XXL Nutrition

Arnodsi's road to victory!!

dikke traps

• Topic Starter Topic Starter
Triceps en biceps zijn nogaltijd stijf :o Heb gisteren wel 7u moeten werken (actief werk, je gebruikt redelijk veel je armen en je wandelt de hele tijd). Kan misschien hieraan ligggen.
Ik hoop dat het morgen weg is!

Normaal moest ik om 7.30u opstaan zodat ik cardio kon doen op een nuchtere maag. Wekker niet gehoord en geslapen tot 10u :sad:
Dan maar cardio na mijn training straks

:fuu: wat is mijn trainingsmaat een klojo.

Normaal is maandag borst en dinsdag rug. Vraagt ie of we vandaag benen doen. Ik zeg "ik doe borst, jij mag benen doen aangezien in vrijdag geen tijd heb om te trainen". In de kleedkamer zegt ie," ik doe toch mee borst. Is het goed dat we morgen naar die andere gym rijden voor benen?"
Ik beetje blij dus ik zeg "ja is goed!! Maar dan doe ik nu borst/rug". Oké hij doet mee, in het midden van de training zegt ie "ik voel me wat slap, ik ga wat cardio doen" :fuu: ik knal voort en na de training zegt ie "ik doe morgen toch geen benen omdat ik morgen en woensdag moet werke ...." :fuu::fuu:

Ik heb net wel een super training gehad!!! Alles in een dik halfuur gedaan, hartslag was skyhigh! Dikke pomp en iedereen was aan het miren!

Borst + Rug: (alles minimale pauze!)
Incline DB press ss T-row
10x28kg 10x60kg
10x28kg 8x70kg (iets te zwaar)
8x30kg 10x65kg
8x30kg 10x65kg

Flat DB press ss wide grip pull up
8x28kg 6xbw
8x28kg 5xbw
8x28kg 5xbw
6x28 4xbw

Lichte incline fly ss Straigt arm pulldown met rope
10x16kg 10xnr40
8x18kg 8xnr45
8x18kg 8xnr45
7x18kg 8x45

Borst+rug: 5/5, ow boy. Was een epic training. Kort maar krachtig! Gewichten liggen niet bijster hoog, maar dat komt door de korte pauzes. Pomp was wel epic en op het einde misselijk geworden. Heb maar 3min onder de douche gestaan omdat anders mijn eten er terug uit kwam :o

---------- Post toegevoegd Mon 25 Jun 2012 om 19:08 ----------

Waarom verspringt heel mijn lay out? Ik had mijn gewichten netjes onder naam van mijn oefening gezet :(

Net paar pinten, een jagermeister en een croque monsieur op. Voel me stiekem toch schuldig :o
Training die ik morgenvroeg gepland had zal waarschijnlijk ook niet doorgaan :o

Geen goede trainingsmaat dus . :)
Verder een goede training arnaud!

Wat een rottraining :mad:
Volgende week eindelijk naar een andere gym voor benen!!!!!

Benen:
Smith squat:
opwarmen
6x80kg (te diep gezakt, zat onder parallel. Ik zat dus 'vast'. Ik had geen spotter, dus heb epic hard mijn best moeten doen om terug boven te geraken. Hierdoor was iets in mijn linker knie geschoten ....)
5x80kg was die kanker smith beu, gestopt!!! Yes mad :mad:

Leg press:
10x
8x
8x
5x (fullblock)

Leg extension ss seated leg curl (traag en op hoogste punten 1-2 sec houden)
10xnr22 8xnr22
10xnr22 8xnr22
10xnr22 8xnr22

Standing calve raise: (2 sec houden op hoogste punt)
10xnr17
10xnr17
10xnr17

benen: 1/5, wat een rottraining :mad: gewichten trokken op niets, energielevel zat onder 0, heb al heel de dag honger en had ineens epic zweetuitbarsting :dunno:

Hier is nog een foto van mijn sateprikkers :(
koud genomen
71iu89.jpg

Vandaag ben ik in American Wellness gaan trainen met een vriend. Voeding was niet optimaal de laatste twee dagen en te weinig geslapen vannacht. Het was toch nog een redelijk goede training. T-shirt was wel doorweekt in door die 33°C :p

Schouders:
DB press:
opwarmen

10x22kg
8x24kg
8x24kg
8x24kg

Front raise:
12x12kg
10x14kg
10x14kg
10x14kg

Leaning side raise:
12x10kg
10x12kg
10x12kg
10x12kg

Reverse fly machine
10x35kg
10x50kg
10x50kg

Armen:
V-bar pushdown ss DB curl
10x50kg 10x14kg
8x60kg 8x16kg
8x60kg 8x16kg

Seated DB extension ss preacher curl
12x22kg 10x30kg
10x24kg 10x30kg
10x26kg 9x30kg

Lying Triceps Extension EZ bar ss Hammer curl
12x25kg 10x14kg
7x35kg 10x14kg
6x35kg 10x14kg

schouders: 3.5/5, was een redelijk goede training.
armen: 4/5, was een redelijk goede training.

American Wellness is echt een goede gym!! 10x beter dan waar ik nu train!! Wel 1 nadeel, je mag niet drinken in de zaal van de toestellen ed :(

Zijn ze bang voor roest dat je niet mag drinken?

Wat is dat dan voor een gym waar je niet mag drinken?

Niet drinken en 33°? Was die gym id openlucht ofzo?

Wel nette training :)

:roflol: ik had het blad blijkbaar fout gelezen :roflol:
Je mag wel drinken in die gym, maar alleen in het cardio gedeelte (vlak bij de 'cafetaria'). Er zijn al teveel ongelukken gebeurd met het drinken (volgens Matijaz). Is in Merksem, dus er zal waarschijnlijk wel wat crapuul over de vloer komen.

En jorgen, die gewichten trekken eigenlijk op niets :o Het wordt tijd dat ik terug begin te bulken zodat ik terug aan de 30kg of meer zit :D

Ik heb trouwens wel de indruk dat ik voller kom te staan. En dat terwijl ik minder weeg

:fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu:
:fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

School is gedaan, ik moet twee weken niet werken en mijn triceps is terug naar de kl*ten!!!!!! :fuu:

Borst:
DB incline press:
opwarmen (hier had ik al last)

10x26kg
10x28kg
6x30kg gestopt wegens pijnlijke triceps

Lichte incline fly:
8x16kg
2x16kg gestopt

10min cardio, ik was het kotsbeu. Niet omgekleed en kwaad/ontgoocheld naar huis gefiets. Aan een héél snel tempo :p

Nu waarschijnlijk deze week mijn ub laten rusten, veel ijs en flexiumgel. Ik ga Deze week 2x benen trainen denk ik. 1x zwaar en low reps en 1x licht en high reps

klote voor je man, had hetzelfde enigszins met biceps :(:mad:

Balen man. Hopen dat het snel weer overgaat met die triceps van jou. :mad::mad::mad::mad::mad:

Terug
Naar boven