Damn, heb net, buiten de vechtsport, een van mijn meest intense trainingen ooit gehad.
Benen:
ben met een soort crossfit achtige oefening begonnen:
Dit was allemaal in 1 keer met zo weinig mogelijk pauze (buiten de gewichten eraf halen bij de eerste en derde set)
Clean en dan frontsquaten ss Leg raise
10x60kg 1x
9x50kg (60kg zou ik nooit hebben volgehouden) 2x
8x50kg 3x
7x20kg (polsen gingen eraan, dan maar zonder gewicht) 4x
6x20kg 5x
5x20kg 6x
4x20kg 7x
3x20kg 8x
2x20kg 9x
1x20kg 10x
HELEMAAL KAPOT!!!!!
Leg extension:
8x22kg (pak minder als normaal, maar kon echt niet meer. Benen waren super hard aan het trillen

)
8x22kg
8x22kg
Seated Leg curl:
12xnr18
8xnr22
8xnr22
Walking Lunges:
30 stappen + 20kg
30 stappen + 20kg
Standing calve raise:
8xnr18
8xnr18
8xnr18
Benen: 5/5, damn wat was dat!!! Was echt een heftige training, een pak minder gewicht als normaal. Maar benen waren toch kapot. Nadien stond ik aan de bushalte op de bus te wachten. Moest 20min rechtstaan in de vlakke zon. Benen gingen kapot, dus ik bracht even mijn voet naar mijn kont om ze wat te onspannen. Kreeg ik ineens een zotte kramp in mijn linker hamstring, viel bijna op de grond aan een bushalte waar super veel mensen stonden xD Was best wel een fail.
Heb trouwens nog een foto getrokken. Er mag echt nog een pak massa op en véél meer definitie!!

En alleen een foto van je eigen benen trekken is trouwens echt moeilijk!! Heb er een paar getrokken en dit was de enigste die een beetje gelukt is!
---------- Post toegevoegd Tue 22 May 2012 om 17:23 ----------
Wtf is this shit, het verpringt allemaal.
Front squat en leg raise was een superset
Dus eerst 10x frontsquat dan 1x legraise. Dan 9xsquat, 2x legraise .... Zonder pauze