AndroidHealthClinic

Angst acceptatie omgeving

ik denk dat het gewoon begint met accepteren wie je bent. Als je gelukkig met jezelf ben straal je dit ook uit en zien andere dit. Dit is makkelijker gezecht dan gedaan alleen :$

zijn er andere dingen in je leven die je mischien dwars zitten? Vaak kunnen dit soort dingen ook voor ongelukkigheid en onzekerheid zorgen.

suc6 dr mee meis!

soms ook in de sportschool, wat denken anderen van mij? dat ik powerlifter wil worden
Ja pfft je zou maar powerlifter willen worden die zijn t*ring dik.

Nee srs: praat er met iemand in je omgeving over probeer aan je zelfbeeld te werken en je niets aan te trekken van andere want dan kom je er wel ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ohh, je wilt gewoon complimentjes krijgen? ;)

Weet je wat het is. Je moet gelukkig zijn met jezelf.. Een ander gaat dat niet voor je regelen. Zolang jij jezelf niet goed genoeg vindt enz. zal je niet een leuke "fitness vriend" tegen het lijf lopen die wel gelukkig met je kan zijn.. omdat jij zelf niet gelukkig bent.

Laat het varen, focus op je voeding en je training en doe waar je je goed bij voelt.. de rest komt vanzelf.

Door te b**chen en te huilen gebeurt er iig niets. En als je een leuke vriend wilt, er zijn hier tientallen jongens die een beetje fitnessen en je wel een keer willen doen om je zelfvertrouwen wat "op te krikken".

En als je echt zo in de knoop zit met jezelf, moet je dat niet op DBB uitten, maar eens met iemand gaan praten die er verstand van heeft. Want zoals je ziet aan de voorgaande reacties zijn er niet echt mensen die zich geroepen voelen hier met jou over te praten.. laat staan dat er gecared wordt op the internet.

Ik begrijp wat je bedoel.
Het is ook niet mijn bedoeling om aandacht te trekken, of iets.
Ik zit serieus in de knoop met mijzelf en mensen met een gezond verstand zoals jij (wat ik uit je reactie kan opmaken) geven mij het inzicht hoe ik met mezelf en mijn gedachtes zit te rommelen, ik wil je daar toch even voor bedanken.

Het is jammer dat er idd veel jongens zijn die gewoon even zin hebben in een wip, want zo zit ik totaal niet in elkaar. Ik ben ook niet opzoek naar iets, ofzo.. ik zeg alleen dat ik hoop dat ik iemand zal treffen die mij volledig accepteerd zoals ik ben en niet alleen maar aandacht ermee wilt trekken: she squat, bro..

Want ik train om mijn eigen doelen te verwezenlijken en ik heb idd niets aan ene player gast met een groot ego die denkt dat ie elke chick kan krijgen.

Buiten dat heb je zoiezo absoluut gelijk dat ik eerst met mezelf door 1 deur moet kunnen gaan.

---------- Toegevoegd om 12:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:10 ----------

Pestkoppen :p

Vooral Hill

He rustig aan jij he Hill (karma) kijk wat ik je net geef.!!

Karmapakket

srs voor dat powerlifting moet je oppassen hoor

voor je het weet sta je om 3 uur 's nachts chocolade cake door je strot te douwen en weg te spoelen met chocomel omdat je bench anders niet vooruit gaat

---------- Toegevoegd om 14:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:51 ----------

gebaseerd op een waargebeurd verhaal

srs voor dat powerlifting moet je oppassen hoor

voor je het weet sta je om 3 uur 's nachts chocolade cake door je strot te douwen en weg te spoelen met chocomel omdat je bench anders niet vooruit gaat

Komt die honger niet gewoon door de anabole steroïden?

-

Laatst bewerkt:
Als't puntje bij paaltje komt accepteren mensen zichzelf niet en daarom moeten ze hun neus in zaken van andre mensen steken... Maar ze weten helaas niet met wie hun zaken ze zich bemoeien en dan een paar jaar later komen ze erachter dat ze dat beter niet hadden gedaan en dan proberen ze uiteraard hopeloos hard die zaken terug recht te trekken.

oh wacht ha!

Terug
Naar boven