AndroidHealthClinic

Anabolen poli vrije universiteit amsterdam

Nou...dat zeg je nu wel, maarre...voor karma plemp ik hier zo die versie op het forum hoor!

• Topic Starter Topic Starter
165cm @100kg is trouwens fakkin bruut.Staan er foto's van je shape in dat blaadje?

Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je tremendes opnieuw punten kan geven.

:fuu:

Tja...das dan jammer joh. :p

Nou vooruit, 1 quote uit het artikel.

Ik citeer.." graag zou ik zo knap willen zijn als tremendes, hij is net als ik een member op een bodybuilding forum waar ik ook vaak kom. Dit forum is dbb.
Vaak heb ik....."

Voor de rest moeten jullie toch echt met karma over de brug komen. :D

Hoop dat ze deze uitspraak van Kriel er wel in laten zitten. :)

Laatst bewerkt:
F@k joe rene........ga zo door en...en ...en dan ...dan ....

Ik zal die andere zin dan maar afmaken;
"Vaak heb ik de gedachte dat GetXXL (de god van dat forum, dbb) nog veel knapper is, echter is dit een onmogelijk streven, wat een genen!"

Je krijgt wel weer karma als ik het aan wat anderen heb uitgedeeld. :)

Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je krieltje opnieuw punten kan geven.
:fuu:
Wie wil er karma? :o (PM, anders vervuil je dit topic :mad:)

IEDEREEN ROOD.....Rene dat je dit weer vreselijk uit de hand laat lopen......super modder eter.

Haha stelletje tjappies..

Dan doe ik ff mn best:

Mart wanneer weet je wat over je LH/FSH? Ben erg benieuwd..

Enneeh we moeten nog ff een datumpie prikken he..

Ik denk binnen 3 weken. Ook test werd weer geprikt,maar dat duurt ff. Moest er de 27ste zijn,dus reken rond 27 november,misschien eerder.

ik vind dit een hele goeie topic er valt voor veel mensen die er in geinteresseerd zijn een hoop van te leren
we delen onze ervaring da's positief
maar door een of ander figuur @ snuffsam gaat deze topic weer de verkeerde kant op
het gaat er niet om wie gelijk heeft maar om meningen en ervaringen te delen en er met zijn allen er beter van te worden
@snuff
ik ben maar ene opa op dit forum maar wel eentje die het allemaal van dichtbij heeft meegemaakt van klein naar groot en weer terug naar klein en inmiddels weer op normaal plus
ik heb het idee en dan druk ik me voorzichtig uit als ik het zo eens allemaal gelezen heb wat je je lichaam al hebt aangedaan dat als je de leeftijd van 50 bent gepasseerd je hormonale huishouding aardig hebt verdoet en waarom?
petje of voor je vastberadenheid je gaat inderdaad all the way als je je iets ingeprent hebt siert alleen je karakter maar probeer andere niet iets op te dringen waarin alleen jij voor de volle 100% in gelooft da.s geen ervaring uitwisselen maar iets opdringen

biggorexia

Ik vond dit wel inslaan:
De grote moeilijkheid die zij ondervonden en inclusief mijzelf is dit als je van de AAS afgaat en dat gaan we vroeg of laat allemaal dan komt het psychische effect om de hoek kijken
je gaat terug in kracht, terug in volume, gezien je stats schat ik toch wel dat je echt bij de grote jongens ingedeeld mag worden en kortom je wordt gewoon een paar maatjes kleiner
begrijp me niet verkeerd ze zien er nog allemaal goed uit maar ze zijn zeker niet meer beef het wordt wat je noemt meer een atlethische bouw
zij hebben dit allemaal ervaren als het moeilijkste aspect, het inleveren,

Er zijn veel manieren van dysmorphia..de eetstoornissen de obsessies en dan terug op aarde. Knettergoede topic :).

agingJ.JPG

oldiesT.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Pic's fixed. Maar dat is een schwarz ná zijn hartoperatie, zijn ook pic's dat hij er al weer veeel beter uitziet.

Ff update. Omvanf van de testikels is zeker tov vorige maand met 2/3 toegenomen,gaat dus er goed. Denk nog een maand en dan zijn ze op volle groote.

Vandaag of morgen wel allemaal ff de Nieuwe revu kopen....nee ik deel geen handtekeningen uit.

Ff update. Omvanf van de testikels is zeker tov vorige maand met 2/3 toegenomen,gaat dus er goed. Denk nog een maand en dan zijn ze op volle groote.

Vandaag of morgen wel allemaal ff de Nieuwe revu kopen....nee ik deel geen handtekeningen uit.

Dat zijn toch wel noemenswaardige resultaten voor nolva only. Nice!

Hoe veel kost die Revu? Ben tenslotte 'n arme student.. :)

GEEN prijzen hier.... RENE .... KAART hij vraagt naar bronnen en prijzen.

haha, kriel is in a good mood :p

goed om te zien dat dingen verbeteren man.

Terug
Naar boven