Fitness Seller

Arnodsi's road to victory!!

sexy pics man :o
no homo
Ik wou dat hier in de buurt iemand serieus traint van ongeveer mijn leeftijd :(
hoe ziet je voedingsschemaeruit als ik vragen mag :D?

• Topic Starter Topic Starter
no homo
Momenteel eet ik wat op 'gevoel'. Houd me niet aan een vast schema.
Ontbijt is nu 500ml water, 30g whey, 40g oats, 40g brinta.
Andere maaltijden verspreid over de dag zijn 4 sneden brood met kipfilet of tonijn en 50-100g pasta/rijst met 150g kip. 's avonds wat de pot schaft
Soms eet ik 2x brood en 1x pasta/rijst. Soms geen brood en 2x pasta/rijst maar iets meer ...

Dit was mijn bulk schema. Ik volgde het bijna 100% elke dag
Op dit schema gainde ik goed op. +-2kg per maand. Werd er ook iets vetter van. Ik ben op ong vier maand van 81kg naar 89kg gegaan (ong) en van 13% naar 15% (ong)
100g oats, 500ml melk, 30g whey

4 sneden brood met pindakaas of kipfilet

100g pasta met 150g kipfilet

4 sneden brood met pindakaas of kipfilet

100g pasta met 150g kipfilet

Wat de pot schaft. Meestal aardappelen met groenten en vlees. Pakte altijd zo weinig mogelijk saus. (mijn vader is hartpatient, dus altijd redelijk gezond)

oats. melk en whey.

Mijn cut schema staat ook al klaar :D
Heb het voor mijn triceps 'blessure' al 3 weken gevolgd. En was toen 1% gezakt. Terwijl ik ervoor 2 maand had zitten kloten en er ging maar niets af :D

500ml water,30g whey, 40g oats, 40g brinta

40g rijstwafels
50-100g kipfilet

50grijst, 150g kip, half blikje ananas

40g rijstwafels
50-100g kipfilet

50grijst, 150g kip, half blikje ananas

250g kwark

is ong 2400kcal

Laatst bewerkt:
vergeten te zeggen, na mijn training neem ik whey

Wat een rottraining. Waarom moest mijn trainingspartner heel het schema overhoop gooien. Hij kon paar dagen deze week niet dus wou hij absoluut een andere volgorde ...
pffff waarom kent hij zo weining van trainen :( Al een geluk is het één van mijn beste maten en is hij redelijk buff. Anders had ik al lang alleen getraind of andere partner gezocht.

srs, rug, biceps, onderarmen en handen zijn super stijf van gisteren!! Moest ik volgende week niet met mijn examens beginnen, was ik vandaag niet geweest. Tijdens mijn opwarming, 5kg front en side raise, voelde ik alles verzuren en had ik srs moeite met de halters vast te houden :o De 2x10x 12kg sloeg ook al tegen :o

Schouders:
DB shoulder press:
10x22kg
10x22kg
8x24kg
8x24kg

Machine shoulder press:
10xnr11
10xnr11
10xnr11

Side raise:
10x10kg
10x10kg
10x10kg

schouders:1.5/5, srs echt een rottraining, kon amper de halters vasthouden en alles verzuurde :o

---------- Post toegevoegd Fri 25 May 2012 om 17:34 ----------

no homo
Verhuis naar België, dan wil ik jouw trainingspartner wel zijn! :D

haha nee dankje :p
denk niet dat me ouders dat zo leuk vinden (a)

wel nice dat je pasta,s overdag mag eten willen me ouders nog steeds niet...
rijst btw ook niet -.-

merk je ook dat je nu wat anders eet dat je iets minder kracht/energie hebt of valt dat nog mee?

haha nee dankje :p
denk niet dat me ouders dat zo leuk vinden (a)

wel nice dat je pasta,s overdag mag eten willen me ouders nog steeds niet...
rijst btw ook niet -.-

merk je ook dat je nu wat anders eet dat je iets minder kracht/energie hebt of valt dat nog mee?
Ik moet wel alles zelf maken :( Wat eet jij dan? Voornamelijk brood?

Kracht valt wel mee. Ik zit ong op onderhoud. Sommige oefeningen zijn wat zwakker, sommige wat sterker. Maar het is niet dat ik het serieus merk.

Ik dacht daarnet trouwens nog aan iets. Die weging wordt altijd met kleren aan gedaan en dan -2kg. Vorige keer had ik een lange broek en een trui aan, gisteren had ik een korte broek en een t-shirt aan. Dat kan misschien die 1kg verschil zijn. Dus eigenlijk is mijn gewicht hetzelfde gebleven. Dus door die triceps heb ik normaal amper massa verloren.

Waarom ga je niet gewoon lekker alleen trainen :)?

Waarom ga je niet gewoon lekker alleen trainen :)?

Omdat het een van mijn beste maten is. Geen zin in ruzie ofzo. Maar op het einde van de maand is hij afgestudeerd, hierna is hij een maand op vakantie, daarna zit hij bij zijn vader (ouders zijn gescheiden) en hierna gaat hij werken. En ik ga misschien op kot. Dus normaal heb ik hem niet meer lang als partner. Dus het zou nu dom zijn om te zeggen dat ik niet meer met hem wil trainen.

Dan zeg je tegen je maat dat hij gewoon jou schema moet opvolgen :)

Ik twijfel nog, ik begin dinsdag met mijn examens.
Kruipt er veel tijd in? :o

Ow, je wist het al.

Ja, als je dinsdag examen hebt raad ik het je ten zeerste AF! Ik heb pas 7 juni mijn eerste, dus ik kan nog wel een (halve) week beetje meespelen, maar de voorbije week zat ik gemiddeld 2u per dag op het forum voor enkel en alleen het spel. Mijn raad is: NIET DOEN!

Ow, je wist het al.

Ja, als je dinsdag examen hebt raad ik het je ten zeerste AF! Ik heb pas 7 juni mijn eerste, dus ik kan nog wel een (halve) week beetje meespelen, maar de voorbije week zat ik gemiddeld 2u per dag op het forum voor enkel en alleen het spel. Mijn raad is: NIET DOEN!
:roflol:
Dan sla ik deze wel over :D

Wtf, mijn onderarmen zijn nog altijd stijf van die rugtraining van donderdag! xD
Dit heb ik nog nooit meegemaakt! :p

:sad: ik wil trainen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ben gisteren wel 25min gaan lopen in het bos!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven