MuscleMeat

angelus log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
ik train 10 jaar waarvan 2 jaar serieus

dus eigenlijk train ik pas 2 jaar

• Topic Starter Topic Starter
natuurlijk was dat retarded:roflol:
:B]"armen groeien wel mee als je zware compounds [/B]doet":roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

over 23 dagen 3 jaar (daarvoor anderhalf jaar pauze genomen en voor die pauze ook anderhalf jaar getraind)

Ja wtf dit is dus serieus waarom mijn armen nu ook achter lopen :o
Powerlifters met hun k*tadvies.

"armen groeien wel mee als je zware compounds doet":roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

over 23 dagen 3 jaar (daarvoor anderhalf jaar pauze genomen en voor die pauze ook anderhalf jaar getraind)
u mad dat ik monstertriceps heb terwijl ik enkel bench

"armen groeien wel mee als je zware compounds doet":roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Ik train amper armen en ze zijn een stuk groter dan de jouwe :roflol:

Grappig dat het overgrote deel van de gasten die met een krachtgericht schema bezig zijn, ook nog eens groter zijn dan de gemiddelde DBB-bro met die oneindige bro-split.

powerliftschema met een beetje extra isolatie is echt vele malen beter dan oneindige brosplits man

Ja klopt.
Ik zelf prefereer compounds op kracht en rest op isolatie.

Denk dat ik na me cut eens push/pull/legs ga proberen

En dan op de ene dag kracht en andere dag hypertrofie

Het valt me op dat een groot deel van jouw posts zijn gericht op het bashen van minder gespierden. Voel je je, op het moment dat je zo'n post maakt, je even wat minder onzeker?

enkel wanneer hun posts een bepaalde arrogantie afstralen waarin ze pretenderen te weten wat werkt en niet terwijl dat van hun fysiek niet af te lezen valt . Het geeft wel een zeker gevoel van voldoening ja als ik ze daar op wijs.

enkel wanneer hun posts een bepaalde arrogantie afstralen waarin ze pretenderen te weten wat werkt en niet terwijl dat van hun fysiek niet af te lezen valt . Het geeft wel een zeker gevoel van voldoening ja als ik ze daar op wijs.

Haha waar zie je mijn fysiek dan ? :p
Owja die stats in me sig kloppen niet, maarja blijft wel grappig hoe mensen er op reageren :roflol:

hetzelfde werkt niet bij iedereen dus dit slaat al nergens op.

Haha 5*5 stronglifts is echt een poepschema als je doel bodybuilding is, dat kun je niet ontkennen :roflol:

niemand zegt dat je dat tot op de letter moet volgen

als je het gevoel hebt dat je armen niet genoeg groeien, dan pak je nog wat isolatie

voorderest werken compounds gewoon prima, in plaats van al die eeuwige k*t isolatie

ik niet toch

Je zit niet meer op die 3200 kcal toch?
Zou het in ieder geval wel omhoog doen als je optimaal (zonder vet gainen) wilt aankomen.
mits schone kcal.

2):
Omelet met 3 eieren, 100gr brood, en genoeg spek om tot 800kcal te komen (1x/week max, moet nog uitrekenen)
Totaal: 800 ? ? ?

3)
pizza of friet (1x per week max, moet nog uitrekenen)

3):
Schep whey met water + Spaghetti + tomatensaus + gehakt + brood twv 800kcal (2x/week max)
Totaal: 800 ? ? ?

2)
low fat hamburger: 203 25,4 0 11,3
broodje: 157 ? ? ?
ei: 82 7 0 6
mayo: 50 ? ? ?
Totaal: 500 35 ? 20 (max 1x per week)

Dit is geen of of he?
Want als je echt je 5 x per week junkt snap ik wel waarom je snel vet aanzet.

En begrijp ik goed dat je na training enkel die postworkout en preslaap neemt na trainen?
Snap in ieder geval niet waar je die maaltijden die onder dat schema staat plaatst.
Vind het niet overzichterlijk.

Zie na een beetje bladeren wel het onderstaande.

waar ik mee begonnen ben staan eerder in mn topic, heb 2 weken geleden al gemeten en armen stonden op 35,5 en benen op 57,5:o

macroverdeling niet uitgeteld.

voedingsschema varieert maar op een gemiddelde dag ziet t er zo uit:

Maaltijd 1:
130gr havermout
550ml melk
halve schep whey

Maaltijd 2:
3 eieren
130gr volkoren brood
200ml fruitsap

PWO:
1 banaan
1 schep whey

Maaltijd 3:
125gr zilvervliesrijst
200gr kipfilet
100gr groenten

maaltijd 4:
2 boterhammen met pindakaas
x scheppen complex carb gainer gemengd met melk(tot totale aantal kcal aan 3400-660 (660 = kwark+noten maaltijd) zit)

maaltijd 5:
500gr kwark
50gr hazelnoten

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven