XXL Nutrition

Arnodsi's road to victory!!

Je mag wel sparren tegen mij Arnod, ik heb 15 jaar kyokushin gedaan.

nu durf je niet meer :trollface:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.402
Je mag wel sparren tegen mij Arnod, ik heb 15 jaar kyokushin gedaan.

nu durf je niet meer :trollface:
Jij hebt teveel spieren, dus jij bent traag en lomp.
Kom maar op! :D

:trollface:

Geen idee wat het is, maar mijn lichaam schreeuwt echt om een rustdag :( Vannacht amper 5uur geslapen, borst en triceps zijn epic leeg/spierpijn, heel mijn middenrif is stijf.
Dus vandaag rustdag, morgen rug, donderdag rustdag, vrijdag benen en zaterdag schouders/biceps

• #2.404
Laatst bewerkt:
  • #2.405
Dafuq, mijn lichaam is nog steeds geradbraakt. En dat allemaal door een waardeloze karate training :o
En volgens mij heb ik tijdens een strech oefening mijn rug over strecht fzo. Ik heb echt het gevoel dat er iets vast zit :(

Straks (als de poestvrouw weg is) een warm bad nemen en dan een rugtraining zonder deadlift

Warm bad met de poets vrouw?

In je beginpost praat je over boksen, doe je dat nog? En waar deed je dat?

• #2.409
In je beginpost praat je over boksen, doe je dat nog? En waar deed je dat?
Nee, ik heb dit maar enkele lessen gedaan. Dit was tijdelijk 'actie' van 2-3 maanden in de gym, maar je moest of materiaal huren, of zelf kopen + je moest per les x€ extra betalen (bovenop mijn 36€/maand abo).

Niveau was niet bijster hoog (zat een keer zonder trainingsmaatje dus moest me de instructeur. Ipv van elke x een beurt te wachten had ik alles 2x gedaan. Op het einde van de training konden veel mensen niet meer en ik was nog redelijk fris). En kort erna zat ik met mijn triceps blessure

• #2.410
Ik ben er nog steeds niet uit of het slim was om te gaan trainen. Tijdens de eerste werkset van de eerste oefening voelde ik een paar wervels in mijn bovenrug kraken, bovenrug is terug los. Maar net boven mijn staartbeentje zit het nog steeds vast. Buikspieren en obliques zijn ook totaal niet in topvorm.

20min heen gefietst

Trainingsduur: 45-50min

Rug:
V-bar pulldown:
8xnr4
8xnr4
4xnr9
8xnr14
8xnr15
7xnr16 (PR op reps)
6xnr17 (Laatste was een spot, PR)

Epic pomp in lats

BOR: (yates row)
10x70kg
8x75kg
8x80kg
8x85kg
6x90kg (:) laatste rep was wel wat cheat)

Seated row:
8xnr14
8xnr15
6xnr16 (PR denk ik)
6xnr16

Hammer grip pulldown: (vond ik maar niets, de gewone pulldown stang is er nog steeds niet ...)
8xnr14
Wide grip pullup: (2sec houden vanboven)
6xbw +2
4xbw +4
1xbw +5 :o:o

Rug: 3.5/5, 2 PR, maar een rugtraining zonder deadlift is imo geen rugtraining. Ik heb totaal geen voldaan gevoel

20min terug gefietst

---------- Post toegevoegd Wed 14 Nov 2012 om 16:34 ----------

Mijn rug is imo flink aan het vooruitgaan! Zowel kracht als massa

• #2.411
..

uploadfromtaptalk1352909006514.jpg

Die bakjes hebben wij ook :p

Sterke borr!!
Waarom zoveel call's na je training?

• #2.415
Thx man!

Zoveel kcals zijn het toch niet? Normaal zit ik tussen de 500-600kcal na een training.
Dit zal ongeveerd hetzelfde aantal kcal zijn (wel wat meer vet want is gehakt ipv kip/vis)

Heb het wat verkeerd gezegd, bedoelde dat je veel kcal's doet tegenover eiwitten. Maar je eet daarna vast nog wat eiwitrijke shizz.

• #2.418
Heb het wat verkeerd gezegd, bedoelde dat je veel kcal's doet tegenover eiwitten. Maar je eet daarna vast nog wat eiwitrijke shizz.

Er zit 35gr eiwit in dat bakje. Unie is dat genoeg. En binnen 1-2u is het gourmet! Dus dan krijg ik meer dan genoeg eiwitten binnen! :D

uploadfromtaptalk1352910413836.jpg

Me jelly.

Dat hele bakje is voor jou?

Terug
Naar boven