- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik gaf 1 goede stoot en hij plooide alDude, als je weet hoe je moet vechten, geef je die kerel gewoon een paar stompen met de juiste techniek, gewoon niet te hard. Waarom zou je uberhaupt stoppen met de juiste combinaties uit te voeren als ze je vragen het zachter aan te doen? Je kan toch minder hard beuken?
Begrijp niet goed waarom je ineens 'slecht' gaat vechten als ze je vragen minder hard te slagen?
Daarbij, je moet wel begrijpen dat niet iedereen zo'n vetlaag als bumper heeft zoals jij die hebt

Altijd met juiste techniek blijven slaan, ongeacht of tegenstander huilbaby is of niet. Probeer gewoon je kracht wat in te tomen, beascht.
Ik geloof je, want jij kan het weten
Als ze vragen om het niet meer te doen omdat hij nieuw is, doe ik het ook niet meer. Ik ben niet de persoon die met opzet mensen pijn wil doen. Daar leer je toch niets van.Altijd met juiste techniek blijven slagen, ongeacht of tegenstander huilbaby is of niet. Probeer gewoon je kracht wat in te tomen, beascht.
Ik geloof je, want jij kan het weten
Als ze vragen om het niet meer te doen omdat hij nieuw is, doe ik het ook niet meer. Ik ben niet de persoon die met opzet mensen pijn wil doen. Daar leer je toch niets van.
Het probleem met nieuwelingen is dat ze vaak onverwachte bewegingen doen (slechte, foute reflexen) en dat is vaak in hun nadeel.

Ik bleef staan, hij niet

Als ze vragen om het niet meer te doen omdat hij nieuw is, doe ik het ook niet meer. Ik ben niet de persoon die met opzet mensen pijn wil doen. Daar leer je toch niets van.
Het probleem met nieuwelingen is dat ze vaak onverwachte bewegingen doen (slechte, foute reflexen) en dat is vaak in hun nadeel.
Het probleem was dat het een oefening was waarbij je niet mocht blokkenDude, **** off. Nu moet jij express je oefening fout doen omdat die andere zich niet kan verdedigen? En kan je echt niet iemand SLAAN zonder hem pijn te doen?
Dat laatste wil ik je wel geven, maar als ik ooit als nieuweling mee zou komen naar jou training en met jou zou trainen, zou ik niet huilen als je me pijn doet, maar eerder er zoveel mogelijk uit te leren en proberen te blokken.
Was echt sh*t, ik had liever rustig staan sparren