XXL Nutrition

Arnodsi's road to victory!!

in!!!

• Topic Starter Topic Starter
nu die machines weggooien en gaan squatten he:D
Ik zal mijn best doen :D
Waarschijnlijk vanaf juli eerst 5km fietsen naar een bushalte en dan 30min op de bus zitten, gewoon om te kunnen squaten :roflol:

Eerst eens proberen en dan zien of ik het wekelijks ga doen

Ik zal mijn best doen :D
Waarschijnlijk vanaf juli eerst 5km fietsen naar een bushalte en dan 30min op de bus zitten, gewoon om te kunnen squaten :roflol:

Eerst eens proberen en dan zien of ik het wekelijks ga doen

al begin je met een lege stang. als je form maar netjes is en je techniek echt helemaal goed. kan je die bar mooi vol gaan loaden

al begin je met een lege stang. als je form maar netjes is en je techniek echt helemaal goed. kan je die bar mooi vol gaan loaden
Ik had al los gesquat hoor :)
Ben ooit begonnen met een free rack thuis. Opgebouwd naar 80kg toen. Nadien beginnen squaten in smith machine. Nooit boven de 105-110 gekomen denk ik. Maar ondertussen in andere gyms nog los gesquat.
Tijdje geleden 5x5 100kg net onder parallel. Achja, ik zal wel zien wat er gebeurd :D

gewoon je best doen en je komt er:D

waarom squat je niet meer thuis?

waarom squat je niet meer thuis?
Ik had free rack, verstelbaar bankje, 85kg aan schijven, halter en 2 db's
Gewicht was nogal snel te weinig. Trainde in een kelder (van 1m90 hoog en 6m* plaats) en trainde tussen de was. En ouders die altijd zeurde dat alles in de weg stond ...
En had te weinig geld om uit te breiden. Dusja, dan had ik de boel maar verkocht met amper verlies :D

Ik train zelf ook liever in een gym. Thuis ben ik te snel afgeleid.

Welke gym wil je dan nemen?

Ik fiets naar oostmalle en pak dan de bus naar hoogstraten :)
Ik was eerst aan het twijfelen om naar den do-it te gaan in turnhout. Maar de reistijd komt op hetzelfde neer en dan moet ik extra betalen.

Fiets dan naar Oostmalle en neem daar de bus naar Lille? Kan je bij mij trainen ;)

En misschien dat je wel een paar x met mij mee kan rijden, al zal je je dan wel rekening moeten houden met mijn onregelmatig schema en mijn vakanties en dergelijke..

Fiets dan naar Oostmalle en neem daar de bus naar Lille? Kan je bij mij trainen ;)

En misschien dat je wel een paar x met mij mee kan rijden, al zal je je dan wel rekening moeten houden met mijn onregelmatig schema en mijn vakanties en dergelijke..
Dude, daar hebben ze ook een smith machine :D

Dude, daar hebben ze ook een smith machine :D

Jup, maar ook een incline bench ;)

En ben vandaag vergeten ernaar te vragen en te kijken, maar het moet wel mogelijk zijn om los te squatten, denk ik. Doe me er volgende keer aan denken en dan zal ik het eens checken ;)

Jup, maar ook een incline bench ;)

En ben vandaag vergeten ernaar te vragen en te kijken, maar het moet wel mogelijk zijn om los te squatten, denk ik. Doe me er volgende keer aan denken en dan zal ik het eens checken ;)
Wanneer ga je nog eens trainen?

Ondanks de pijn in mijn glutes, benen en buik ga ik straks +-1u mountainbiken (niet op nuchtere maag)

I'm sexy and I know it! :cool:

2psrs7d.jpg

Kamer van mijn zus (no homo)

Laatst bewerkt:
no homo!?
Ziet er wel degelijk homo uit :D

Fietst aangenamer!
srs
Korte, lose broek kruipt tussen je reet en een lange, losse broek komt de hele tijd tegen je ketting

Laatst bewerkt:
Net 46min gaan mountainbiken. Ik heb een tour van 12.9km gedaan. Eerste 10min waren mijn benen super hard aan het verzuren, nadien geen last meer gehad.

Damn, was vergeten hoe vermoeiend en leuk mountainbiken is :D

Terug
Naar boven