deze ochtend gewogen: 83,3kg
-> 1kg verschil tov 2 weken geleden. Kcal wat opschroeven of is dat een voldoende toename?
Is niet heel veel, maar kuur zou nu goed moeten inkicken.
Op 3500 kcal zou je zeker moeten gainen.
Zou k/e/v tellen in grammen ook en alles uitrekenen.
Lijkt misschien wat overdreven maar als je er een exacte berekening van maakt, een basis dan kan je wel terug kijken van wat je eventueel kan veranderen mocht je vinden dat de resultaten matig zijn.
Is wel k*twerk maja.
Wat je training betreft, ik vind het heftig, zovaak trainen en dan ook nog eens 10 setjes.
Misschien werkt het prima, maar ik zou het eerder gebruiken om de spieren afentoe te laten schrikken.
Speel liever op safe met 4 x 8 bijv en varieer daar ook nog in door eens periodes op 12 hh te trainen en oefeningen om te wisselen/veranderen.
Dacht zelf meer aan 3600, maar om daar nou over te mierenneuker
spekmaaltijd was een gedachte, nooit uitgevoerd.
spaghetti en low fat hamburgers (hamburgers overigens ook gedachte die ik nooit heb uitgevoerd) zijn niet bepaald cheatmeals, en friet of pizza is idd maar 1x per week 1 vd 2.
Zelf beschouw ik het wel als cheatmeals, maar het zou kunnen voor massa.
Alleen als je er gevoelig voor bent en snel vet aankomt en je genen niet bepaald welwillend zijn zou ik toch rekening houden met dat soort dingen en kan het wel een verschil maken.
Net als de melk.
Hoe slechter je genen hoe meer je op details zal moeten letten en dus mierenneuker.
hangt r vanaf wanneer ik train, nu in mn kuur hou ik wel sowieso 300kcal (960 met kwark+noten meegerekend) over voor na mijn training (in het geval dat ik savonds train) zodat ik een complex carb gainer (xxl) shake kan nemen direct erna.
960 kcal lijkt me prima.
Neem aan dat je van de open window hebt gehoord na trainen?
Dus vergeet iig je carbs ook niet en dan bedoel ik niet enkel uit carb gainer.
Zelf neem ik altijd whey + rode druivensap na trainen en vaak wat creatine.
En daarna toch binnen 45 min een volledige maaltijd.
Alsof het daar aan ligt, die keer friet, of die 'vette' maaltijd
Als het 1 x gebeurd niet nee.
maar zoals je kon lezen had ik het over dat alles bij elkaar.