Fitness Seller

Arnodsi's road to victory!!

• Topic Starter Topic Starter
Gaat toch de goede kant op! Verschil tussen je linker en rechter arm is ook wel een beetje weg getrokken :thumbs:
Verschil is idd beetje weg getrokken! Maar ik heb besloten om mijn armen iets minder intensief te trainen. Ik vond nl dat ze redelijk hard begonnen voor te lopen. Ik heb liever een dikke rug/borst dan dikke armen :D

Je bent wel een lekker vochtballetje zeg :p

Je bent wel een lekker vochtballetje zeg :p
Zwijg me ervan!!! Is f*cking irritant! Ik houd echt snel vocht vast! Heb een keertje crea mono gepakt, snel mee gestopt :D Heb jij misschien tips tegen vocht?

Laatst vp laten meten (4-punt) en zat op 12.9%. Niet super hoog, maar wil binnekort zakken! Normaal zat ik al volop in de cut, maar blessure en schoolwerk hielden het wat tegen. Dus eet nu op gevoel. Vanaf 10juni begin ik terug te cutten. Hoop hierdoor ook al dat vocht kwijt te geraken! :D

Veel water drinken en goed eten ;)

ooh goed verschil te zien in die vergelijking!

Bedankt! Paar keer tegenslag gehad, maar de progressie is toch nog redelijk goed.

---------- Post toegevoegd Mon 21 May 2012 om 21:49 ----------

Veel water drinken en goed eten ;)
Water drinken doe ik genoeg. 2-4l/dag
Zal binnenkort stoppen met brood en vervangen door rijstwafels en stoppen met de curry ketchup op mijn rijst :(

Lekkere training Arnaud :)
Gaat idd de goede kant op, keep it up!:thumbup:

Thx!!

Doel deze zomer is trouwens 85kg 10%
Doel volgende zomer is 90kg 10%

Ziet er goed uit man, succes met cutten nog :)

Damn, heb net, buiten de vechtsport, een van mijn meest intense trainingen ooit gehad.

Benen:
ben met een soort crossfit achtige oefening begonnen:
Dit was allemaal in 1 keer met zo weinig mogelijk pauze (buiten de gewichten eraf halen bij de eerste en derde set)
Clean en dan frontsquaten ss Leg raise
10x60kg 1x
9x50kg (60kg zou ik nooit hebben volgehouden) 2x
8x50kg 3x
7x20kg (polsen gingen eraan, dan maar zonder gewicht) 4x
6x20kg 5x
5x20kg 6x
4x20kg 7x
3x20kg 8x
2x20kg 9x
1x20kg 10x

HELEMAAL KAPOT!!!!!

Leg extension:
8x22kg (pak minder als normaal, maar kon echt niet meer. Benen waren super hard aan het trillen :o)
8x22kg
8x22kg

Seated Leg curl:
12xnr18
8xnr22
8xnr22

Walking Lunges:
30 stappen + 20kg
30 stappen + 20kg

Standing calve raise:
8xnr18
8xnr18
8xnr18

Benen: 5/5, damn wat was dat!!! Was echt een heftige training, een pak minder gewicht als normaal. Maar benen waren toch kapot. Nadien stond ik aan de bushalte op de bus te wachten. Moest 20min rechtstaan in de vlakke zon. Benen gingen kapot, dus ik bracht even mijn voet naar mijn kont om ze wat te onspannen. Kreeg ik ineens een zotte kramp in mijn linker hamstring, viel bijna op de grond aan een bushalte waar super veel mensen stonden xD Was best wel een fail.

Heb trouwens nog een foto getrokken. Er mag echt nog een pak massa op en véél meer definitie!! :o En alleen een foto van je eigen benen trekken is trouwens echt moeilijk!! Heb er een paar getrokken en dit was de enigste die een beetje gelukt is!
2d2aq37.jpg

---------- Post toegevoegd Tue 22 May 2012 om 17:23 ----------

Wtf is this shit, het verpringt allemaal.
Front squat en leg raise was een superset
Dus eerst 10x frontsquat dan 1x legraise. Dan 9xsquat, 2x legraise .... Zonder pauze

Heeft iemand misschien tips voor de polsen? Want het is jammer dat ik niet zwaarder kan gaan owv mijn polsen :(

Mijn zus stond daarjuist buiten met haar fototoestel en vroeg om eens te flexen. Hier zijn dus wat random foto's, koud genomen. Zo hebben jullie ook een idee hoe ik ben zonder pomp :D Ik mis precies wel een piek op mijn biceps, iemand een idee wat ik hier aan kan doen? Of is dat genetics?

Ik heb random pic toegevoegd van voor ik serieus begon te trainen. Hier speelde ik al wat met halters thuis.

dqkwvk.jpg

6eizaw.jpg

24fhhds.jpg

u mirin my squatass :trollface:

256shtj.jpg

1c850.jpg

Laatst bewerkt:
ziet er goed uit je krijgt al aardig shape in je armen.

Je peak krijg je door laag vet% ook is het een deels genen, en langen of korte biceps.
als je 3-4% lager gaat zitten komt de peak meer naar voren ga je ook goed aderen zien op je biceps,

dit ben ik op 11%

nx5ky.jpg

Mirin VP :p

Ik heb een beginpic toegevoegd aan die post boven mij.

lol ik zie steeds meer overeenkomsten tussen jouw en mij met kracht,fysiek:roflol:
behalve dat je nu een beetje een kleurtje hebt :$
no homo

lol ik zie steeds meer overeenkomsten tussen jouw en mij met kracht,fysiek:roflol:
behalve dat je nu een beetje een kleurtje hebt :$
no homo
Nice!
Ga je ook niet loggen? Is ook interessant voor je eigen hoor.

Als je niet gaat loggen, post dan eens wat stats en pics? Dan kan ik eens zien wie mij volgt :D (no homo)

loggen heb ik helemaal geen zin in omdat ik nu in de bouw stage heb en trainingen nog niet zo soepel gaan + ben sws lui met dat soort dingen ;p

foto,s ga ik nog binnenkort maken na melanotan kuurtje denk ik xD

Zo voel ik mij momenteel :D Mijn quads doen echt pijn, ookal waren het echt p*ssy weights gisteren!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vandaag terug op controle geweest. 84.9kg op 12.9% (4-punt) :sad: (ik schat mij precies toch iets hoger in vp?? toch zeker adhv mijn rug foto's)
Pffff kanker triceps, al een geluk valt de schade nog mee, maar ik heb nu 2 weken examens. Dus trainen zal er niet inzitten :(

Rug:
Deadlift: met belt en magnesium, zonder straps
10x50kg
10x5kg
5x100kg

3x150kg
3x150kg
3x150kg
3x150kg
3x150kg (ging vlot)

BOR (yates row) van net onder de knieen tot tegen de buik
12x70kg
8x80kg
8x80kg
8x80kg

Dumbbell row: (verstelbare halters, schijven van 10kg dus rom is iets kleiner :( binnenkort eens filmen om mijn techniek te checken want die gewichten lijken me redelijk hoog)
12x40kg
10x45kg
8x50kg
8x50kg

Pull up:
7xbw (iets breder dan schouder breedte)
6xbw (idem)
7xbw (dubbel schouderbreedte, laatste 2 wel spot)

15min cardio

rug: 5/5, was een geweldige training!! Ik vind wel dat mijn db row redelijk hoog is, binnekort eens filmen voor de zekerheid

Foto's getrokken na 15min cardio. En wat is een latspread moeilijk xD
Damn, fat basterd :o Of een vochtbal, dat kan ook :D
Zal blij zijn dat mijn examens achter de rug zijn en de cut eindelijk fatsoendelijk kan beginnen!
15d9rfn.jpg

1z6z7yu.jpg

Hier mijn andere, mislukte pogingen :D
hx9he1.jpg

fwm8sp.jpg

fa0k1.jpg

91m6oz.jpg

Terug
Naar boven