XXL Nutrition

Arnodsi's road to victory!!

Als ik jouw maaltijden zo zie lijkt het alsof je te veel carbs binnen krijgt en daardoor misschien ook te weinig eiwitten. Aan je VP te zien (op de foto's) lijkt het geen kwaad te kunnen om je carbs een beetje naar beneden te halen, zelfs in de bulk periode.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.762
Als ik jouw maaltijden zo zie lijkt het alsof je te veel carbs binnen krijgt en daardoor misschien ook te weinig eiwitten. Aan je VP te zien (op de foto's) lijkt het geen kwaad te kunnen om je carbs een beetje naar beneden te halen, zelfs in de bulk periode.
Zoveel carbs eet ik niet hoor en ik zit op +200g eiwit. Mijn vp is nog de oorzaak.van mijn eerste bulk, ik heb gewoon nog niet fatsoenlijk gecut

Laatst bewerkt:
Abo, ben eens benieuwd naar je vorderingen!

Ben jij al vaak van schema verandert?

• #2.764
Abo, ben eens benieuwd naar je vorderingen!

Ben jij al vaak van schema verandert?
Zoals veel mensen begonnen als een superdude. Te vaak borst/biceps (ik volgende andere mensen), maar dit was ik redelijk snel beu. Erna zo goed als altijd een 4 dag split schema gedaan. Oefening zijn altijd ong hetzelfde gebleven (zo veel mogelijk compounds) alleen de indeling heb ik af en toe veranderd.
Ik ben er wel over aan het twijfelen om binnen enkele maanden een UB/LB schema te volgen. Ik heb er al veel positieve dingen over gehoord.

Tip, lekker blijven splitten

Onzin

---------- Post toegevoegd Wed 5 Dec 2012 om 09:24 ----------

Het is een kleine spiergroep, waarom opsplitsen?

• #2.768
Zoals veel mensen begonnen als een superdude. Te vaak borst/biceps (ik volgende andere mensen), maar dit was ik redelijk snel beu. Erna zo goed als altijd een 4 dag split schema gedaan. Oefening zijn altijd ong hetzelfde gebleven (zo veel mogelijk compounds) alleen de indeling heb ik af en toe veranderd.
Ik ben er wel over aan het twijfelen om binnen enkele maanden een UB/LB schema te volgen. Ik heb er al veel positieve dingen over gehoord.
Ik heb me helemaal verdiept in Reg Park 5 x 5 (full body) 3-daags schema, ben daar nu wel fan van :D

• #2.771
Sjonge jonge, mijn benen zijn vandaag niets waard. Fietsen en trappen zijn een hel. Gaan zitten doet pijn en als ik wil rechtstaan moet ik me met mijn armen afduwen :o

• #2.772
Lol dafuq is dit, ik zit aan de schijterij :(

Mp is trouwens epic zwak vergeleken met mijn DB press. Ik hoop dat het een gebrek aan techniek is :eek: Ik ga iig een tijdje de DB press veranderen met de MP, want die voel ik harder in mijn schouders.

20min heen gefietst

Trainingsduur +-1 uur

Schouders:
OH press:
8x20kg
8x20kg
8x20kg
8x40kg
8x45kg (Laatste reps waren slecht, leunde te hard naar achter)
8x40kg
8x42.5kg

Incline side raise:
8x6kg (was voor mijn linker arm te zwaar :dunno:)
8x5kg
8x5kg

Cable upright row:
2x50 + 8x70
8x70
8x70

Standing reverse cable fly:
12x10
12x10
12x10

Triceps:
Dips:
8xbw
8xbw+10
8xbw+10
8xbw+10

Incilne lying triceps extension (achter het hoofd)
8x30kg
8x35kg
8x35kg
6x35kg

V-bar pushdown:
8x50
8x55
8x55
6x55

Schouders: 3/5, best zwak, schouders waren aan het branden, maar amper pomp
Triceps: 4/5, ging goed. Goede pomp

20min terug gefietst en besloten om niet naar school te gaan, want die schijterij is echt geen pretje :o

Nog steeds ziek dan? Of weer een nieuw feestje?:p

• #2.776
Pre workout meal voor morgen op school :meal:

Vis moet nog gebakken worden ...

uploadfromtaptalk1354824130599.jpg

• #2.777
Pre bed snackje :D

uploadfromtaptalk1354824583638.jpg

Terug
Naar boven