AndroidHealthClinic

Arnodsi's road to victory!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.861
De laatste tijd krijg ik altijd koude voeten na het trainen. Ik zit nu op de bus met 2 ijsklompen. Weet iemand hoe dit komt?

• #2.862
Lekkerste maaltijd van de dag!
(zijn 3 eitjes btw)

uploadfromtaptalk1355489524972.jpg

• #2.865
  • #2.867
Als dat t lekkerste van de dag is wil ik eigenlijk niet eens weten wat je nog meer eet :roflol:

Je hebt toch al genoeg foto's gezien van wat ik eet? Dit smaakt mij gewoon het meest.

Maarja van dit voedsel ken jij niets. Jij drinkt alleen oats en chocomelk en eet alleen kebab en aardbeien kwark :roflol: ;)

• #2.873
Ik voelde me echt belabberd en moe, maar heb toch een epic training neergezet!!!
2 15jarige ecto's waar ik vroeger mee op school zat zaten me de hele tijd aan te staren en er is iemand wat ik van producten (aas) heb gebruikt (laatste x dat hij mij zag woog ik 80kg fzo). Dus heb weer een kleine ego boost gekregen :D

Rug:
Deadlift:
8x50kg
8x50kg
4x100kg
3x145kg (pronated)
3x150kg (1 pronated 2 mixed)
3x155kg (mixed)
3x155kg (mixed)
3x160kg (mixed PR!!!)

Wide grip pull up
6xBW (opeens f*cking veel last van mijn linker schouder :dunno:)
Wide grip pull down:
8xnr11
8xnr12
6xnr13

BOR (yates row):
8x80kg
8x85kg
7x85kg

Wide, hammer grip seated row:
8xnr12
6xnr14
6xnr14

Bent over straight arm met rope?:
8x45
8x55
7x55

Standing calve raise:
8xnr8
8xnr8
8xnr16
6xnr19
6xnr19

Hanging knee raise:
8xbw
8xbw
8xbw

Rug: 5/5, HNNNNGGGGG

---------- Post toegevoegd Fri 14 Dec 2012 om 19:33 ----------

Heb jij een schema dan? :p

En ik ga nu pasta eten, iets wat jij ook regelmatig doet :trollface:
Ja! Als je nu eens oplet en leert ipv te trollen, zou je dat weten!!

Eindelijk!!!! :D

• #2.874
..

uploadfromtaptalk1355510565817.jpg

• #2.877
Pfff moet straks werken heb best veel spierpijn in rug, onderarmen en handen :( Ik zou momenteel liever gewoon in mijn zetel willen liggen ipv te moeten werken :o

Pfff moet straks werken heb best veel spierpijn in rug, onderarmen en handen :( Ik zou momenteel liever gewoon in mijn zetel willen liggen ipv te moeten werken :o

Stiekeme poster jij :D Altijd hetzelfde hier zetten als in het wat verpest/wat maakt je dag goed topic :D

• #2.880
Stiekeme poster jij :D Altijd hetzelfde hier zetten als in het wat verpest/wat maakt je dag goed topic :D
:trollface:
Het heeft te maken met mijn trainen en het verpest mijn dag. En als ik twijfel waar ik het moet zetten, zet ik het gewoon in beide topics :D

Terug
Naar boven