XXL Nutrition

Arnodsi's road to victory!!

• Topic Starter Topic Starter
btw, in mijn gym is er nu een sissy squat gekomen.
Is dit een goede vervaning voor smith squats? Of niet? Gewoon op het einde van de training doen en de smith squat erin laten?

De tweede smith machine is trouwens gemaakt, deze eens proberen. Is wel met tegen gewicht, dus hier kan ik wrs zwaarder op gaan.

btw, in mijn gym is er nu een sissy squat gekomen.
Is dit een goede vervaning voor smith squats? Of niet? Gewoon op het einde van de training doen en de smith squat erin laten?

De tweede smith machine is trouwens gemaakt, deze eens proberen. Is wel met tegen gewicht, dus hier kan ik wrs zwaarder op gaan.

Geen ervaring met sissy squat, maar ik zou de normale squats er altijd in houden. :)

Lekkere training gehad, in het begin, tijdens de squats, wel last van astma. Dus had me maar rustig gehouden. Nadien was het weg dus terug geknalt! Training was gedaan in +-1uur, tempo lag redelijk hoog

Smith squats:
12x20kg
10x40kg
10x80kg
8x100kg
8x100kg
7x100kg

Leg extensions: (2 sec omhoog, 1 sec houden, 2 sec naar beneden)
10xnr22 (full block)
10xnr22
10xnr22

Seated leg curl: (2-1-2)
10xnr22 (full block)
10xnr22
8xnr22

SLDL met dumbbells: (vind deze véél beter dan met een barbell)
10x22kg
10x26kg
10x30kg

Lunges: (links, rechts dus 12 herh is 6xlinks en 6x rechts)
12x18kg
12x22kg
10x24kg gewichten neergelegd en 16x zonder extra gewicht

Sissy squat:
15xbw
12xbw+5kg
10xbw+10kg
10xbw+15kg

Calve press op horizontale legg press: (op verste punt 2sec houden)
12xnr15
10xnr18
10xnr18

Standing calve raise: (op hoogste punt 1sec houden)
10xnr17
8xnr17
7xnr17 (was helemaal kapot :p)

Aangezien ik deze week alleen benen trainen ivm triceps/schouder nog wat oefeningen voor mijn core gedaan

45° back extension superset decline sit ups (beide traag uitgevoerd)
10xbw ss 15xbw
10xbw ss 15xbw
10xbw ss 15xbw

Benen: 4.5/5 was een goede training!!!

Laatst bewerkt:
Hmm, ben zelf ook net terug van een benentraining en ik dacht dat mijne niet zo slecht was, maar in vergelijking met jou ...

Mooie training :)

Hmm, ben zelf ook net terug van een benentraining en ik dacht dat mijne niet zo slecht was, maar in vergelijking met jou ...

Mooie training :)

Bedankt :) Die training was best epic. T-shirt was echt doorweekt en kon amper stappen op het einde.
Ik moest wat frustraties kwijt. 2 dage een paar uur bezig gezeten met niet werkende routers en baal enorm van mijn triceps.

ik denk niet dat ik morgen blij zal zijn. Ik zak nu al af en toe door mijn benen :P

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jul 2012 om 22:17 ----------

Kleine aanpassing gemaakt aan mijn training. Ik had een kleine dropset op het einde van mijn lunges gedaan

Bedankt :) Die training was best epic. T-shirt was echt doorweekt en kon amper stappen op het einde.
Ik moest wat frustraties kwijt. 2 dage een paar uur bezig gezeten met niet werkende routers en baal enorm van mijn triceps.

ik denk niet dat ik morgen blij zal zijn. Ik zak nu al af en toe door mijn benen :P

Mooi, dan heb je zeker goed getraind :p Mijn T-shirt was nog vrij droog, maar ook ik kon nog amper op mijn benen staan na mijn training, dus volgens mij ben ik in tegenstelling tot jou geen zweter :o

Hoezo baal je enorm van je triceps? Wel goed dat je dat hebt kunnen omzetten in energie voor deze training, morgen allebei pottyfloppen dus! :p

Met benen en rug zweet ik me altijd kapot. Bij de andere trainingen valt het wel mee.
Misschien train je niet intensief genoeg ;)

ja ik heb terug last van mijn triceps. Deze week train ik dus geen ub en 2x lb

Ik wil morgen cardio doen, ben benieuwd of het zal lukken :D

Met benen en rug zweet ik me altijd kapot. Bij de andere trainingen valt het wel mee.
Misschien train je niet intensief genoeg ;)

ja ik heb terug last van mijn triceps. Deze week train ik dus geen ub en 2x lb

Ik wil morgen cardio doen, ben benieuwd of het zal lukken :D

**** you :p

Morgen conditietraining? Jij bent gek. Die hoop gaat snel verzuren denk ik :)

Bij nader inzien was de training toch +-1u en niet 45min

**** you

Morgen conditietraining? Jij bent gek. Die hoop gaat snel verzuren denk ik

Ik bedoel niet dat je minder hard traint, maar ik neem bv -1min pauze, jij +2min ;)

Ik hoop dat het zal meevallen :D
Wat extra doorbloeding zodat ik minder stijf ben de dag nadien :p Vrijdag opnieuw benen

Ik kan amper stappen, dus ik niet dat ik cardio er zal inzitten vandaag :o

Speciaal voor mijn volgers :heart:

Besloten om toch cardio te doen. Ik ga nu 30-45min fietsen/mountainbiken

(in de kamer van mijn zus, no homo)
nq7x3.jpg

Lekker!:hornyna:

Ga je mountainbiken in de kamer van je zus? Sterk werk.

hey die kamer komt me bekend voor:trollface:

:eyebrow:

Ga je mountainbiken in de kamer van je zus? Sterk werk.
Ik wou gewoon mijn sexy outfit laten zien :o

hey die kamer komt me bekend voor:trollface:
:sad:

---------- Post toegevoegd Wed 4 Jul 2012 om 17:40 ----------

Ik heb ongeveer 45min gefiets/mountainbiked. Verzuring viel goed mee, maar af en toe had ik een stuk van +-100m met alleen los zand. Lage versnelling, op de pedalen staan en trappen alsof je leven ervan afhangt om niet stil te vallen/vooruit te geraken. Die stukken sloegen wel tegen :D

Ik wou gewoon mijn sexy outfit laten zien :o

:sad:

---------- Post toegevoegd Wed 4 Jul 2012 om 17:40 ----------

Ik heb ongeveer 45min gefiets/mountainbiked. Verzuring viel goed mee, maar af en toe had ik een stuk van +-100m met alleen los zand. Lage versnelling, op de pedalen staan en trappen alsof je leven ervan afhangt om niet stil te vallen/vooruit te geraken. Die stukken sloegen wel tegen :D

Je zal wel lekker gezweet hebben met dit weer he

ziet er goed uit man, vind dat echt mooi zo die schouder/bicep/tricep (no homo)

geile kamer wel

lats vind ik beetje weinig, maar kan dat verkeerd hebben of ligt aan de pose? en ja kan ofcourse altijd beter, maar dit ziet er al echt goed uit :D

zag vandaag vage collega die blijkbaar ook aan bb deed, dikke biceps dat stond echt bruut

lats vind ik beetje weinig, maar kan dat verkeerd hebben of ligt aan de pose? en ja kan ofcourse altijd beter, maar dit ziet er al echt goed uit :D

zag vandaag vage collega die blijkbaar ook aan bb deed, dikke biceps dat stond echt bruut
Thx, maar kan imo nog een pak beter. Ik vind mezelf maar ecto eerste klas :o
ligt aan de pose denk ik. Hier 2 rugpics

2zno8ch.jpg

oi7hc4.jpg

Terug
Naar boven