Fitness Seller

Always against the odds: One with the underdogs

Bezoekers in dit topic

Niet zo gek dat je er weer even in moet komen na zo'n week en je hebt alsnog mooie gewichten gepakt. En ja die extra uitleg is leuk :thumb:

Laten we het hopen;)

Die extra uitleg houden we erin!


je moet er gewoon weer effe inkomen - nieuw schema - nieuw trikkers - komt helemaal goed met jou - 5x140 is sterk ondanks dat het stroef aanvoelde - kan dus alleen maar beter gaan -
Danke, daar gaan we maar vanuit.

Vandaag:

Bill star week 1, dag 2
Military press
5x40
5x40
5x50
5x60

Deadlift
5x120
5x140
5x160
5x180

Overhead squats
5x40
5x40
5x40

Military press: Ging best goed, had met 60 nog wel een paar reps kunnen maken.

Deadlift: Door de hitte en het tekort aan zuurstof in de gym koste de setjes me aardig wat energie. Kwa kracht ging alles vrij easy.

Overhead squat: Goed voor de doorbloeding lijkt me op de light squat day.

Overall: Korte training. Normaal wil ik nog wel wat extra buik/kuiten ofzo gaan doen maar heb dat vandaag achterwege gelaten. De reden hiervoor is dat ik morgen de derde training van de week moet doen en ik weer moet squaten en anders echt kapot ben.

Overigens voelde ik mn lies een beetje zeuren dus ik ga morgen goed opwarmen. Iemand die een goede opwarming of beweging kent voor die spier toevallig?
 
Bill Starr is wel leuk man. Zelfs ik had er goeie gains op gemaakt. :D Je bent ook lekker kort in de gym.
 
Lekkere training, gewoon geen bullshit en flinke gewichten :). Je kan wat extra warmup sets met licht gewicht doen met squatten voor je lies, dat werkt bij mij altijd wel goed om opgewarmd te raken. En eventueel nog wat lies/groin stretchen googlen.
 
Bill Starr is wel leuk man. Zelfs ik had er goeie gains op gemaakt. :D Je bent ook lekker kort in de gym.

Voor mij word het nog lastiger dan voor jou:P
Vandaag wel ja, maar training 3 is toch een stuk langer!


Lekkere training, gewoon geen bullshit en flinke gewichten :). Je kan wat extra warmup sets met licht gewicht doen met squatten voor je lies, dat werkt bij mij altijd wel goed om opgewarmd te raken. En eventueel nog wat lies/groin stretchen googlen.
Thnx.

Ik ga het even googlen en dan morgen voor het squaten 5 minuutjes proberen de boel op te warmen.

Ik ga nu slapen en morgen ochtend wss de 3e training.. zwaar+ochtend=klote:(
 
Hey, ik ben ook van plan een FB te volgen. Zag je topic ook over Bill Star 5x5 en het spreekt me op de manier hoe jij het doet wel aan. Ben je van mening dat Bill Star ook bijdraagt aan massa of?

Ik volg je dus, succes!
 
Ik vind powercleans of gewoon een burgemer w-up altijd prettig om op te warmen
 
nice mp man,wat is je pr?
 
Hey, ik ben ook van plan een FB te volgen. Zag je topic ook over Bill Star 5x5 en het spreekt me op de manier hoe jij het doet wel aan. Ben je van mening dat Bill Star ook bijdraagt aan massa of?

Ik volg je dus, succes!

Zoals ik daar al zij, een schema is geen gevangenis. Je mag er best iets van afwijken. Was sowieso best een interessant topic geworden:)

Tja, mijn massa gains zijn sowieso nogal matig vind ik zelf dus vind het altijd moeilijk te zeggen. Lijkt me dat het wel moet kunnen om met bill star massa te gainen. Maarja er zijn ook mensen die van mening zijn dat veel sets/volume in een splitvorm bijvoorbeeld echt persee nodig is om te gainen.


Ik vind powercleans of gewoon een burgemer w-up altijd prettig om op te warmen
Ik heb het over opwarmen waarmee ik echt het gebied rondom mn lies goed opwarm voor het squaten. power cleans helpen daar niet bij;)


nice mp man,wat is je pr?
Dankje. Ik heb MP al erg lang niet gedaan, deed het laatste jaar steeds db shoulder presses. Mn pr weet ik niet echt meer, dacht 3x70 ofzo?


De training van vanochtend:

Bill star week 1 training 3

Squat
5x70
5x90
5x105
5x125
3x145
8x75

Bench
5x50
5x60
5x75
5x85
3x100
8x105

Barbell row
5x50
5x55
5x65
5x75
3x90
8x70

assistance:

Dips
8xbodyweight+25
8xbodyweight+25
8xbodyweight+25

barbell curls
8x42
8x37
8x32

Tricep dumbbell extensions
10x14
12x14

Squat: Redelijk opgewarmt, ging vrij goed. 145 was redelijk zwaar maar het was natuurlijk ook ochtend. Maandag gaat die 5x me vast redelijk soepel lukken.

bench: Ging allemaal vrij easy. 100 ging ook vrij hard maar minder hard dan ik gehoopt had, jammer!

Row: easy

Assistence: Ging allemaal prima, voelde goed aan. Zou nog wel een extra setje biceps bij kunnen volgende keer:)

Overall: Helemaal geen verkeerde training zo op de zaterdag ochtend. Alles ging wel goed alleen die 100kg bench had wat makkelijker moeten gaan.

Aanstaande maandag in de avond de volgende training!
 
Laatst bewerkt:
ik vind juist de pc een oef die die gebieden goed los maakt
 
ik vind juist de pc een oef die die gebieden goed los maakt

Oke, ik dacht dat je misschien had begrepen dat ik een algemene warm up zocht maar je doelde dus wel op de lies. Bedankt in ieder geval:)

Bill star week 2 training 1

Squat
5x70
5x90
5x110
5x130
5x145

Bench press
5x50
5x60
5x75
5x87,5
5x100

Barbell row
5x60
5x60
5x70
5x80
5x90

Assistance:

Dumbbell flyes
10x30
10x26

Pull ups
8xbodyweight+20
8xbodyweight+20

Comments:

Squat: Ging soepel deze keer. Geen last van mijn lies en elk set(inclusief de laatste) ging vrij vlot. Nice.

bench: de set met 100 ging helaas zwaarder dan datie had moeten gaan. Ik lag dan wel op een klote bankje(het goede bankdruk bankje was bezet), maar alsnog had het wel iets beter moeten gaan. Zeker als je bedenkt dat ik een paar weken geleden een dikke pr zetten met 5x105 dan moet 100 gewoon soepel gaan 5x. Jammer

Rows: Gingen prima. de set met 90 was enigszinds zwaar.

Assistence: Zelfde assistance als vorige week. het zijn maar 4 setjes maar kon ze zwaar pakken en voelde erg goed aan.

Overall: Ik maak me een beetje zorgen over mijn bank, ik hoop dat die mee blijft gaan en ben er ook een beetje teleurgesteld in gezien mijn progressie erop van de laatste weken. De rest ging prima.
 
Toch alle drie de oefeningen erg sterk WWE!
 
Toch alle drie de oefeningen erg sterk WWE!

Dankje Marv!

Deze week kan ik weinig trainen. Ontzettend druk met school nu. Bezig met de laatste dingen van het jaar in te leveren. De 2e training van de week vervalt dan ook.

Ik probeer morgen wel training 3 te doen zodat ik aan 2x trainen deze week kom.
 

:)

Bill star week 2 training 3
Ik kon het excel bestand niet openen vandaag(laptop uitgeleend) dus schatte de gewichten maar.

Squat
5x70
5x90
5x110
5x130
3x150
8x110

Bench
5x50
5x60
5x80
5x90
3x102,5
12x80

Barbell row
5x50
5x60
5x70
5x80
3x92,5 (+8x80 yates row)

assistance:

Dips
8xbodyweight+30
8xbodyweight+30
8xbodyweight+30

barbell curls
10x42
8x42
10x32
10x32

Tricep dumbbell extensions
10x14
10x14

Squat: Ging goed

bench: 102,5 was zwaar wtf matig!

Row: just easy

Assistence: Ging prima, dips met 5kg verhoogd t.o.v. vorige week en toch 3x8 kunnen draainen

Overall: Tja maar 2x getraind deze week en voeding niet op orde door schooldrukte... op naar volgende week dan maar.
 
Lekker die 12x80 nog even na je zwaarste set , sterke dips , daar ben je goed in W
 
Lekker die 12x80 nog even na je zwaarste set , sterke dips , daar ben je goed in W

Thanks

Eigenlijk was 12 reps niet de bedoeling maar er is niks mis met een kleine aanpassing van het schema hier en daar;)

Dips liggen me wel ja, maar ik heb dan ook een laag bw!

Zojuist:

Bill star week 3 training 1

Squat
5x70
5x95
5x110
5x130
5x150

Bench
5x50
5x66
5x80
5x90
5x102,5

barbell row
5x50
5x70
5x80
5x90
5x90

Assistence:

Pull ups
9xbodyweight+20
7xbodyweight+20
8xbodyweight

Dumbbell flyes
8x30
6x30
15x12

Comments:
Squat: Ging soepel tot de set met 150. Die ging iet wat stroef maar ik denk dat er nog wel rek in zit.

bench: Ging goed, ik kreeg de 102,5 5x weg en daar was ik blij mee. Hopelijk kan ik door blijven gaan hiermee.

Row: Te laag ingeschat dus koos een beetje mijn eigen setjes, no problem.

assistence: Vorige keer 2x8xbw+20 nu 9 reps en daarna 7 reps. had toch minimaal 9 en 8 moeten zijn!

overall: Prima training.
 
Niet gek dat 150kgx5 wat stroef gaat :p maar zo te zien werkt de progressie wel.
 
Lekkere training C, die dumbbell fly's vindt ik in verhouding wel ontzettend sterk.
 
stevige squats hoor Wwe , sterke shit
 
Niet gek dat 150kgx5 wat stroef gaat :p maar zo te zien werkt de progressie wel.

Haha

Maar wat betreft die progressie kan je er eigenlijk nog niks over zeggen omdat ik nog geen enkele (volume) pr heb gezet. Ik moet nog wel een beetje verhogen daarvoor, hopelijk knal ik wat pr's binnenkort.


stevige squats hoor Wwe , sterke shit
Thanks man


Lekkere training C, die dumbbell fly's vindt ik in verhouding wel ontzettend sterk.
Thanks man
Hele zwaare db flyes voel ik wel ontzettend goed(mss wel iets minder strict als met een licht gewicht maar who cares)

Morgen ochtend om 10 uur wil ik gaan trainen. Overhead presses en deadlifts staan om het programma:o Een 5x190dl op de vroege ochtend staat op het programma. Easy going?:o
 
Back
Naar boven