Fitness Seller

angelus log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
83.7kg (4,1kg winst), ga kcal nog 100 omhoog gooien, blij dat ik me deze week nog eens gewogen heb en geen 2 weken gewacht heb :)

Blijft een momentopname dat wegen en zegt geen moer, maar lekker man.
Goed dat je kcal omhoog gaat, zal ook geen kwaad kunnen als je 200 kcal omhoog gaat ipv 100.

Suc7 iig.

4kg? U wot m8?
Één keer goed schijten en daar gaan je 'gains'

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.004
4kg? U wot m8?
Één keer goed schijten en daar gaan je 'gains'

ik weeg me na het schijten:trollface:

---------- Toegevoegd om 22:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:42 ----------

Squat:
5x65kg
5x75kg
5x85kg
5x95kg
2x105kg (beetje teveel ineens)
5x100kg
5x102,5kg

Leg press:
8x270kg
8x270kg
12x220kg
12x220kg

Leg curl, leg extensions, calves en abs

Blijft een momentopname dat wegen en zegt geen moer, maar lekker man.
Goed dat je kcal omhoog gaat, zal ook geen kwaad kunnen als je 200 kcal omhoog gaat ipv 100.

Suc7 iig.

Can confirm. Net 10 miljoen euro gehaald bij de bank nadat ik op de uitspraak dat ik onvoldoende saldo heb reageerde dat het checken van saldo maar een momentopname is en het geen moer zegt.

Raar 2* 105 te zwaar maar laatste set nog wel ineens 5*102,5 na een 5*100

Can confirm. Net 10 miljoen euro gehaald bij de bank nadat ik op de uitspraak dat ik onvoldoende saldo heb reageerde dat het checken van saldo maar een momentopname is en het geen moer zegt.

Even wegen zegt niet zoveel nee.
Zegt dat er dat moment meer gewicht zit, maar of dit vocht vet of spier is mag Joost weten.
Dus een vrij onzinnige momentopname.

Rare vergelijking..

Je zit 6 weken aan de roids, en je hebt nog steeds niet je PR's verbroken van toen je nog natty was? :roflol:

Jezus christus :roflol:

• #1.013
Je zit 6 weken aan de roids, en je hebt nog steeds niet je PR's verbroken van toen je nog natty was? :roflol:

Jezus christus :roflol:

ik woog toen 94kg (en trainde op kracht -> VRI schema, met vrijdag 3reppers eindigend met 1RM), ik weeg nu 84kg (en het grootste deel van mijn sets zijn 8+ reps), vind je het gek?:rolleyes:

ik woog toen 94kg (en trainde op kracht -> VRI schema, met vrijdag 3reppers eindigend met 1RM), ik weeg nu 84kg (en het grootste deel van mijn sets zijn 8+ reps), vind je het gek?:rolleyes:

Even srs, is je gear wel echt ?
Want met muscle memory had je zelfde kunnen bereiken qua kracht

in b4 angelus stopt met trainen na zijn nakuur :p

• #1.017
Even srs, is je gear wel echt ?
Want met muscle memory had je zelfde kunnen bereiken qua kracht
muscle memory is alleen van toepassing voor mensen die lang niet getraind hebben. Ik ben die kracht verloren door cutten en heb in die periode even hard getraind als anders :)
zoals ik zei, ik woog toen 94kg en deed enkel krachtschemas. Nu kunnen jij en hoody zoveel melken als jullie willen dat ik natty evenveel omhoog zou gaan op dit schema, maar ik weet 100% zeker van niet.
Zijn jullie soms vergeten dat voor ik begon te kuren ik bijna 2 maanden met dit schema getraind heb en dat krachtsprongen van 2,5kg op een lift daar elke keer 2-3 weken op zich lieten wachten (if not more, gezien ik 4 weken stallde op een bench van 5x70kg:rolleyes:), terwijl ze nu wekelijks zijn :)

in b4 angelus stopt met trainen na zijn nakuur :p
ga sowieso nog een keer cyclen om te cutten. Niet buff zijn na jaren trainen kan ik mee leven, skinnyfat zijn na jaren trainen pleeg ik liever zelfmoord:roflol:

Hey ik ga niet liggen melken, ik denk persoonlijk dat je er alleen wel wat meer uit kan halen :)

• #1.019
muscle memory is alleen van toepassing voor mensen die lang niet getraind hebben. Ik ben die kracht verloren door cutten en heb in die periode even hard getraind als anders :)
zoals ik zei, ik woog toen 94kg en deed enkel krachtschemas. Nu kunnen jij en hoody zoveel melken als jullie willen dat ik natty evenveel omhoog zou gaan op dit schema, maar ik weet 100% zeker van niet.
Zijn jullie soms vergeten dat voor ik begon te kuren ik bijna 2 maanden met dit schema getraind heb en dat krachtsprongen van 2,5kg op een lift daar elke keer 2-3 weken op zich lieten wachten (if not more, gezien ik 4 weken stallde op een bench van 5x70kg:rolleyes:), terwijl ze nu wekelijks zijn :)

ga sowieso nog een keer cyclen om te cutten. Niet buff zijn na jaren trainen kan ik mee leven, skinnyfat zijn na jaren trainen pleeg ik liever zelfmoord:roflol:

Dichtgedrukte vind ik onzin.
Ik ben van 100kg teruggevallen naar 83kg omdat ik aan het crossfitten was(in b4 hate). Nu focus ik weer 1,5-2 maanden op kracht en ben ik weer circa 90kg bij een stuk lager verpercentage dan toen ik 100 woog(en ja natty). Zal wel per persoon verschillen maar er is zeker wel sprake van muscle memory.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven