AndroidHealthClinic

Aquaexplo's log naar dikkertjesland

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik heb er niet direct problemen mee hoor, ik heb het wel vaker. Alleen is eerst een paar seconden staan draaien om daarna net aan het rack te pakken gewoon niet heel chill. Daarnaast lijkt het me ook niet het beste voor je lichaam.
Tja volgens mij heeft iedereen wel zo iets bij zware lifts, dus enige manier lijkt mij sterker worden :dunno:
 
Ik had wel weer dat ik bijna out ging na de lift, mensen meer ervaring mee en wat het kan verhelpen?
was dit ook zo toen je zonder belt deadlifts deed?
wat je vaak ziet is dat men teveel met de buik tegen de belt zit te pushen, je gaat dan teveel lopen persen met gevolg dat je ook druk op je kop krijgt, je moet met belt precies hetzelfde bracen als zonder belt, oefenen op spanning en focus op je core.
 
was dit ook zo toen je zonder belt deadlifts deed?
wat je vaak ziet is dat men teveel met de buik tegen de belt zit te pushen, je gaat dan teveel lopen persen met gevolg dat je ook druk op je kop krijgt, je moet met belt precies hetzelfde bracen als zonder belt, oefenen op spanning en focus op je core.
Ik had het ook al wel zonder belt maar ik herken mezelf er wil in met het tegen de belt aan pushen, dus dat kan zeker helpen! Zal het beter in de gaten houden:thumbs:
 
27-1 abs and cardio:
Plank
3x45 sec

Cable side crunch
3x12x18kg

Captain’s chair
3x12

Sit-ups
3x12xBW+10kg

Vacuum
3x30 sec

Loopband
30 minuten 6km/h

Ik lijk abs en cardio gewoon chill te gaan vinden:o nu moet ik wel bekennen dat ik dit meer als een recovery training zie dan een training waar ik mezelf helemaal wil leegbranden. Voor het eerst cable side crunch gedaan, even wennen maar als je de slag eenmaal te pakken hebt een chille oefening. Verder ga ik sit-ups doen ipv cable crunch, aangezien die een stuk beter voelt.
 
28-1 push day:
Bench press
8x20
8x40
5x60
3x80
1x90
1x100
3x4x90

Dumbell shoulder press
12x14kg
12x18kg
4x8x24kg

Incline dumbell press
4x6x30kg

Seated lateral raise
3x12x10kg

Machine flyes MYO
20x59kg
5x5x59kg

Arnold press MYO
20x10kg
5x5x10kg

Dumbell overhead extension
3x8x26kg

Rope tricep extension MYO
20x23kg
5x5x23kg

Goede training weer:D ga denk ik even 2x in de week benchen om te kijken hoe dat gaat, een dag een zware single en dan wat volume werk, om wat meer aan zware gewichten gewend te raken. En de andere dag low reps/heavy weight. Had een iets nauwere grip en de beweging voelde een stuk natuurlijker. Bar kwam ook weer iets lager wat weer wat beter voor mijn schouders voelde, dus thanks BB_
 
29-1 day:
BOR
20x20
15x40
10x60
4x6x80

Pull-ups
3x6

V grip lat pulldown
3x8x55kg

Dumbell shrugs
3x12x30kg

Straight arm lat pulldown MYO
20x32kg
5x5x32kg

was eigenlijk van plan om met een vriend te gaan trainen, maar was onduidelijk dus voor de zekerheid zelf maar vast gegaan.Appt ie me tijdens de training:roflol: dus rug even afgemaakt en strakjes biceps, abs, en misschien wat cardio. Fitboy incoming:o
 
29-1 bi’s, abs, and cardio:
Barbell curl
4x8x30kg

Dumbell preacher curl
3x15x8kg

Hammer curl
3x40x8kg

Sit-ups
3x12xBW+10kg

Lying leg raises
3x12

Cable side crunch
3x12x10kg

Vacuum
3x30 sec

Loopband
30 minuten 6km/h

Lekkere fitboy training gehad. Wel bijna 2 uur over gedaan :o biceps los van rug voelt ook best lekker. Misschien eens kijken naar eenzelfde soort schema als russel orhii aangezien een kennis van mij dat nu doet en aanraadt. Lijkt me best chill, zo kan ik tegelijkertijd iets meer focussen op de powerlifts, en ook wat dommer pompen zonder daar ook op gewicht te letten.
 
O ik had even fout gelezen, dacht dat je 2h over die curls deed :').
 
30-1 squat day:
Squats
12x20
10x40
8x60
5x80
4x100
3x5x125

RDL
10x20
10x60
10x80
3x12x100

Leg extension
3x15x59kg

Smith calf raise
3x10x80kg

Seated calf raise
3x25x40kg

Betere training dan verwacht! was redelijk brakkig dus verwachtte niet super veel van squats maar de beweging voelde gewoon heel lekker vandaag. Bar path lijkt er eindelijk een beetje in te slijten bij low bar... laatste set was iets minder dan de rest maar ging nog redelijk goed. RDL was ook lekker, alleen is 12 reps wel echt te veel :o Volgende keer maar iets zwaarder.
 
6 sets squats brr. Mijn booty wordt al stijf als ik er aan denk.
 
31-1 push day:
Ohp
10x20
10x30
8x40
3x5x50

Bench press
12x20
10x40
10x60
2x8x80
2x15x60

Incline dumbell press
3x8x26kg

Seated lateral raises
4x8x12kg

Machine flyes
3x15x73kg

Plate loaded shoulder press neutral grip
3x12x10kg

Tricep pushdown MYO
20x36kg
5x5x36kg

Paused lateral raises
3x12x8kg

redelijke training. OHP als eerste oefening ga ik alleen niet meer doen, ik merk dan dat bench een stuk minder gaat. Ohja en nog even een foto’tje waar ik zo hard aan het flexen ben dat ik bijna een schone onderbroek aan moest trekken omdat er opeens een andere vorm dan rond zich op mijn buik bevindt.

295C730B-B362-4271-B5E8-0CB42E1B259A.jpeg
 
Zie ik nu een schaduw van ribbeltjes? :D
 
Lekker kerel, laatste keer dat ik je zag bij de meet. Was je echt nog wel semi dikzak
 
Het is natuurlijk helemaal geen slechte strategie om nu het zo lekker gaat vooral aan de kracht en techniek te werken. Later zie je echt wel wat er inmiddels onder dat laagje is opgebouwd. :thumb:
 
Het is natuurlijk helemaal geen slechte strategie om nu het zo lekker gaat vooral aan de kracht en techniek te werken. Later zie je echt wel wat er inmiddels onder dat laagje is opgebouwd. :thumb:
Klopt, dat was ook wel een beetje de bedoeling! Alleen doordat ik eerst dik was en daarna nog chubby kon ik mentaal heel slecht bulken :o ben dus een tijdje op hetzelfde gewicht blijven hangen zonder echt op mijn voeding te letten. Maar ik werd wel sterker dus ik vond het wel oke:D
 
2-2 SBD
Warming up: 3 secs cuddles

squats
8x20
5x50
5x70
5x100
5x5x120

Bench press
10x20
8x40
6x60
5x5x85

Deadlift
8x50
5x80
5x100
4x120
3x140
3x3x160

Vandaag getraind met Zeenius :D Ook een lekkere training wel, squat bench en deadlift. Als je het 6x in de week zou kunnen doen was ik verkocht:rolleyes: Squat een andere angle dan normaal, aangezien ik niet wist dat ik gefilmd wel ( *kuch* harassment *kuch*). Vind het er heel raar uit zien van achteren, maar ik weet niet of dat komt doordat ik raar squat of niet gewend ben om het zo te zien:o Bench press ging prima, had wel iets meer kunnen doen maar aangezien de afgelopen trainingen bench niet zo goed ging wilde ik een gewicht pakken dat ik gewoon af kon maken. Deadlift ging erg goed, beter dan ik had verwacht... 160 triple had ik wel eens eerder gedaan, maar nooit voor meer sets dus ik tel hem als PR:eyes:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven