AndroidHealthClinic

angelus log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.021
Dichtgedrukte vind ik onzin.
Ik ben van 100kg teruggevallen naar 83kg omdat ik aan het crossfitten was(in b4 hate). Nu focus ik weer 1,5-2 maanden op kracht en ben ik weer circa 90kg bij een stuk lager verpercentage dan toen ik 100 woog(en ja natty). Zal wel per persoon verschillen maar er is zeker wel sprake van muscle memory.
pls go
ik woog toen 94kg (en trainde op kracht -> VRI schema, met vrijdag 3reppers eindigend met 1RM), ik weeg nu 84kg (en het grootste deel van mijn sets zijn 8+ reps), vind je het gek?:rolleyes:

Als ik vlug even terug klik zijn je compounds juist grotendeels lowreps?

• #1.025
Als ik vlug even terug klik zijn je compounds juist grotendeels lowreps?

mja squat en deadlift wel, bench niet. Deadlift zit ik volgens mij deze week weer op oude niveau overigens, en oude niveau van squat nog niet benaderen komt omdat ik uberlang uit de running heb gelegen door kapotte lies. Ben al blij dat ik terug 100kg kan voor paar sets van 5 reps :) (oude max daar was trouwens 3x5x117,5kg dus zover ben ik er niet van verwijderd)

Gun Angelus nou ook gewoon is een complimentje...

Goed bezig ! :)

Ik gun Angelus alle gains van de wereld.
Maar zoals je hier onder ook zegt er valt volgens mij ook meer uit te halen.
En de waarheid in het midden gelaten, maar ik ga niet compimenteren voor iets wat naar mijn mening beter kan.
Ik zou iig anders doen dan Angelus.

Hey ik ga niet liggen melken, ik denk persoonlijk dat je er alleen wel wat meer uit kan halen :)

Altijd dat geflame op Angelus' werkwijze/resultaten hier dat is gebaseerd op niet kloppende argumenten/redeneringen :roflol:

komen er eig nog pics van ons beest?

OP will surely deliver

picCelExprSkeletonInChair.jpg

• #1.030
Bench:
10x47,5kg
8x55kg
6x65kg
5x72,5kg
5x80kg
2x85kg (laatste keer dat ik me laat opnaaien door de f**gots in mn log die zeggen dat ik meer zou moeten halen -_-')
8x57,5kg
8x57,5kg
12x47,5kg
10x47,5kg

Flyes:
10x14kg
10x16kg
7x18kg
6x18kg

Upright rows:
10x14kg
8x16kg
8x18kg
6x20kg

Skullcrushers:
12x25kg
10x27,5kg
10x30kg
7x32,5kg + dropset

Side raises superset front raises:
12x6kg ss 8x10kg
10x8kg ss 8x10kg
10x10kg ss 8x10kg + dropset side raises

Machine dips:
2x8x75kg

Is die gear van je eigenlijk wel echt?

Iemand aware mij over de echtheid van poppins coïtusleven om deze afgevuurde schoten in context te kunnen plaatsen.

---------- Toegevoegd om 23:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:56 ----------

nvm ik zie dat er sick kunt in zn titel staat ik weet genoeg

Gewichten zeggen geen klote idd.. ik bench ook maar 5x175. Zolang ik dr maar uitzie alsof ik 5x275 bench vind ik t prima!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven