Robin
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.561
- Lengte
- 1m80
Tja volgens mij heeft iedereen wel zo iets bij zware lifts, dus enige manier lijkt mij sterker wordenIk heb er niet direct problemen mee hoor, ik heb het wel vaker. Alleen is eerst een paar seconden staan draaien om daarna net aan het rack te pakken gewoon niet heel chill. Daarnaast lijkt het me ook niet het beste voor je lichaam.

nu moet ik wel bekennen dat ik dit meer als een recovery training zie dan een training waar ik mezelf helemaal wil leegbranden. Voor het eerst cable side crunch gedaan, even wennen maar als je de slag eenmaal te pakken hebt een chille oefening. Verder ga ik sit-ups doen ipv cable crunch, aangezien die een stuk beter voelt.
ga denk ik even 2x in de week benchen om te kijken hoe dat gaat, een dag een zware single en dan wat volume werk, om wat meer aan zware gewichten gewend te raken. En de andere dag low reps/heavy weight. Had een iets nauwere grip en de beweging voelde een stuk natuurlijker. Bar kwam ook weer iets lager wat weer wat beter voor mijn schouders voelde, dus thanks
dus rug even afgemaakt en strakjes biceps, abs, en misschien wat cardio. Fitboy incoming

kon het niet laten!