Mars Mannetje
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 91
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De meeste mensen zoeken ook geen ruzie met iemand met het syndroom van Down...
Je weet toch jonguh![]()
jij hebt die aandoening hebje er veel last van .dat is jou probleem 
Ik denk je toch vooral een irritant hoofd hebt. Breed ben je niet, dus dat kan het nooit zijn.. Je hoofd lijkt mij het aannemelijkste, aangezien we die niet kunnen zien.
ik weet dat niet jij blijkbaar weljij hebt die aandoening hebje er veel last van .dat is jou probleem
![]()

Waar blijven nieuwe pics van jou?Afgaande op jouw ABN lijkt mij dat niet aannemelijk...![]()

Ik denk je toch vooral een irritant hoofd hebt. Breed ben je niet, dus dat kan het nooit zijn.. Je hoofd lijkt mij het aannemelijkste, aangezien we die niet kunnen zien.
Afgaande op jouw ABN lijkt mij dat niet aannemelijk...![]()

heeft nix met abn temakenDan beginnen ze van "denk je dat je zo breed bent ofzo" en beginnen ze ruzie te zoeken. WTF
Houdt dit op wanneer je echt gespierd bent? (bv 180cm 105kg 10%lv)
Echt frustrerend al die mensen die willen bewijzen dat ze je in elkaar kunnen slaan![]()
dat word geen job .
ik heb al een job, ik werk al 3 jaar .
het is juist voor in het wekend op een event , discotheek festival ,,,
maar toch mercie![]()
Afgaande op jouw ABN lijkt mij dat niet aannemelijk...![]()
Ik sla zelf altijd iedereen in elkaar die breder is dan ik ben, dat is namelijk onacceptabel!

kijk naar je eigen dom hoofd
---------- Toegevoegd om 22:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:54 ----------
heeft nix met abn temaken
.[Afbeelding niet meer beschikbaar]Ik sla zelf altijd iedereen in elkaar die breder is dan ik ben, dat is namelijk onacceptabel!

haal gewoon ff een arnold fysiek halen bij de supermarkt op de hoek en klaar is kees