- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
natuurlijk was dat retardedNo offence, maar ik vind srs dat je mans genoeg moet zijn om die epic failure van jou te erkennen
Met die test moet dat wel lukken toch![]()

"armen groeien wel mee als je zware compounds doet"![]()

natuurlijk was dat retarded
:B]"armen groeien wel mee als je zware compounds [/B]doet"
over 23 dagen 3 jaar (daarvoor anderhalf jaar pauze genomen en voor die pauze ook anderhalf jaar getraind)

u mad dat ik monstertriceps heb terwijl ik enkel benchnatuurlijk was dat retarded
"armen groeien wel mee als je zware compounds doet"
over 23 dagen 3 jaar (daarvoor anderhalf jaar pauze genomen en voor die pauze ook anderhalf jaar getraind)

natuurlijk was dat retarded
"armen groeien wel mee als je zware compounds doet"

Grappig dat het overgrote deel van de gasten die met een krachtgericht schema bezig zijn, ook nog eens groter zijn dan de gemiddelde DBB-bro met die oneindige bro-split.

powerliftschema met een beetje extra isolatie is echt vele malen beter dan oneindige brosplits manHaha 5*5 stronglifts is echt een poepschema als je doel bodybuilding is, dat kun je niet ontkennen![]()
powerliftschema met een beetje extra isolatie is echt vele malen beter dan oneindige brosplits man
Ja wtf dit is dus serieus waarom mijn armen nu ook achter lopen
Powerlifters met hun k*tadvies.
Het valt me op dat een groot deel van jouw posts zijn gericht op het bashen van minder gespierden. Voel je je, op het moment dat je zo'n post maakt, je even wat minder onzeker?
Het valt me op dat een groot deel van jouw posts zijn gericht op het bashen van minder gespierden. Voel je je, op het moment dat je zo'n post maakt, je even wat minder onzeker?
enkel wanneer hun posts een bepaalde arrogantie afstralen waarin ze pretenderen te weten wat werkt en niet terwijl dat van hun fysiek niet af te lezen valt . Het geeft wel een zeker gevoel van voldoening ja als ik ze daar op wijs.

enkel wanneer hun posts een bepaalde arrogantie afstralen waarin ze pretenderen te weten wat werkt en niet terwijl dat van hun fysiek niet af te lezen valt . Het geeft wel een zeker gevoel van voldoening ja als ik ze daar op wijs.
Haha 5*5 stronglifts is echt een poepschema als je doel bodybuilding is, dat kun je niet ontkennen![]()
2):
Omelet met 3 eieren, 100gr brood, en genoeg spek om tot 800kcal te komen (1x/week max, moet nog uitrekenen)
Totaal: 800 ? ? ?
3)
pizza of friet (1x per week max, moet nog uitrekenen)
3):
Schep whey met water + Spaghetti + tomatensaus + gehakt + brood twv 800kcal (2x/week max)
Totaal: 800 ? ? ?
2)
low fat hamburger: 203 25,4 0 11,3
broodje: 157 ? ? ?
ei: 82 7 0 6
mayo: 50 ? ? ?
Totaal: 500 35 ? 20 (max 1x per week)
waar ik mee begonnen ben staan eerder in mn topic, heb 2 weken geleden al gemeten en armen stonden op 35,5 en benen op 57,5
macroverdeling niet uitgeteld.
voedingsschema varieert maar op een gemiddelde dag ziet t er zo uit:
Maaltijd 1:
130gr havermout
550ml melk
halve schep whey
Maaltijd 2:
3 eieren
130gr volkoren brood
200ml fruitsap
PWO:
1 banaan
1 schep whey
Maaltijd 3:
125gr zilvervliesrijst
200gr kipfilet
100gr groenten
maaltijd 4:
2 boterhammen met pindakaas
x scheppen complex carb gainer gemengd met melk(tot totale aantal kcal aan 3400-660 (660 = kwark+noten maaltijd) zit)
maaltijd 5:
500gr kwark
50gr hazelnoten