MuscleMeat

angelus log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
brb de wikipedia pagina over progressive overload verwijderen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.043
BBrow:
10x42,5kg
8x52,5kg
6x60kg
5x67,5kg
5x75kg
4x75kg
8x60kg
6x60kg
12x42,5kg
10x42,5kg

Pull ups:
8xbw
7xbw
6xbw

Lat pulldown:
11x33,5kg
10x36kg
8x38,5kg
6x41kg

DB curl:
12x14kg
10x16kg
8x18kg
5x20kg + dropset

Machine preacher superset hammer curl:
8x30kg ss 8x12kg
5x32,5kg ss 5x14kg

Brotip: begin op DBB geen kuurlog als je niet lengte in cm - 95 kg weegt, of absurde dosissen AAS gebruikt (dat is dan opeens weer interessant)

dat snap ik ook wel lol daarom post ik dat ook op een cynische manier net alsof je een examen moet gaan doen voordat je gaat kuren of zo.

Hoe reageer je eigenlijk op je gear ten opzichte van je vrienden? Gezien je lage natuurlijke test gehalte, komt het dan beter aan?

Hoe reageert je omgeving op de plotselinge gains, angelus?

Ben je tevreden met je gains? Want daar draait het toch om, wat anderen er van vinden is totaal niet boeiend.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.058
Hoe reageer je eigenlijk op je gear ten opzichte van je vrienden? Gezien je lage natuurlijke test gehalte, komt het dan beter aan?
lol, de dag dat ik aan iemand verantwoording ga afleggen voor iets waar men geen **** mee te maken heeft is de dag dat ik me anaal laat vernederen door mat :)

Hoe reageert je omgeving op de plotselinge gains, angelus?
mn pa en wat maten maakten wel een opmerking over mn vochtkop:roflol:

Ben je tevreden met je gains? Want daar draait het toch om, wat anderen er van vinden is totaal niet boeiend.
ja en nee, ben wel blij dat ik op 6 weken tijd bijna terug op mn oude krachtniveau ben en ik bijna even dikke armen heb als op de top van mijn bulk (alleen nu met een stuk lager VP), maar het is nog niet genoeg imo. Even afwachten hoe ik erbij sta op week 10 :)

Ik zou hem toch 12 weken pakken... en belangrijker is hoe je het jaar nadien erbij staat ipv na 10 weken :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven