XXL Nutrition

Anustacia, gadverrreedamme!!!

ja hoor, alleen omdat jij niet gevraagd werd mee te doen, terwijl je wel DE zanger bent van Robbert en de Eiwitstampers!

Ze zouden iedere "artiest" die te horen is op de commerciele radio moeten ophangen.
Hoevaak ik me niet erger per dag aan die simpele dj's en sjingels en 8 x op de dag zelfde nummer.
Wat zou ik graag zo'n radio 538 studio binnen lopen en met een stuk staal al die hoofden van die dj's aan pap willen slaan.

fukkin eikels ik ben dol op anastacia . en ik vind dat een beetje respect wel op zijn plaats is na haar comeback omdat ze 1.5jaar heeft platgelegen door borstkanker :(

ik vind het ook wel een relaxed wijf. doorzettingsvermogen!!! daar houd ik wel van.
niet dat ik al haar muziek leuk vind of zo. misschien net de helft wel aardig, de rest is bagger.

waar ik een hekel aan heb is vrijwel alles wat met commercie te maken heeft, en het ergste vind ik die rommel van idols

klopt, ik vind haar echt een stoer wijf :cool:
muziek alleen niet zo, maar goed je kunt niet alles hebben

• Topic Starter Topic Starter
Ik blijf bij mijn standpunt. Vieze Anustacia Anuskitelaar

Anastacia is een kontebonker.

koetje zei:
fukkin eikels ik ben dol op anastacia . en ik vind dat een beetje respect wel op zijn plaats is na haar comeback omdat ze 1.5jaar heeft platgelegen door borstkanker :(
Respect omdat ze weer verder gaat met haar hobby? Big ****ing deal.

Is ze omgebouwd??? Ik zou d'r zo palen tussen die t**ten van d'r :D.

Ik krijg het schuim op de kaken van Britney Spears.
En alle 13 in dozijn wannabe gangstah R & B artiesten.

mwa, zou er wel eens overheen willen voor de grap :cool:

Ik walg van dit k*twijf. Mijn gehoorgangen hebben een reflectie opgebouwd tegen dit soort muziek. Ze springen spontaan dicht en gaan langzaam weer open als de kust veilig is.

ze heb mischien wel een testokuur gehad ;)

Misschien moet iemand haar doodnken.

Terug
Naar boven