XXL Nutrition

Arnodsi's road to victory!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.142
Het duurde even voor ik het zag..

10 kcal toetje? :roflol:

Koop een goede camera of corrigeer de kleuren van je foto's:rolleyes:
:roflol: ben jij blind fzo??

Was gewoon te lui om genoeg licht te maken :o
Over een week of 2 heb ik waarschijnlijk een nieuwe gsm (met flits)

• #2.144
  • #2.146
tumblr_mbpbmk1NiJ1qixtck.jpg

halve potje kaneel is ook op haha

---------- Post toegevoegd Fri 2 Nov 2012 om 22:48 ----------

:roflol: True. Ik heb mijn iPhone al sinds het bittere begin toen er nog geen android was. Zie ook geen reden om over te stappen.. T blijven in mijn ogen gewoon makkelijkere toestellen en ze zien er mooier uit.

ik zie echt geen verschil meer tussen android en apple vroeger wel maar nu niet,

• #2.151

ik zie echt geen verschil meer tussen android en apple vroeger wel maar nu niet,
Op tiramisu wordt meestal cacaopoeder gedaan ipv kaneel? :D

Imo is er ook amper een verschil, ik blijf bij android wegens gewoonte en omdat ik een hekel heb aan itunes (heb een ipod)

Haha mijn pa heeft voor zijn werk een android toestel en t is constant gevloek met dat ding :roflol: .

En Arnodsi iTunes is fijn als je er mee om kan gaan ;)

Maar goed, ontopic:

Wat is eigenlijk je doel voor volgende zomer?

Op tiramisu wordt meestal cacaopoeder gedaan ipv kaneel? :D

Imo is er ook amper een verschil, ik blijf bij android wegens gewoonte en omdat ik een hekel heb aan itunes (heb een ipod)

Oh dacht al :P, ziet er wel lekker uit!

Ja dat is zo, heb zelf sumsung galaxy s plus doet alles perfect zie geen reden om nog duurder mobiel tekopen

Mooie training, denk ik. Kan ze mij eigenlijk al niet meer herinneren met al dat gespam hier. Train je eigenlijk wel?

Itunes is een ramp, Lang leve mediamonkey.

• #2.157
Haha mijn pa heeft voor zijn werk een android toestel en t is constant gevloek met dat ding :roflol: .

En Arnodsi iTunes is fijn als je er mee om kan gaan ;)

Maar goed, ontopic:

Wat is eigenlijk je doel voor volgende zomer?

90kg +-10%

Oh dacht al :P, ziet er wel lekker uit!

Ja dat is zo, heb zelf sumsung galaxy s plus doet alles perfect zie geen reden om nog duurder mobiel tekopen

Ik had een galaxy s plus tot ik die vorige week vrijdag heb kwijt gespeeld :sad:

Mooie training, denk ik. Kan ze mij eigenlijk al niet meer herinneren met al dat gespam hier. Train je eigenlijk wel?

Training van gisteren was niet zo speciaal :P Biceps is nu wel flink stijf!!
Vandaag geen tijd gehad om te trainen :(

Maar boys ik ga eens slapen!! Ik moet aan mijn gains denken!!!
En ik moet om 7u beginnen werken :sad:

ja he ik pak gewoon 100 mp3's kopier ze plak ze in me telefoon file in 1 minuut klaar

Ik zorg gewoon dat ik mijn muziek netjes geordend heb in iTunes en verder hoef ik er niets aan te doen :roflol: . iTunes is alleen k*t als je het niet voor je muziek gebruikt of wanneer je extreem veel muziek hebt.

Wanneer je een normaal formaat redelijk opgeruimte muziek collectie hebt is er niets fijner dan iTunes. Als je een liedje er aan toevoegt wordt die automatisch met je telefoon gesynchroniseerd dus je hoeft niet 2 aparte muziek collecties apart te beheren.

---------- Post toegevoegd Fri 2 Nov 2012 om 23:14 ----------

Haha moet wel te doen zijn toch? :P die 90 kilo sowieso

Terug
Naar boven