- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De laatste tijd krijg ik altijd koude voeten na het trainen. Ik zit nu op de bus met 2 ijsklompen. Weet iemand hoe dit komt?

Enkel alleen je voeten? voor de rest heb je het warm?

Als dat t lekkerste van de dag is wil ik eigenlijk niet eens weten wat je nog meer eet![]()

Je hebt toch al genoeg foto's gezien van wat ik eet? Dit smaakt mij gewoon het meest.
Maarja van dit voedsel ken jij niets. Jij drinkt alleen oats en chocomelk en eet alleen kebab en aardbeien kwark![]()
![]()
Doe dit dagelijks en je wordt eindelijk eens buff!

wacht maar 

)Ja! Als je nu eens oplet en leert ipv te trollen, zou je dat weten!!Heb jij een schema dan?
En ik ga nu pasta eten, iets wat jij ook regelmatig doet![]()

ouders hadden al gegeten dus moest mijn eten in de micro stekenPfff moet straks werken heb best veel spierpijn in rug, onderarmen en handenIk zou momenteel liever gewoon in mijn zetel willen liggen ipv te moeten werken
![]()

Pfff moet straks werken heb best veel spierpijn in rug, onderarmen en handenIk zou momenteel liever gewoon in mijn zetel willen liggen ipv te moeten werken
![]()
Altijd hetzelfde hier zetten als in het wat verpest/wat maakt je dag goed topic 
Stiekeme poster jijAltijd hetzelfde hier zetten als in het wat verpest/wat maakt je dag goed topic
![]()