Fitness Seller

angelus log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Al die pics van mij zijn natty.. :D

kerel, ik heb pics gezien van toen jij 19 was, freak genetics zijn niet van toepassing op de gemiddelde mens:roflol:

(mijn broer gaint zelfs zonder ooit een voedingsschema te hebben gehad, trainingsschemas te doen van elke dag borst (en dan 6x15reps bench) en is 2x zo buff als ik, year round @8% en 100% natty ook nog :roflol:)

Wat heb ik er nu weer mee te maken? :roflol:

Ga eens fatsoenlijk eten en trainen, heb wat geduld en denk dan pas aan kuren. En kom niet weeral af met 'ik heb slechte genen', want mijn genen zijn even slecht als de jouwe

Wat heb ik er nu weer mee te maken? :roflol:
voorbeeld ter illustratie :)
Ga eens fatsoenlijk eten en trainen,
doe ik al jaren

nee, geduld is op

of ik begin gewoon volgende week:thumbs:

En kom niet weeral af met 'ik heb slechte genen', want mijn genen zijn even slecht als de jouwe

doubtful, de enige op dit forum met even slechte of slechtere genen dan ik is jasper:roflol:

Hij zegt dat hij al fatsoenlijk heeft gegeten en fatsoenlijk heeft getraind. Als dat zo is, dan is hij gewoon ****ed en is hij forever ecto. Als hij denkt dat hij fatsoenlijk heeft getraind en gegeten, maar dat in feite niet zo is, dan is dat gewoon aan hem. Elk argument wordt toch door hem weerlegd, terecht, of onterecht. Dus wat heeft het voor zin nog langer met hem te discussiëren over wat hij en wel en niet zou moeten doen. No offence naar GetXXL, maar als je op dit niveau zo'n schemaatje gaat volgen, dan ben je ook niet helemaal fris. Zeker niet als je verwacht in een maand of wat ineens zieke gains te bewerkstelligen.

"doe ik al jaren"
blijkbaar niet...

Ga dan maar ineens cruisen en blasten, anders is het dikke verspilling

Zal wel snel genoeg duidelijk worden hoe 'goed' je al jaren eet...kuren of niet, als je voeding bagger is gaan je gains ook bagger zijn.

Wat ga je doen als dat het geval is? Gewoon meer kuren of?

sterk zijn om te kunnen kuren, b*ch please, omgekeerde wereld hier:roflol: je kuurt om sterk te kunnen zijn;)

---------- Toegevoegd om 12:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:36 ----------

licht toe?

denk je dat dat gaat beteren omdat je gaat kuren? als je nu al zwart voor je ogen wordt bij het squatten van +-100 kg, hoe gaat dat dan varen bij 120 of 140 voor reps?

je hebt al vaker aangegeven dat je techniek nog niet 100% is, en moest ik dat nu net verzonnen hebben (want ik lees je logs niet aandachtig) dan is die pijn in je liesstreek zeker al een indicator van bedenkelijke form.
je hebt nooit consistent genoeg getraind om echt optimale squattechniek te verwerven, en zwart worden voor de ogen is ook iets dat je voornamelijk bij beginners ziet, dus met alle respect, vind ik je op dit moment op trainingsgebied een echt scheepswrak; slechte form, bedenkelijke voeding en een schema dat je in je handen hebt laten duwen door iemand die je knowledgeable acht (wat geen probleem is, maar een schema maak je in overleg, zelfs al weet je niks)

zoveel dingen die nog niet goed zitten in de basis, en ik ga er van uit dat AAS meer resultaat geeft als de basis naar behoren is.

Angelus, hoe ga je het aanpakken met de Belgische razzia's van tegenwoordig? Lijkt me dat je gezien je studies toch ook liever een strafblad met middelengebruik op wilt vermijden.

Ben jij natty dan?

(reden waarom ik het vroeg is dat je uitspraak een beetje vreemd is, als je kijkt naar arnodsi van 1,5 jaar terug oid, daar woog hij ook 90ish kg en had hij nog lagere stats op de grote 3 dan ik in juni 2013, sayer ongeveer zelfde geval alleen niet zo dik als ik en arnodsi van 2 jaar terug, maar wel een stuk kleiner:o)

Niet lachen met m'n lengte ja :mad:

MJ_Popcorn.gif

Ben benieuwd hoe je er 2 maanden na je nakuur gaat uitzien. Of ga je niet off?

Zal wel snel genoeg duidelijk worden hoe 'goed' je al jaren eet...kuren of niet, als je voeding bagger is gaan je gains ook bagger zijn.

Wat ga je doen als dat het geval is? Gewoon meer kuren of?
personal coaching, als dat faalt kappen.

denk je dat dat gaat beteren omdat je gaat kuren? als je nu al zwart voor je ogen wordt bij het squatten van +-100 kg, hoe gaat dat dan varen bij 120 of 140 voor reps?
ik heb het dan ook over mn bulk van vorig jaar, toen ik aan de high reps (4x8) 100kg zat en deadliftte nabij mn maximum met 140kg.
Momenteel nu ik mn verloren gains door de cut terug aan het inhalen ben valt dat wel mee met het zwart voor de ogen.

je hebt al vaker aangegeven dat je techniek nog niet 100% is, en moest ik dat nu net verzonnen hebben (want ik lees je logs niet aandachtig) dan is die pijn in je liesstreek zeker al een indicator van bedenkelijke form.
techniek ben ik nagenoeg zeker dat juist zit, heb al van nagenoeg ieder squatbeast (160kg+) in mn gym te horen gekregen dat hij goed zit :)

je hebt nooit consistent genoeg getraind om echt optimale squattechniek te verwerven
based on? heb je mn vorige log wel gelezen?
(zeg niet dat het niet mogelijk is, maar vraag je om het eens te lezen en te zeggen wat er volgens jou fout is)

en zwart worden voor de ogen is ook iets dat je voornamelijk bij beginners ziet, dus met alle respect, vind ik je op dit moment op trainingsgebied een echt scheepswrak; slechte form, bedenkelijke voeding en een schema dat je in je handen hebt laten duwen door iemand die je knowledgeable acht (wat geen probleem is, maar een schema maak je in overleg, zelfs al weet je niks)
zoals eerder gezegd, heb altijd rippetoe, stronglifts,... gevolgd en voedingsschema komt bijna rechtsstreeks uit BFFM :)

zoveel dingen die nog niet goed zitten in de basis, en ik ga er van uit dat AAS meer resultaat geeft als de basis naar behoren is.
ik ben van jan 2013 tot jun 2013 van 85kg naar 94kg gestegen (met insane krachtgains), als ik dit met AAS had gedaan zou ik gegarandeerd niet zoveel vet zijn aangekomen, dus ik heb er wel vertrouwen in :)

Angelus, hoe ga je het aanpakken met de Belgische razzia's van tegenwoordig? Lijkt me dat je gezien je studies toch ook liever een strafblad met middelengebruik op wilt vermijden.
deels waarom ik deze datum heb gekozen is omdat zo goed als al mijn lessen zijn afgelopen, ik ga dus trainen op tijdstippen dat er niemand aanwezig is in de gym wanneer ik begin met mn cycle :)

MJ_Popcorn.gif

Ben benieuwd hoe je er 2 maanden na je nakuur gaat uitzien. Of ga je niet off?
ga wel off :)

Ben jij natty dan?

(reden waarom ik het vroeg is dat je uitspraak een beetje vreemd is, als je kijkt naar arnodsi van 1,5 jaar terug oid, daar woog hij ook 90ish kg en had hij nog lagere stats op de grote 3 dan ik in juni 2013, sayer ongeveer zelfde geval alleen niet zo dik als ik en arnodsi van 2 jaar terug, maar wel een stuk kleiner:o)

Natty zou ik mezelf niet noemen na wat prohormoon experimenten. Maar ik weet wel dat als ik een injectable kuur zou zetten ik wel even een ander fysiek krijg. Ik ben nooit echt zwaarder geweest dan 84 kg ofzo. Gelukkig ben ik uitgebalanceerd, ik heb aardige massa en goede vormen en lijnen, maar ik ben nooit echt heel groot geweest.

Bv op mijn werk is het ook zo dat mensen wel waten dat ik train. Ze zien wel dat ik sport. Maar een ongetrained oog ziet het niet direct aan mij. Totdat ik laatst een bedrijfspolo aan moest doen (heb nooit korte mouwen aan) en die mouwtjes omhoog kropen. Stond ineens iedereen me aan te kijken met een wtf blik.

---------- Toegevoegd om 13:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:14 ----------

Hij zegt dat hij al fatsoenlijk heeft gegeten en fatsoenlijk heeft getraind. Als dat zo is, dan is hij gewoon ****ed en is hij forever ecto. Als hij denkt dat hij fatsoenlijk heeft getraind en gegeten, maar dat in feite niet zo is, dan is dat gewoon aan hem. Elk argument wordt toch door hem weerlegd, terecht, of onterecht. Dus wat heeft het voor zin nog langer met hem te discussiëren over wat hij en wel en niet zou moeten doen. No offence naar GetXXL, maar als je op dit niveau zo'n schemaatje gaat volgen, dan ben je ook niet helemaal fris. Zeker niet als je verwacht in een maand of wat ineens zieke gains te bewerkstelligen.

Goede post.

Natty zou ik mezelf niet noemen na wat prohormoon experimenten. Maar ik weet wel dat als ik een injectable kuur zou zetten ik wel even een ander fysiek krijg. Ik ben nooit echt zwaarder geweest dan 84 kg ofzo. Gelukkig ben ik uitgebalanceerd, ik heb aardige massa en goede vormen en lijnen, maar ik ben nooit echt heel groot geweest.

Bv op mijn werk is het ook zo dat mensen wel waten dat ik train. Ze zien wel dat ik sport. Maar een ongetrained oog ziet het niet direct aan mij. Totdat ik laatst een bedrijfspolo aan moest doen (heb nooit korte mouwen aan) en die mouwtjes omhoog kropen. Stond ineens iedereen me aan te kijken met een wtf blik.

---------- Toegevoegd om 13:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:14 ----------

Goede post.
Wut? Heb jij nooit AAS gebruikt? Had ik srs nooit verwacht

Wut? Heb jij nooit AAS gebruikt? Had ik srs nooit verwacht

Ik heb wel wat geexperimenteerd met middelen die niet bij XXL in de winkel liggen, maar ik heb nooit injectable cycles oid gezet. Denk ook dat ik dan behoorlijk uit mijn voegen zal knallen.

ik wil blad zijn

Wat GetXXL zijn schema betreft, ik train er ook mee als beginner en vind het vrij goed vol te houden. Af en toe wel een extra rustdag ipv 6 dagen op rij knallen. Ik kan regelmatig gewicht blijven verhogen iig.

Waar train je in Leuven?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven