- Waardering
- 4.085
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik voorspel dat jij binnen een jaar na je testo kuur tren hebt geprobeerd.AhIk voorspel dat jij binnen een jaar na je testo kuur tren hebt geprobeerd.

ik ga nooit trennen, dus elk bedrag is goed voor mij![]()
b*ch please, heeft geen hol met mentale kracht te maken. Is gewoon een onnodige handicap die je jezelf oplegt om niet te roiden. Kan ik vanaf nu beter ook gewoon geen voedingsschema meer hanteren en er nog 4-5 jaar extra zwoegen bijplakken voordat ik een redelijk fysiek heb. Het gaat me immers mentaal sterker makenAlhoewel jij jouw keuze om te roiden als beste optie beschouwd, kan ik je nu vertellen dat die keuze letterlijk mijn strot uitkomt, luie idioot.
Jij ziet alleen de nadelen van natural BBing, door die dogma verlies je het zicht van wat voor moois het te bieden heeft. Het gaat niet alleen om het fysieke aspect, ja het duurt langer, ja je fysiek zal er minder goed uitzien, maar je vergeet het allerbelangrijkste, namelijk: Het mentale aspect, en de mentale voordelen die jij op zowel lange als korte termijn zal plukken.
Geloof mij maar als ik zeg dat 10 jaar lang, gemiddeld 3-4 keer per week je reet eraf werken in de sportschool jou uiteindelijk meer voordeel zal bieden, dan 3 maandjes roiden en vervolgens alles onderhouden. Je kiest net als 99% van de mensen liever een makkelijke weg, terwijl het juist de moeilijke weg is, de weg met weerstand, die jou op lange termijn sterker maakt en dan bedoel ik vooral op mentaal vlak, sterker dan die 99% die liever de ''shortcut'' kiezen, zowel fysiek als mentaal
Wees dus voorbereid Angelus, de keuze die jij op 24 maart zal maken, zal de keuze naar jouw identiteit zijn, ben jij onderdeel van de 99% of van die speciale 1%.

mooi stuk tekst, jammer dat het zo hypocriet als de pest is.Alhoewel jij jouw keuze om te roiden als beste optie beschouwd, kan ik je nu vertellen dat die keuze letterlijk mijn strot uitkomt, luie idioot.
Jij ziet alleen de nadelen van natural BBing, door die dogma verlies je het zicht van wat voor moois het te bieden heeft. Het gaat niet alleen om het fysieke aspect, ja het duurt langer, ja je fysiek zal er minder goed uitzien, maar je vergeet het allerbelangrijkste, namelijk: Het mentale aspect, en de mentale voordelen die jij op zowel lange als korte termijn zal plukken.
Geloof mij maar als ik zeg dat 10 jaar lang, gemiddeld 3-4 keer per week je reet eraf werken in de sportschool jou uiteindelijk meer voordeel zal bieden, dan 3 maandjes roiden en vervolgens alles onderhouden. Je kiest net als 99% van de mensen liever een makkelijke weg, terwijl het juist de moeilijke weg is, de weg met weerstand, die jou op lange termijn sterker maakt en dan bedoel ik vooral op mentaal vlak, sterker dan die 99% die liever de ''shortcut'' kiezen, zowel fysiek als mentaal
Wees dus voorbereid Angelus, de keuze die jij op 24 maart zal maken zal de keuze naar jouw identiteit zijn, ben jij onderdeel van de 99% of van die speciale 1%.
b*ch please, heeft geen hol met mentale kracht te maken. Is gewoon een onnodige handicap die je jezelf oplegt om niet te roiden. Kan ik vanaf nu beter ook gewoon geen voedingsschema meer hanteren en er nog 4-5 jaar extra zwoegen bijplakken voordat ik een redelijk fysiek heb. Het gaat me immers mentaal sterker maken![]()
oneensIn een zwak punt succes behalen zal jou mentaal altijd sterker maken, zodanig zelfs dat jij die succes op andere gebieden van je leven kan toepassen.
Zoals ik al zei, 24 maart zal bepalen wat voor persoon jij de rest van je leven zal zijn.

hier is er eentje niet bekend met het concept push/pull/benen, verder heb ik in dit topic al toegelicht dat ik maar een beperkt aantal dagen in de gym aanwezig kan zijn en waarschijnlijk maar 1x om de 2 weken ook op zaterdag benen kan trainen en het om die reden niet in het schema gezet heb. (maar het dus wel ga doen)Huh ik dacht dat jij jezelf juist graag onnodige handicaps oplegt. Of is er een andere reden dat je 4 upper body sessies en 1 lower body sessie per week hebt. Je snapt de basisprincipes van het trainen niet eens en wil PEDs gaan gebruiken. Je gaat straks eerst de '1st cycle noob gains' maken en daarna ga je gewoon weer lekker vast zitten lopen.
Het is een pleister om tijdelijk het onderliggende probleem op te lossen; je trainingsaanpak zuigt en je weigert om de een of andere reden te luisteren naar mensen die goed advies geven.
Als je denkt ineens de gains te gaan maken die iemand maakt nadat hij zijn al goede trainingsaanpak combineert met PEDs ga je van een koude kermis thuis komen.

Ben jij bij Mister10 in de leer of is dit een lichtelijk aangepast citaat van hemAlhoewel jij jouw keuze om te roiden als beste optie beschouwd, kan ik je nu vertellen dat die keuze letterlijk mijn strot uitkomt, luie idioot.
Wees dus voorbereid Angelus, de keuze die jij op 24 maart zal maken zal de keuze naar jouw identiteit zijn, ben jij onderdeel van de 99% of van die speciale 1%.

?oneens
ik zal toegeven dat dat is wat jij zei, ik ga niet toegeven dat dat werkelijk zo is![]()
hier is er eentje niet bekend met het concept push/pull/benen, verder heb ik in dit topic al toegelicht dat ik maar een beperkt aantal dagen in de gym aanwezig kan zijn en waarschijnlijk maar 1x om de 2 weken ook op zaterdag benen kan trainen en het om die reden niet in het schema gezet heb.
pls go![]()
Ben jij bij Mister10 in de leer of is dit een lichtelijk aangepast citaat van hem?
''Pas zien dan geloven'' is jouw filosofie, helaas kan het ''zien'' (inzicht krijgen) ook te laat komen met alle negatieve gevolgen van dien.
Out.

(om nog maar niet te spreken over een "de makkelijke weg" speech tegen een persoon die net 8 maanden geen enkele keer off-schema is gegaan in zijn cut, elke vorm van een personal life momenteel opzij schuift voor zijn doelen, en na schijtresultaat nog steeds niet opgeeft
)waarom verbaast me het niets dat ik na deze uitspraak in je log kijk en meteen dit vind op de eerste pagina:push/pull/benen is naar mijn mening gewoon upper/lower voor mooiboys. overigens doe jij geen push/pull/benen maar push/pull/benen/push/pull.

iedereen heeft andere doelen, benen zijn niet mijn hoofdprioriteit en ga er alleszins geen UB training voor opofferen, is enkel een "k*taanpak" als ik hetzelfde ding wil bereiken als wat jij wil bereiken.ook het feit dat jouw oplossing voor maar een beperkt aantal dagen beschikbaar hebben voor training het wegdonderen van een benentraining is getuigt weer van een k*t aanpak.
zal over een jaar deze post eens bumpen zodat je je woorden kan inslikken, dom kindabo om te zien hoe jij over een jaar gestopt bent met liften, vast bent gelopen met al je lifts op 500-1000mg per week of semi-sterk bent op belachelijk hoge dosering omdat dat de enige manier is waarop jij vooruitgang kan boeken.