XXL Nutrition

Arnodsi's road to victory!!

Is normaal, komt door de winny ja:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.742
Was dat maar de reden! Dan werd ik eindelijk eens wat buffer :sad

• #2.743
Vandaag onverwacht 'les' moeten geven aan 14-15 jarige, dus training was iets korter dan voorzien. Was best awkward, die kerel die er werkt (ken hem redelijk goed) had versterking nodig, dus die komt aan mij vragen om te helpen. Ik wou nog snel even buik en kuiten doen. Ik ga de kleedkamer binnen, pak mijn banaan, wil die snel opeten zodat ik dan vrij ben. Heb ik 1 hap gedaan, kom ik de kleedkamer buiten, staat er opeens 15 man op mij te wachten :roflol: Alle oefeningen (machines only) moeten uitleggen met een banaan op mijn schoot, buiten adem en het zweet liep van mijn hoofd :o

Trainingsduur: 40min fzo, ben niet zeker:

Benen:
Front squat: zo diep mogelijk
8x20kg
8x20kg
8x20kg
5x50kg
6x70kg
6x70kg
6x75kg
6x75kg (epic last van mijn rechter pols :()

Leg extension: (2 sec hold)
8x20
8x21
8x22
8x22 + enkele halve reps

Walking lunges:
2x14kg 18 stappen
2x14kg 18 stappen
2x14kg 18 stappen
2x14kg 18 stappen

Seated leg curl: (2sec hold)
8x20
8x22
8x22
6x22 + enkele halve reps

Standing calve raise:
6x8
6x8
66x10 (30 rp 22 rp 14)

Hanging leg raise:
6x
6x
6x
6x

Benen: 4.5/5, was redelijk kort, maar echt epic pomp en liep scheef

En dan 45min fzo met die mannen bezig geweest.

• #2.745
En nu genieten van mijn cheatmeal

uploadfromtaptalk1354636805765.jpg

Rare pasta daar in belgie :trollface:

• #2.747
Die nederlanders weten ook niets hé :rolleyes:

Lasagne is een Italiaanse ovenschotel die wordt bereid met dunne pastabladen van circa 10 bij 15 cm.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lasagne

---------- Post toegevoegd Tue 4 Dec 2012 om 17:14 ----------

Ik ben trouwens van plan om kuiten 2x/week aan te pakken.
1x highrep (zoals vandaag) en 1x 4x6-8 zwaar

Deze week is het de eerste week dat ik rug de dag na schouders ga trainen, als dit me niet bevalt ga ik schouders opsplitsen (voor-/zij-/achterkant). Goed plan? Of beter schouders op 1 dag houden?

Honger is goed
Keeps you focussed;)
Kuiten doe ik om de dag, krengen groeien slecht:(
Hoezo cheatmeal als je vp zo hoog is? :trollface:

• #2.751
Honger is goed
Keeps you focussed;)
Kuiten doe ik om de dag, krengen groeien slecht:(
Hoezo cheatmeal als je vp zo hoog is? :trollface:
Ik had het koud vandaag, VP moet stijgen :trollface:

Ik merk trouwens dat ik terug iets droger kom te staan. Aders op onderarmen beginnen terug licht door te komen, die waren voor een tijd helemaal verdwenen :o

• #2.752
:meal:

uploadfromtaptalk1354648562859.jpg

Oh t was nog pasta ook? :roflol:

Ik dacht pudding ofzo

• #2.756
Ik zal eens vaker het smerige kant en klaar eten uit de supermarkt bestuderen zodat ik volgende x de lasagne wel herken :roflol:

Is lekker hoor!

:roflol: ik kwam net beneden en mijn vader vroeg waarom ik zo raar.loop. Ik vraag wat meer uitleg, zegt hij: ge loopt precies rond met een bezemsteel in je rest!
:roflol: goede training was goed!

• #2.757
Ik vraag me die al van het begin af.

Mijn rug, dat stuk onder mijn traps (rhomboideus denk ik?) loopt dit hard achter? Of is dit mijn aanhechting? Of is mijn VP te hoog? Of doe ik de pose slecht?
Ik heb het nl nog bij niemand gezien dat er een 'platte ruitvorm' is in het midden dan de rug

Snappen jullie wat ik bedoel?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mis je die twee grote verticale spier-lijnen niet? Of komen die zowiezo niet naar buiten in deze pose?

Volgens mij is je vp te hoog voor die 'verticale spier- lijnen' daarmee bedoel ik die gleuf in het midden van je rug (dat dal).

En verder, geen idee. Heb net effe gekeken naar wat mensen van de flex cup en bij hun is het ook wel ruitvormig, alleen niet zo plat. Maar hun staan kurkdroog.

Ik denk dat je vp te hoog is ervoor en dat er niks mis is

• #2.760
Mis je die twee grote verticale spier-lijnen niet? Of komen die zowiezo niet naar buiten in deze pose?
Is VP wat te hoog voor denk ik.
Op de rechter foto kan je het wel wat zien. Irl heb ik iig 2 bulten op mijn onderrug :P

edit: ik snap nu wat je bedoeld. Of ik doe mijn pose helemaal fout, of ik heb f*cked up aanhechtingen :roflol:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven