- Waardering
- 9.883
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
Sowieso te vroeg om alleen maar op bench te focussen. Calgary barbell is wel benchen op elke train dag. Tot nu toe gaat dat best goed.Ik zat te denken aan een schema, maar als ik een schema doe wil ik die ook precies volgen met alle rustdagen waar ze precies horen enzo, en dat is momenteel met school, werk, en dat onderzoek niet mogelijk... Dus zat ik er aan te denken om gewoon 5 dagen in de week te gaan, wat ik zo goed als elke week kan. Ik had hier van iemand gelezen die tot 7 reps gaat met een gewicht en dan verhogen, en zat er aan te denken dat ook te doen. Dan doe ik maar 1 set met dat gewicht en dan nog wat volume met een lager gewicht.
Heb je nooit gedacht aan een bench focused program of vindt je het daar nog iets te vroeg voor?
Telkens verhogen gaat je te snel opbreken. Naar mijn idee natuurlijk. Ik liep na 13 weken nog niet vast. Maar misschien is dat deze 16 weken anders.

Dan doe ik liever de eerste oefening goed en iets lichter dat ik de oefeningen erna iets zwaarder kan pakken