MuscleMeat

Als je een beetje gespierd bent willen mensen je altijd testen?

Ligt aan je houding, sowieso.

Ligt aan je houding, sowieso.

Ergens heb je wel gelijk want je hebt brede gasten die erbij lopen alsof ze de wereld aankunnen maar ook die nou eenmaal breed zijn zonder bijbedoelingen maar die wel zo aangekeken worden.

Maar er lopen ook teveel kortzichtige mensen rond die denken dat iedereen die gespierd is stoer wilt doen of wilt vechten..:rolleyes:
Je hebt vecht sterk en ijzer sterk zeg maar en sommige kennen de verschillen niet of willen ze niet kennen.

Kortom zal altijd een probleem blijven.....

Laatst bewerkt:
Wel van die nerds die willen armworstellen. En dat vragen ze dan meestal de dag nadat ik mijn armen getraind heb.

ik ken het man.

zit ik nog gewoon op een bank. ik ga al niet uitgebreid zitten omdat er meer mensen ook nog op de bank zaten. gaat zon domme sl*t mij vertellen dat ik niet zo breed moet gaan zitten.... echt ergerlijk. want ik weet in eerste instantie niet eens wat ik moet zeggen...

ik ken het man.

zit ik nog gewoon op een bank. ik ga al niet uitgebreid zitten omdat er meer mensen ook nog op de bank zaten. gaat zon domme sl*t mij vertellen dat ik niet zo breed moet gaan zitten.... echt ergerlijk. want ik weet in eerste instantie niet eens wat ik moet zeggen...

Moet je zeggen: wil jij dan niet van die grote passen zetten? Het stinkt nogal namelijk :)

ik ken het man.

Ik had het vanochtend toevallig in de bus. In die GVB bussen heb je achterin echt uber weinig beenruimte, en ik zat dus achterin. Ik kon m'n benen niet recht houden, omdat ze te lang zijn voor die krampachtige bedoelingen daar. Dus m'n benen zaten diagonaal waardoor ik de plek er naast in principe ook half bezet hield. Zegt zo'n wijf: hey zit eens recht, 'n ander wil ook kunnen zitten. Heb gevraagd of ze blind was, zegt ze :"Wat??" Of je blind bent :) En toen besloot ze maar te gaan staan. :)

ik had het vanochtend toevallig in de bus. In die gvb bussen heb je achterin echt uber weinig beenruimte, en ik zat dus achterin. Ik kon m'n benen niet recht houden, omdat ze te lang zijn voor die krampachtige bedoelingen daar. Dus m'n benen zaten diagonaal waardoor ik de plek er naast in principe ook half bezet hield. Zegt zo'n wijf: Hey zit eens recht, 'n ander wil ook kunnen zitten. Heb gevraagd of ze blind was, zegt ze :"wat??" of je blind bent :) en toen besloot ze maar te gaan staan. :)

:d:d:d:d:d:d:d:d:d

Ik had het vanochtend toevallig in de bus. In die GVB bussen heb je achterin echt uber weinig beenruimte, en ik zat dus achterin. Ik kon m'n benen niet recht houden, omdat ze te lang zijn voor die krampachtige bedoelingen daar. Dus m'n benen zaten diagonaal waardoor ik de plek er naast in principe ook half bezet hield. Zegt zo'n wijf: hey zit eens recht, 'n ander wil ook kunnen zitten. Heb gevraagd of ze blind was, zegt ze :"Wat??" Of je blind bent :) En toen besloot ze maar te gaan staan. :)

Herkenbaar, als iemand naast me wil zitten laat ik die gene tegenwoordig aan de raamkant zitten zodat ik in ieder geval mijn benen nog kwijt kan in het gangpad.

Moet je zeggen: wil jij dan niet van die grote passen zetten? Het stinkt nogal namelijk :)

zo beiderhande ben ik niet... en ik was ook gewoon overdondert door zo een domme opmerking. achteraf zie ik het als compliment. ik doe niet eens moeite om breed te lijken, sterker nog ik maakte me smaller zodat alle mensen een beetje normaal op die bank konden, en nog steeds ben ik "breed".

Nu ben ik niet super breed maar ik heb er nog nooit last van gehad, behalve dan mijn kickboxende neefjes die willen sparren :roflol: Het ligt ook veel aan je uitstraling.

dat heeft niet zoveel te maken met dat je trained. maar gewoon dat je "te" lang bent voor die achterlijk kleine ruimte in de bus.

Maak ik dag in en dag uit mee.. vind het maar top die haters

ik ben best gespierd.wie mij test(test-e) krijgt een high kick (test-p)

baas

De kunst is om breed te lopen maar op een grappige manier, mensen denken dan daar is die bezetene weer en laten je gewoon gerust. In het beste geval proberen ze je even na te doen, altijd lachen dit.

haha baas

ik ken het man.

begin gewoon te roepen DIT IS EEN VRIJ LAND IK DOE WAT IK WIL

Terug
Naar boven