- Waardering
- 2.886
- Lengte
- 2m
- Massa
- 158kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kunt ook gewoon op hypertrofie trainen, dat is nog net wat specifieker op groei gerichtIk vind je schema maar niks, heb XXL haar post overgeslagen aangezien die veel te lang was.
Als je op kracht traint dan word je vanzelf groot of je nou wil of niet, ik heb het niet zo op geneuzel.

Ik vind je schema maar niks, heb XXL haar post overgeslagen aangezien die veel te lang was.
Als je op kracht traint dan word je vanzelf groot of je nou wil of niet, ik heb het niet zo op geneuzel.
Je kunt ook gewoon op hypertrofie trainen, dat is nog net wat specifieker op groei gericht![]()
ivo ff srs jij bent zelf ook wel genetisch wat gifted, ik heb het zelfde, heb ook geen uber ecto genen dus ookal trek ik elke dag aan mijne piel mijn biceps groeit wel
als je zoals angelus bent moet je iets meer nadenken over wat je doet, dus dan maar naar een theoretisch verhaal van getxxl luisteren
Hoezo omdat ik 75kg was toen ik begon en dunnie polsjes en enkeltjes heb? Ik vreet mezelf helemaal het schompes, afgelopen 2 maanden elke dag minimaal een zak chips en vaak nog een reep chocolade erbij en ik ben maar 2kg aangekomen. Dus dat ik zo gifted ben geloof ik niet echt.
Ik ben er gewoon van overtuigd dat als je geen roids gebruikt je het meeste voordeel haalt uit sterker worden omdat je dan gespierder zal worden.
Ik weet niet wat dat moeilijke woord betekend.
Hoezo omdat ik 75kg was toen ik begon en dunnie polsjes en enkeltjes heb? Ik vreet mezelf helemaal het schompes, afgelopen 2 maanden elke dag minimaal een zak chips en vaak nog een reep chocolade erbij en ik ben maar 2kg aangekomen. Dus dat ik zo gifted ben geloof ik niet echt.
Ik ben er gewoon van overtuigd dat als je geen roids gebruikt je het meeste voordeel haalt uit sterker worden omdat je dan gespierder zal worden.
75kg bij 1m91 en 73kg@1m83 zogezegd slecht, probeer ff 65kg@1m86ik was ook 73kg toen ik begon met dunne polsjes en enkeltjes. ik zeg ook niet dat jij een super talent bent, ik probeer meer te benadrukken dat angelus waarschijnlijk het tegenovergestelde is.
verder ben ik het totaal niet met je eens dat je als je gespierder wil worden op kracht moet trainen, ik ben afgelopen 2 jaar ontzettend veel sterker geworden maar heb bijna geen massa gewonnen. Als je BB'er doeleinden hebt waren dat dus 2 verspilde jaren geweest

ik was ook 73kg toen ik begon met dunne polsjes en enkeltjes. ik zeg ook niet dat jij een super talent bent, ik probeer meer te benadrukken dat angelus waarschijnlijk het tegenovergestelde is.
verder ben ik het totaal niet met je eens dat je als je gespierder wil worden op kracht moet trainen, ik ben afgelopen 2 jaar ontzettend veel sterker geworden maar heb bijna geen massa gewonnen. Als je BB'er doeleinden hebt waren dat dus 2 verspilde jaren geweest
75kg bij 1m91 en 73kg@1m83 zogezegd slecht, probeer ff 65kg@1m86
en wat betreft dat dunne polsen... die van mij zijn 17cm, wat definieer jij als "dun"?
Das mooi dat jij dat zo ervaren hebt, dan zal het antwoord ergens in het midden liggen. Maar het is idd zaak om uit te vinden wat er voor je werkt. Het kan allemaal nog zo mooi op papier lijken maar als je het niet leuk vind of je lichaam reageert er niet goed op dan heb je er niks aan.
Dat ze ****ing smal zijn?

18cm smal?? De mijne meten net 15,5cm...
Puur kracht gerichte schema's hebben mij ook weinig opgeleverd. Ik heb ondertussen wel geleerd dat ik sterker ben in hogere rep ranges en waarschijnlijk erg slow twitch dominant ben. Ik zou zeggen probeer het is, zwakker zul je er niet van worden (no offence verder). Wat ik wel achtelijk vind is om te gaan spuiten terwijl er nog zat te halen is naturel.
als je net als angelus eigenlijk maar minimale doelen hebt en de afgelopen 2 jaar 0 gains hebt gemaakt en je vind het niet erg om je lichaam vol te pompen met troep
waarom niet
0 gains was laatst toch ergens je eigen conclusie toen je foto's ging vergelijken ?
(denk ik
)