MuscleMeat

Arnodsi's road to victory!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.801
  • #2.803
Rug is echt gesloopt :eek: op zich niet erg, maar na een paar uur werken ben je dat wel beu :o

Mp is trouwens epic zwak vergeleken met mijn DB press. Ik hoop dat het een gebrek aan techniek is :eek: Ik ga iig een tijdje de DB press veranderen met de MP, want die voel ik harder in mijn schouders.

Same here

---------- Post toegevoegd Sun 9 Dec 2012 om 06:58 ----------

Tonijn, panga/tilapia filet, kabeljauw, koolvis.
Eieren zou ik geen eigeel nemen ivm hoog vet gehalte.

In bulk wel hele eieren, eigeel is goede spierbouwer. Onderzoeken onderschrijven dit.

Vetten uit eieren zijn gewoon goede vetten dus kan geen kwaad hele te eten. Iifym

Ik eet ook hele eieren, maar bij de 1e meal.
Ook voordeel in de cut, remt je honger gevoel :)

• #2.808
Pfffff dat de feestdagen en examens maar snel gedaan zijn zodat ik kan beginnen cutten!! Eigenlijk sta ik best vet en vochtig :sad:

Links september 83-84kg, rechts nu 87-88kg:
4idc91.jpg
nycnyt.jpg

4qert.jpg
25rfjmv.jpg

• #2.809
:meal:

uploadfromtaptalk1355060255128.jpg

Lekkah man!

• #2.811
Rope, je bent een held!

uploadfromtaptalk1355124333235.jpg

• #2.812
20min heen gefietst

Trainingsduur +- 1uur

Borst:
DB press (bench was bezet)
10*12
12*12
6*20
10*28
10*30
10*30
10*30

Incline DB press:
8*28
8*28
8*28
8*28

Lichte incline fly:
8*16
8*18
8*18
8*18

One hand Low cable crossover:
8*15
8*15
8*15
8*15

Biceps:
DB curl: (bovenaan handen/polsen naar buiten draaien)
8*8
8*8
8*16
8*18
6*18
8*16

Cable preacher curl:
10*40
10*45
8*50
7*55

Cable hammer curl met rope:
8*50
8*50
8*50
8*55

Borst: 4.5/5. Hnnnngggg
Biceps: 4.5/5. Hnnnngggg

14 setjes biceps ... :sd:

:o
Voor triceps doe ik er evenveel. Is het beter om wat minder setjes te doen voor armen?

Waarom doe je even veel voor triceps? Je moet normaal meer doen voor triceps dan voor biceps ;)
Hoe groter de spier, des te meer ze kan hebben :)

Tja, minder doen of niet ... zoals je weet denk ik meer richting Dorian Yates en Jim Wendler.
Vind die splits die je je spieren dood laat trainen gewoon niet efficient genoeg als je natty bent.
Kort maar krachtig tot fail gaan en eventueel nog wat verder door rest pause/cheats/forced

• #2.816
Waarom doe je even veel voor triceps? Je moet normaal meer doen voor triceps dan voor biceps ;)
Hoe groter de spier, des te meer ze kan hebben :)

Tja, minder doen of niet ... zoals je weet denk ik meer richting Dorian Yates en Jim Wendler.
Vind die splits die je je spieren dood laat trainen gewoon niet efficient genoeg als je natty bent.
Kort maar krachtig tot fail gaan en eventueel nog wat verder door rest pause/cheats/forced
Heb al vaak gedacht om een UB/LB of push/pull te volgen, maar daar is deze gym helaas niet goed genoeg voor :(

Je moet daarom geen push/pull of ub/lb te doen hoor. Maar waarom zo'n zooi isolatie?
Wat ben je met die cross overs? Dat bouwt geen massa hoor. Ok als je daar al een paar
kilo beef op je pecs hebt en je wilt wat meer detail tot daar toe. Maar focus je eerst
op massa en daarna, eventueel tijdens het cutten, op afwerking.

Curls?
Doe gewoon 1 setje opwarming. Dan 3x 10 ofzo waarbij je telkens de laatste 2, 3 reps
moet cheaten ofzo om je reps te halen. Nog wat Hammer Curls erbij en je bent klaar.
En dan heb je zelfs al veel gedaan

Laatst bewerkt:
biceps en triceps doe ik 2 oefeningen van 3x12

Terug
Naar boven