Fitness Seller

Arnodsi's road to victory!!

ga een boek schrijven man, gekke belg

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.382
ga een boek schrijven man, gekke belg
haters_gonna_hate.jpg

Ik moest het even kwijt!! Het zin om nog eens te beuken. En ipv te beuken moest ik 20min lang combo's uitproberen ...
En eerst kreeg ik naar mijn voeten omdat ik de nieuwe geen pijn mocht doen (terwijl mijn borst al vuur rood zag) en dan komen ze mij uitleggen hoe ik het wel moet doen :mad:

Yes mad :mad:

Dude, als je weet hoe je moet vechten, geef je die kerel gewoon een paar stompen met de juiste techniek, gewoon niet te hard. Waarom zou je uberhaupt stoppen met de juiste combinaties uit te voeren als ze je vragen het zachter aan te doen? Je kan toch minder hard beuken?

Begrijp niet goed waarom je ineens 'slecht' gaat vechten als ze je vragen minder hard te slagen?

Daarbij, je moet wel begrijpen dat niet iedereen zo'n vetlaag als bumper heeft zoals jij die hebt :trollface:

• #2.385
Dude, als je weet hoe je moet vechten, geef je die kerel gewoon een paar stompen met de juiste techniek, gewoon niet te hard. Waarom zou je uberhaupt stoppen met de juiste combinaties uit te voeren als ze je vragen het zachter aan te doen? Je kan toch minder hard beuken?

Begrijp niet goed waarom je ineens 'slecht' gaat vechten als ze je vragen minder hard te slagen?

Daarbij, je moet wel begrijpen dat niet iedereen zo'n vetlaag als bumper heeft zoals jij die hebt :trollface:
Ik gaf 1 goede stoot en hij plooide al :o
Slecht vechten is het niet, anders gevechten dan gewoonlijk. Ik had het misschien slecht verwoord. Bv van achter de obliques op de obliques slaan.
Of ipv op de plexus op de buikspieren slaan ;)

Geloof mij, met een vetlaag ben je niets :roflol:

Ik ga je pakken

Altijd met juiste techniek blijven slagen, ongeacht of tegenstander huilbaby is of niet. Probeer gewoon je kracht wat in te tomen, beascht.

Ik geloof je, want jij kan het weten :trollface:

• #2.391
Altijd met juiste techniek blijven slagen, ongeacht of tegenstander huilbaby is of niet. Probeer gewoon je kracht wat in te tomen, beascht.

Ik geloof je, want jij kan het weten :trollface:
Als ze vragen om het niet meer te doen omdat hij nieuw is, doe ik het ook niet meer. Ik ben niet de persoon die met opzet mensen pijn wil doen. Daar leer je toch niets van.

Het probleem met nieuwelingen is dat ze vaak onverwachte bewegingen doen (slechte, foute reflexen) en dat is vaak in hun nadeel.

Als ze vragen om het niet meer te doen omdat hij nieuw is, doe ik het ook niet meer. Ik ben niet de persoon die met opzet mensen pijn wil doen. Daar leer je toch niets van.

Het probleem met nieuwelingen is dat ze vaak onverwachte bewegingen doen (slechte, foute reflexen) en dat is vaak in hun nadeel.

En dit keer was het in jouw nadeel ;)

Wat een spam weer..

:trollface:

Dude, **** off. Nu moet jij express je oefening fout doen omdat die andere zich niet kan verdedigen? En kan je echt niet iemand SLAAN zonder hem pijn te doen?

Dat laatste wil ik je wel geven, maar als ik ooit als nieuweling mee zou komen naar jou training en met jou zou trainen, zou ik niet huilen als je me pijn doet, maar eerder er zoveel mogelijk uit te leren en proberen te blokken.

• #2.396
Dude, **** off. Nu moet jij express je oefening fout doen omdat die andere zich niet kan verdedigen? En kan je echt niet iemand SLAAN zonder hem pijn te doen?

Dat laatste wil ik je wel geven, maar als ik ooit als nieuweling mee zou komen naar jou training en met jou zou trainen, zou ik niet huilen als je me pijn doet, maar eerder er zoveel mogelijk uit te leren en proberen te blokken.
Het probleem was dat het een oefening was waarbij je niet mocht blokken :dunno: Was echt sh*t, ik had liever rustig staan sparren

Jorgen, fout is de oefening niet. Je slaat gewoon net niet op de juiste plaats ;)
En geloof mij, die plaatsen doen pijn. Is niet dezelfde pijn dan als iemand op je buik slaat of op je schouder. Is 'inwendig'
En als je die pijn niet gewoon bent blijf je echt niet lang staan.

Maar dan kreeg ik bv de uitleg dat je moet denken dat je door je tegenstander wil slaan ipv net zijn buik te raken.
Ik weet al die shit, maar ik deed dit express niet. Vertel al die shit tegen die nieuweling, niet tegen mij :mad:

Ik ga je pakken

Ik pak jullie allemaal met bjj

Terug
Naar boven