MuscleMeat

Always against the odds: One with the underdogs

Bezoekers in dit topic

Hee ga is slapen joh, morgen fit trainen om 10 uur...:p
Vandaag deed ik trouwens voor het eerst ook is wat overhead squats die jij wel is doet/deed, maar de tering zeg die oefening had ik van te voren zwaar onderschat. De eerste herhaling met alleen de stang viel ik al bijna om, ook had ik al flinke moeite om de stang bovenin goed gelockt te krijgen :roflol:
 
Hee ga is slapen joh, morgen fit trainen om 10 uur...:p
Vandaag deed ik trouwens voor het eerst ook is wat overhead squats die jij wel is doet/deed, maar de tering zeg die oefening had ik van te voren zwaar onderschat. De eerste herhaling met alleen de stang viel ik al bijna om, ook had ik al flinke moeite om de stang bovenin goed gelockt te krijgen :roflol:

haha je hebt helemaal gelijk hoor, ik zal de wekker toch om 8 uur moeten zetten als ik nog redelijk wil eten.

Overhead squats zijn verdomd zwaar he, staan bij mij morgen ook op het programma. Voel je wel goed in je lichaam he?:cool:
 
5x190 dl + oh squats - pff pittig man
succes ermee
 
5x190 dl + oh squats - pff pittig man
succes ermee

Dankje, dit is het resultaat van vanochtend:

Bill star week 3 training 2

Military press
5x40
5x45
5x52,5
5x62,5

Deadlift
5x120
5x150
5x165
5x190

Assistence:

Overhead squats
5x40
5x40
5x40

comments:
Military press:Ging goed tot de laatste set. 62,5 was vrij zwaar maar ik had nog wel iets meer gekunt als 5 reps.

Deadlift: Eerlijk gezegd was elke set vrij zwaar. Dit kwam waarschijnlijk ook omdat ik rond kwart over 10 aan het deadliften was en dat gewoon erg vroeg is. 190 was erg zwaar en niet zulke mooie reps, overige sets waren prima.

Assistence: Weinig assistance want ik was al snel kapot door die dl en zag eigenlijk weinig mogelijkheden om spiergroepen aan te pakken. Eventueel zouden traps en kuiten nog kunnen.

Overall: Veel voelde zwaar, en vroeg op de ochtend trainen is k*t. Redelijke training wel.

Ik moet mijn derde training nog doen en ik zie twee matige mogelijkheden.

1) Morgen rond 12uur. Dat is dus zonder een dag rust en weer met squats en bankdrukken er in.

2) zaterdag om half 10. rust zal dan niet optimaal zijn die nacht en sochtends trainen is k*t.

Ik denk dat ik ga voor optie 1
 
Blijft een sick deadlift!
 
mooi - gewoon zeggen dat je 5x190 gaat deadliften en dan ook gewoon doen
dat zijn de echte , respect hoor Wwe - ik train ook altijd in de ochtend is anders he
 
Ik zou oook optie 1 verkiezen! Brute OH-squats WWE!
 
Blijft een sick deadlift!

Thanks. 1rm is ooit wel sterker geweest maar ik kom er vast wel weer. 1RM nu is 230.


mooi - gewoon zeggen dat je 5x190 gaat deadliften en dan ook gewoon doen
dat zijn de echte , respect hoor Wwe - ik train ook altijd in de ochtend is anders he
:DBedankt John
Sochtends trainen is toch wel ontzettend wennen.

Ik zou oook optie 1 verkiezen! Brute OH-squats WWE!
Heb ik gedaan;) Ohsquats zijn toch niet de bruutste haha?

Rond 1uur vanmiddag de derde en laatste training van de week gedaan.

Squat
5x70
5x90
5x110
5x130
3x152,5
10x110

Bench
5x50
5x65
5x77,5
5x90
3x105

Barbell row
5x50
5x70
5x80
5x90
3x100

assistence:

Dips
10xbodyweight+30
10xbodyweight+30
10xbodyweight+30

barbell curls
10x27
10x37

Seated dumbbell curls
8x16
6x16

Dumbbell press
10x26
10x26

comments:

Squat: De laatste set was enorm zwaar(vooral onderin), zal ook te maken hebben gehad met die deadlift van gister.

Bench: Tja heavy as always. maandag moet ik goed mn best doen om 105 5x te duwen(evenaring pr zou dat zijn).

Row: Ging goed, heb zelf de gewichten gekozen.

assistance: Dips gingen goed, voelde goed aan. Volgende week weer iets zwaarder. de rest ging ook lekker.

Overall: Vrij goede training. Goed eten en dan volgende week weer knallen. Hopelijk zit er snel een kg bij, ik eet al meer!:o
 
Prima training WWE! En nee, je OH-squats waren niet het bruutst (maar wel het opvallendst, omdat ik die nooit doe en weet hoe verrot ze zijn). Over je MP en deads mocht je ook niet klagen;)
 
mooie squat's W - 150 is al behoorlijk wat he
 
Prima training WWE! En nee, je OH-squats waren niet het bruutst (maar wel het opvallendst, omdat ik die nooit doe en weet hoe verrot ze zijn). Over je MP en deads mocht je ook niet klagen;)

helemaal duidelijk:cool:

https://www.facebook.com/events/263618683718680/ wordt ook wel vet showtje.. ga je er ook heen?
Alphen is voor mij veel te ver, 3 uur ofzo. dus nee;)


mooie squat's W - 150 is al behoorlijk wat he
Idd, was zwaar.

Pfff ik heb het gehad, denk dat ik maar weer ga splitten:o
 
het gaat toch lekker man
 
Tja heb er geen zin meer in. Maandag wel een fullbody gepakt maar ging niet zo chill. En ik heb sinds 3 weken een (leuke:)) parttime baan erbij maar daardoor moet ik nu ook vaak vroeg in de ochtend trainen en dan gaat het gewoon moeizaam om meerdere compounds te pakken.

Nu weer split dus, hopelijk gaan we nu gainen yo!

Vanochtend om 10 uur in een minuutje of 45:

Schouders/biceps

Military press
5x40
5x50
5x55
5x60
3x65(4e fail)

Dumbbell shoulder press
8x26
8x30

Barbell curls
5x22
5x42
5x42
4x47 (beetje smokkel wel)

Machine shoulder press
8x40
12x30

Incline sitting dumbbell curls
9x16
4x20
7x16

Side raises
8x12
8x12
8x12

Barbell preacher curls
8x28
9x28
8x18

comments: Alles voelde lekker aan.
 
Wat is de reden dat je biceps en schouder oefeningen om en om doet?

Wel mooie MP's en barbell curls IMO!
 
Je compounds zijn nog altijd heavy man! 'S ochtends trainen is toch klote man. Heb je geen mogelijkheid om gewoon 's avonds te gaan trainen?
 
Wat is de reden dat je biceps en schouder oefeningen om en om doet?

Wel mooie MP's en barbell curls IMO!

tijdbesparing

Je compounds zijn nog altijd heavy man! 'S ochtends trainen is toch klote man. Heb je geen mogelijkheid om gewoon 's avonds te gaan trainen?
Dat komt door mijn nieuwe parttime baan waar ik ook best veel mee bezig ben in deze zomervakantie. Vaak werktijden als 12.00-21:00 bv.

Loggen komt er nu ook niet echt van, ik pak het vast binnenkort wel weer op. Als het weer beter gaat met trainen, schiet nu allemaal niet echt op helaas...
 
Succes in ieder geval met het splitten! Wel mogelijkheden om een beetje goed te eten op je werk?
 
Welkom irl
Www , nu nog effe je weg hierin vinden en dat lukt je vast man ivm met je job/sporten
 
Back
Naar boven