- Waardering
- 1.374
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ik ken het man.
zit ik nog gewoon op een bank. ik ga al niet uitgebreid zitten omdat er meer mensen ook nog op de bank zaten. gaat zon domme sl*t mij vertellen dat ik niet zo breed moet gaan zitten.... echt ergerlijk. want ik weet in eerste instantie niet eens wat ik moet zeggen...

ik ken het man.
zit ik nog gewoon op een bank. ik ga al niet uitgebreid zitten omdat er meer mensen ook nog op de bank zaten. gaat zon domme sl*t mij vertellen dat ik niet zo breed moet gaan zitten.... echt ergerlijk. want ik weet in eerste instantie niet eens wat ik moet zeggen...
En toen besloot ze maar te gaan staan. 
ik had het vanochtend toevallig in de bus. In die gvb bussen heb je achterin echt uber weinig beenruimte, en ik zat dus achterin. Ik kon m'n benen niet recht houden, omdat ze te lang zijn voor die krampachtige bedoelingen daar. Dus m'n benen zaten diagonaal waardoor ik de plek er naast in principe ook half bezet hield. Zegt zo'n wijf: Hey zit eens recht, 'n ander wil ook kunnen zitten. Heb gevraagd of ze blind was, zegt ze :"wat??" of je blind benten toen besloot ze maar te gaan staan.
![]()
Ik had het vanochtend toevallig in de bus. In die GVB bussen heb je achterin echt uber weinig beenruimte, en ik zat dus achterin. Ik kon m'n benen niet recht houden, omdat ze te lang zijn voor die krampachtige bedoelingen daar. Dus m'n benen zaten diagonaal waardoor ik de plek er naast in principe ook half bezet hield. Zegt zo'n wijf: hey zit eens recht, 'n ander wil ook kunnen zitten. Heb gevraagd of ze blind was, zegt ze :"Wat??" Of je blind bentEn toen besloot ze maar te gaan staan.
![]()
Moet je zeggen: wil jij dan niet van die grote passen zetten? Het stinkt nogal namelijk![]()
Ik had het vanochtend toevallig in de bus. In die GVB bussen heb je achterin echt uber weinig beenruimte, en ik zat dus achterin. Ik kon m'n benen niet recht houden, omdat ze te lang zijn voor die krampachtige bedoelingen daar. Dus m'n benen zaten diagonaal waardoor ik de plek er naast in principe ook half bezet hield. Zegt zo'n wijf: hey zit eens recht, 'n ander wil ook kunnen zitten. Heb gevraagd of ze blind was, zegt ze :"Wat??" Of je blind bentEn toen besloot ze maar te gaan staan.
![]()
dat heeft niet zoveel te maken met dat je trained. maar gewoon dat je "te" lang bent voor die achterlijk kleine ruimte in de bus.

![]()
als je nog minder massa voor zou hebben zou je achterover vallen.Als ik minder massa had op m'n rug kon ik meer naar achteren zitten.![]()
ik ken het man.
als je nog minder massa voor zou hebben zou je achterover vallen.

eerst zien dan geloven