Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij hebt teveel spieren, dus jij bent traag en lomp.Je mag wel sparren tegen mij Arnod, ik heb 15 jaar kyokushin gedaan.
nu durf je niet meer![]()

Vannacht amper 5uur geslapen, borst en triceps zijn epic leeg/spierpijn, heel mijn middenrif is stijf.Die gasten maken mij niets!!! Mij kan je wat vergelijken met Lechi Kurbanov of Nicolae Stoian!!

Nee, ik heb dit maar enkele lessen gedaan. Dit was tijdelijk 'actie' van 2-3 maanden in de gym, maar je moest of materiaal huren, of zelf kopen + je moest per les x€ extra betalen (bovenop mijn 36€/maand abo).In je beginpost praat je over boksen, doe je dat nog? En waar deed je dat?
laatste rep was wel wat cheat)

Is een bakje van de delhaize

Thx man!
Thx man!
Zoveel kcals zijn het toch niet? Normaal zit ik tussen de 500-600kcal na een training.
Dit zal ongeveerd hetzelfde aantal kcal zijn (wel wat meer vet want is gehakt ipv kip/vis)
Heb het wat verkeerd gezegd, bedoelde dat je veel kcal's doet tegenover eiwitten. Maar je eet daarna vast nog wat eiwitrijke jizz.
Heb het wat verkeerd gezegd, bedoelde dat je veel kcal's doet tegenover eiwitten. Maar je eet daarna vast nog wat eiwitrijke shizz.

Was het maar waar