MuscleMeat

Arnodsi's road to victory!!

geen squatrack bij jouw?
wel smith?
leg press enzo?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.362
geweldig zo'n stroeve smith, had andere gym waar ik trainde eerst ook.
Lege stang voelde al als 60/70 kilo haha

• #2.364
geweldig zo'n stroeve smith, had andere gym waar ik trainde eerst ook.
Lege stang voelde al als 60/70 kilo haha
Niet zo leuk als je onder parrallel gaat en de stang gewoon blijft staan :(
Of als je bezig bent en opeens begint dat machien om te slaan. Ik had een kleine hartaanval :D

je hebt ook een klein hartje :trollface:

Waarom train je hier dan?

Ik ga je pakken Arnold

wat? woon je in een gat ofzo?

Ik ga je pakken

Ik las gat en toen killy 'ik ga je pakken'

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jou ga ik niet pakken, Arnold wel

en als die je pakt, eet hij je op !

dan pak ik je wel :roflol: hou wel van vieze doners

Ibo gaat je ook pakken

• #2.380
Net naar een karate training geweest. Was een training van 1uur. Ik eet expres niet 500kcal fzo meer, wat compensatie van vorige week. En om dat bloated gevoel weg te krijgen.

Ik moest dit even kwijt
Heb het niet nagelezen, dus er kunnen schrijf/grammatica fouten instaan

Pffff, net nog eens naar een karate training geweest (kyokushin). Ik weet weer waarom ik gestopt was. Best jammer, want echt slecht ben ik niet en ik vind het super tof.

Ik kwam daar aan, er was niemand. 5min voor de training begon kwamen er ineens een paar mensen aan. Niemand van mijn oude trainingsmaatjes waren er, allemaal gestopt
2 lesgevers, 1 meisje (heeft dit weekend wedstrijd), 2 nieuwe, de hyperactieve clubmongool en ik. 1 van die nieuwe (+-18j schat ik) was daar met zijn vader, zijn vader heeft bijna alles gefilmd of foto's getrokken ... In het begin was het schaduwboksen om op te warmen. Ging bij mij wat stroef want is ondertussen al +1j geleden. En als je dan ondertussen gefilmd wordt ...
Enfin, verdere opwarming. Wat situps, suicides .... de gewoonlijke dingen.

Toen zei de lesgever eerst dat we met stootkussens gingen werken. Dus ik dacht: Yes, eindelijk nog eens beuken!!!! Maar nee, omdat dat meisje dit weekend wedstrijd heeft gingen we combinaties uitproberen. Ik ging maar met de hyperactieve clubmongool, want dit met een beginner doen is niet echt tof. Na 5min fzo moesten we van partner wisselen. Ik moest met de nieuwe met de filmende papa. (het probleem met nieuwe is dat ze niet gecontroleerd kunnen vechten)

Ik doe wat combo's, ze zitten, maar ik weet dat ze geen/amper pijn doen. De nieuwe zit wat rare dingen te doen en altijd hetzelfde, dus ik geef hem wat tips. Na enkele combo's wou ik een knie geven, maar op dat moment stapt hij opeens opzij. Dus mijn knie zat harder dan verwacht. En vanaf toen begon het, hij wou mij pijn doen. Hij deed altijd het zelfde, dus ik kon hem opwachten. Alleen mocht je niet echt vechten Hij deed altijd 3 stoten, een lowkick en voorwaartse trap. Na enkele keren was ik het beu, dus gaf ik hem een mooie, niet te harde, rechtse hoek in de milt/nier. Hij zakte lichtjes door. Hiervoor kreeg ik naar mijn voeten en moest ik rustiger doen ... Terwijl ik de hele tijd gewoon deed, maar de andere mij pijn probeerde te doen. Nadien krijg ik, niet de nieuwe, een hele uitleg over hoe je moet stoten en hoeken geven. Terwijl ik perfect weet hoe het moet, maar het niet meer deed omdat ze gevraagd hadden om hier mee te stoppen ....

Er is volgens mij wel 1 mooie foto van mij getrokken
Ik stond mooi zijwaarts, dekking hoog en mijn been was mooi onder zijn arm geplant op zijn ribben. En net op dat moment hoorde ik 'klik'

Pffff k*tclub

Terug
Naar boven