niet uit omdat ik een pest heb aan dronken lastige mensen dus dit is al een tweede oplossing ;)

Nooit last van gehad, en ik heb zelfs werk waar vaak agressie in voor komt.

Af en toe eens zo'n gast aftuigen wilt wel helpen. ;_

Tjah, ik ben ook niet zo breed, toch vrij vaak dat mensen me komen testen ja.. Gisteren weer een volwassen kerel die me bij z'n keel greep, na 2 stompen liet ie wel los.

hoe doe je dat.....

lijkt me ook dat hij het niks voor niks gaat doen.

on: vragen om te armworstelen.. vreemd en irritant

• Topic Starter Topic Starter
Vragen om te armworstelen is grappig, maar ik denk dat je het dan alleen maar erger maakt.

nooit mee gemaakt

je hebt miss een happy face ?
als iemand naar me kijkt ,kijk ik gwn door tot hy zyn hoofd naar beneden doet !!

mss helpt het als je ze in elkaar slaat..

jammer ik kom dat nooit tegen , ik zou me verdomme uitleven ik zou ze in elkaar slaan , nu dat kan ook geld kosten .
ik ben iemand die me niet laat doen zeker niet al altijd geweest .

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Zo vaak gehad, in mijn beginnende dagen. Nu geen last meer van die pubers die me van de troon willen stoten.

Terug
Naar boven