SBB
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 39
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoveel carbs eet ik niet hoor en ik zit op +200g eiwit. Mijn vp is nog de oorzaak.van mijn eerste bulk, ik heb gewoon nog niet fatsoenlijk gecutAls ik jouw maaltijden zo zie lijkt het alsof je te veel carbs binnen krijgt en daardoor misschien ook te weinig eiwitten. Aan je VP te zien (op de foto's) lijkt het geen kwaad te kunnen om je carbs een beetje naar beneden te halen, zelfs in de bulk periode.
Zoals veel mensen begonnen als een superdude. Te vaak borst/biceps (ik volgende andere mensen), maar dit was ik redelijk snel beu. Erna zo goed als altijd een 4 dag split schema gedaan. Oefening zijn altijd ong hetzelfde gebleven (zo veel mogelijk compounds) alleen de indeling heb ik af en toe veranderd.Abo, ben eens benieuwd naar je vorderingen!
Ben jij al vaak van schema verandert?
Oké

Als ik ergens last heb is het van mijn schouders (lichte overbelasting?)Onzin
---------- Post toegevoegd Wed 5 Dec 2012 om 09:24 ----------
Het is een kleine spiergroep, waarom opsplitsen?
Ik heb me helemaal verdiept in Reg Park 5 x 5 (full body) 3-daags schema, ben daar nu wel fan vanZoals veel mensen begonnen als een superdude. Te vaak borst/biceps (ik volgende andere mensen), maar dit was ik redelijk snel beu. Erna zo goed als altijd een 4 dag split schema gedaan. Oefening zijn altijd ong hetzelfde gebleven (zo veel mogelijk compounds) alleen de indeling heb ik af en toe veranderd.
Ik ben er wel over aan het twijfelen om binnen enkele maanden een UB/LB schema te volgen. Ik heb er al veel positieve dingen over gehoord.

Als ik ergens last heb is het van mijn schouders (lichte overbelasting?)

Ik ga iig een tijdje de DB press veranderen met de MP, want die voel ik harder in mijn schouders.
)
Nieuw feestje

Nieuw feestje
Ik voel me niet slecht, zit gewoon aan de schijterij. Wrs iets fout gegeten.

Straks gaat er een caseine shakje in. Was kwark even beu gezien![]()