MuscleMeat

Arnodsi's road to victory!!

• Topic Starter Topic Starter
:fuu: Examens zijn echt niet gezond voor mij!!
Stress, weinig slapen, niet trainen en slecht eten! Ik heb de laatste dagen evenveel of zelfs meer junkfood gegeten dan de laatste 2 maanden :o Ik had eerst schrik dat ik zou afvallen, maar nu begin ik schrik te krijgen dat ik ga bijkomen :D

ach joh maak je geen zorgen maat! :)

Jongens, examens en twee weken rust zijn eindelijk gedaan! Lichaam is goed uitgerust!
Morgen eindelijk terug trainen!!!!
Vanaf morgen ook beginnen cutten. Waarschijnlijk wordt nu om de 2 weken mijn vp en gewicht gemeten

http://www.youtube.com/watch?v=1Sfii7rnkJQ

veel succes dan maar met het cutten!

je zit toch al op 14 %?

Ik zat al op 12.9%. (ik denk zelf iets hoger)
Maar is te hoog vind ik. Ik heb 'doeteugels', ik verzamel echt veel vet op mijn heupen. Die wil ik even weg. En wil wat vocht verliezen. Ik ga niet diep cutten hoor, tot ong 10%. Ik hoop dat ik midden jullie kan beginnen clean bulken.

Training van vandaag ging goed!! Heb geen last meer van mijn linker triceps! Ik merk wel dat de kracht van mijn triceps ver weg is. Maar dit lijkt me normaal.

Borst:
Bench:
20x20kg
10x30kg
6x50kg

12x60kg
8x70kg
6x75kg
5x75kg + 1 negatieve rep

Incline DB press:
10x24kg
7x26kg
6x26kg
6x26kg (laatste spot)

Decline bench smith:
12x50kg
6x60kg Gestopt, oefening voelde echt niet goed. Schouders en ellebogen wrongen tegen. (zal door de vaste beweging komen)

Lichte incline fly:
10x16kg
8x16kg (triceps faalde)
8x16kg
8x16kg

15min cardio

Borst: 4/5, bench begint eindelijk terug iets of wat goed te gaan. DB press was redelijk, fly's redelijk zwak

Eindelijk nog eens spierpijn! Feels good :D
Borst en triceps (vooral linker) zijn echt stijf!

Pfoeh, nette training! Gaat goed zo, na die x aantal weken pauze. Al bij al weinig krachtverlies blijkbaar?!

Ik denk dat het goed is meegevallen. Conditie is wel weg :p

Training van vandaag:

Benen:
Smith squat:
10x40kg
10x40kg
10x70kg
10x80kg
8x90kg
8x90kg

Gaint set (de 3 oef vlak achter elkaar)
Leg press:
10x
8x
8x

Leg extension:
8xnr22 (full block)
8xnr22
8xnr22

Seated leg curl:
10xnr22 (full block)
8xnr22
8xnr22

Walking lunges
2x 36 stappen met 20kg

Standing calve raise:
12xnr16
10xnr18
8xnr19
20xnr11

Benen: 4.5/5, epic pomp was epic. Ben die smith machine en k*tmachines wel beu :D

Squat ziet er goed uit, net zoals de rest. Lijkt me dat je de examens zonder al te veel kleerscheuren bent doorgekomen, netjes! :)

Tja, in mijn gym moet ik nu ook squatten in een smith, so I know that feeling bro!

De squat is shit vergeleken met mijn deadlift :roflol:
Zal wel aan die smith liggen :rolleyes:

minder machines vaker squatten :D

goed getraint man

owja, vergeten zeggen. Mijn buikspieren zijn ook epic stijf van gisteren (ik had nog wat buikspieroefeningen gedaan). Dat hielp niet echt tijdens mijn training :p

De squat is shit vergeleken met mijn deadlift :roflol:
Zal wel aan die smith liggen :rolleyes:

Hmmz. Op de deadlift stijg je nu ook eenmaal sneller in het begin terwijl de squat toch een leercurve heeft die iets steiler is en waarbij je dus ook later weights gaat beginnen pakken. Momenteel is mijn squat amper de helft van mijn deadlift, dus dat is al helemaal scheefgetrokken :)

Zou er mij nog niet teveel van aantrekken, je deadlift zal na een tijd wel wat stagneren waardoor je squat wel zal bijtrekken.

minder machines vaker squatten :D

goed getraint man
Zou ik wel willen :D
Vanaf juli ga ik waarschijnlijk ergens anders benen trainen. Ergens waar wel een powerrack is, een 45° legpress, een fatsoenlijke leg extension en leg curl is

---------- Post toegevoegd Tue 12 Jun 2012 om 19:45 ----------

Hier mijn post workout meal van gisteren en van vandaag:

2i0yddi.jpg

2ep24rc.jpg

Squat ziet er goed uit, net zoals de rest. Lijkt me dat je de examens zonder al te veel kleerscheuren bent doorgekomen, netjes! :)

Tja, in mijn gym moet ik nu ook squatten in een smith, so I know that feeling bro!

Ik squat vanuit de schuine bench.

Terug
Naar boven