AndroidHealthClinic

Arnodsi's road to victory!!

Ja, dat komt al wat in de buurt van mijn fysiek, maar om er helemaal te komen heb je toch nog wel een jaartje nodig vrees ik :)

• Topic Starter Topic Starter
Wedden dat ik het in een half jaar kan :trollface:

Ik begin srs te twijfelen om IF eens te proberen. Misschien dat ik het binnekort ga volgen

Vanaf morgen ga ik beginnen met IF, ik hoop echt dat mijn schouder/triceps terug in orde is!!!!

2a975nk.jpg

Laatst bewerkt:
Lekkah schemaatje krijg er honger van

:roflol: ik heb nu echt honger als een mofo!
Die 3 eitjes gaan me straks echt heerlijk smaken! :D

hmmm !!! :o

28qq1zl.jpg

Ik lust geen rauwe ajuin :trollface:

(srs)

---------- Post toegevoegd Mon 9 Jul 2012 om 12:59 ----------

Who am i kidding

drooling_homer.png

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hier is het ajuin :p

De naam ui (Allium cepa) (ook wel ajuin of juin genoemd in Zuid-Nederland en Vlaanderen, en siepel in Noord-Nederland) wordt meestal gebruikt voor Allium cepa, ook de tuinui genoemd. Het is een plant uit de lookfamilie (Alliaceae)

Hier is het ajuin :p

De naam ui (Allium cepa) (ook wel ajuin of juin genoemd in Zuid-Nederland en Vlaanderen, en siepel in Noord-Nederland) wordt meestal gebruikt voor Allium cepa, ook de tuinui genoemd. Het is een plant uit de lookfamilie (Alliaceae)

Wablief?

jk :cool:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

;)

ik heb ze gebakken met wat tabasco! Zonder brood (soldaatjes) eet ik geen zacht gekookt ei :D

:fuu: mijn baas heeft net gebeld. Normaal moest ik alleen za en zo komen werken, nu moet ik ook donderdag komen werken (van 7.30u tot 19u, dus trainen zal er niet inzitten). Nu is héél mijn planning in de war :fuu:

Zal waarschijnlijk geen benen kunnen trainen deze week :sad:

:fuu: mijn baas het net gebeld. Normaal moest ik alleen za en zo komen werken, nu moet ik ook donderdag komen werken (van 7.30u tot 19u, dus trainen zal er niet inzitten). Nu is héél mijn planning in de war :fuu:

Zal waarschijnlijk geen benen kunnen trainen deze week :sad:
klote man :o

Oké, net mijn eerste training gehad met IF. Ik had voor mijn trainen >90gram koolhydraten op. Van mijn leven nog nooit zo laag in koolhydraten gezeten voor een training.

Ik fietse naar de gym (15-20min) en ik voelde me al wat slapper dan normaal, ik begon mijn training met deadlift. Opwarmen en 3 setjes met medium gewicht 8 herhalingen. Ik merkte al dat ik een pak minder energie had als normaal. Hierna kwam de DB row en ik merkte dat mijn energie echt hard bergafwaards ging. Ik begon zelf licht te draaien en kreeg druk ik mijn hoofd (zoals in de bergen of als je onder water bent). Hierna nog een oefening en toen pull ups. Ik kreeg met moeite wat reps eruit en ben na 2 sets gestopt omdat ik schrik had dat ik ging flauwvallen. Naar de kleedkamer gegaan, direct alle kleren uit, gaan zitten en mijn whey shake opgedronken. Na enkele minuten ging ik douchen en in de douche stond ik helemaal te trillen. Het enigste waar ik aan kon denken was: 'hoe geraak ik in godsnaam nog met de fiets thuis'. Mijn kleren aangedaan en naar de winkel vertrokken (ik moest nog wat eten kopen. Ik wou eerst cola of druivensuiker oid kopen, maar na enkele minuten rondstappen in de koeling ging het ineens een pak beter, ik kreeg terug wat energie.

Dus mijn training was niet echt spectaculair :p Om één of andere reden had ik wel een epic pomp. En ik had geen pwo genomen

Rug:
deadlift:
10x50kg
10x50kg
6x100kg
8x130kg
8x130kg
8x130kg

DB row:
12x30kg
12x30kg
12x30kg

Wide, hammergrip seated cable row?
10xnr8
8xnr9
8xnr9

Wide grip pull up:
4xbw
4xbw

Rug: 2.5/5

toch knap dat je ff zo veel deadlift :p
ik zou niet eens willen trainen dan:roflol:

Ik vind het best weinig :o

is toch flink volume op deadlift man, misschien moet je deadlift aan het eind doen. weet dat het beetje p*ssy is, maar na zwaar deadliften ben je gewoon kapot in mijn ervaring

Terug
Naar boven