Fitness Seller

Arnodsi's road to victory!!

Ah sahbe ik zie deze log nu pas!
In.

• Topic Starter Topic Starter
is toch flink volume op deadlift man, misschien moet je deadlift aan het eind doen. weet dat het beetje p*ssy is, maar na zwaar deadliften ben je gewoon kapot in mijn ervaring
8 reps valt toch nog mee? Ik doe het trouwens op aanraden van iemand met veel ervaring. Tijdens cut deadlift wat lichter doen en meer reps ipv 5x5 of 5x3
Heb ik trouwens ook al aan gedacht om deadlift op het einde te doen. En niet met deadstop, tot aan de knieen

Ah sahbe ik zie deze log nu pas!
In.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Je komt wel net op een slecht moment. Gewichten gaan de komende trainingen waarschijnlijk epic laag zijn :o
Of toch epic laag tov u gewichten :D

Damn, ik wil echt terug bulken :sad:

NP brah, wij houden u wel gemotiveerd.:D

:thumbs:

Als dit gevoel tijdens de trainingen blijft zal het nodig zijn :p

Echt raar, gisteren waren het p*ssy weights en toch heb ik best veel spierpijn :p
Onderrug, (onderkant) lats, trapezen en onderarmen

35b5t8x.jpg

Voel me wat slapjes, spierpijn in rug en train sebiet schouders en ik moet direct in de regen wachten op de bus :sad:

Effe paar vids bekijken om wat motivatie te vinden :D

http://www.youtube.com/watch?v=BcvQHu3j9Gk

Ow boy, ik zag het echt niet zitten. Ik moet +- 500m stappen van de bushalte tot de gym en nadien een trap opgaan. Benen voelde aan als lood. Tijdens mijn opwarming (wat lichte side- en frontraises en lichte db presses) dacht ik echt dat mijn training op niet ging trekken, maar ik zette en knalschijf op en ik was vertrokken!

http://www.youtube.com/watch?v=zNJ885wTVkg

Schouders:
opwarmen

DB shoulder press (full rom, DB's komen tot +-1cm van mijn schouders en de DB's tikken elkaar net niet bovenaan)
10x22kg
8x24kg
6x26kg
5x26kg (weggebleven van falen)

DB Front raise:
10x14kg
10x14kg
10x14kg
10x14kg

Leaning DB side raise:
10x12kg
10x12kg
10x12kg
10x12kg

Hierna nog de kuiten aangepakt en 20min op de crosstrainer. Aangezien ik gisteren rug heb getraind, heb ik geen facepulls gedaan.

Schouders:4/5, shoulder press mag toch terug zwaarder :p

Netjes arnaud!
Ik zit maar op 22 kg :(

Ik ben afgestapt van IF, is niets voor mij. Ik heb reflux, en ’s morgens had ik echt het zuur. En als ik moet werken kan ik echt niet tot 13u zonder eten.
Vandaag getraind met een maatje van mij. Hij traint zelf thuis dus hij kent de basis wel, maar heb veel moeten corrigeren en uitleggen. Dus de training duurde iets langer (+-1.5u-1.45u). Is iets te lang naar mijn zin.
Ik heb alles traag en gecontroleerd uitgevoerd ivm triceps. Pijn is zo goed als weg, had een mini irritatie bij fly’s. Voor derest geen last meer! 

Borst:
Bench:
15x20kg
15x20kg
15x20kg
10x70kg
10x70kg
9x70kg
5x75kg

Incline DB press:
12x24kg
6x28kg
6x28kg
5x28kg :(

Lichte incline fly:
10x16kg
10x16kg
10x16kg
Dropset:
6x18kg
6x12kg
8x8kg

Pec deck:
10x
8x
8x
7x

Armen:
V-bar pushdown superset DB curl
10x50 12x14kg
10x55 10x16kg
8x60 10x16kg
7x60 8x16kg

Seated DB extension superset preacher curl
10x22kg 12x25kg
8x24kg 10x30kg
8x24kg 10x30kg
6x24kg 8x30kg (armen begonnen moe te worden :p)

Cable Bent-over Triceps Extension met rope superset DB hammer curl
10x40 8x14kg
8x45 8x14kg
8x45 8x14kg
7x45 8x14kg

Nadien nog +-20min naar huis gefietst

borst: 4/5, goede pomp en kracht begint wat terug te komen. Dat ik maar snel terug aan de +80kg bench en 35kg DB press zit! :D

Armen: 4.5/5 ging goed. Armen waren op het einde wel leeg

Ik merk wel dat ik wat droger begin te worden. Ik zie een lijn tussen mijn boven en 'onder' pec aan de rechter kant, ik begon lijnen op mijn schouders te zien tijdens pec deck en er begint een ader op mijn rechter biceps te voorschijn te komen :D

---------- Post toegevoegd Fri 13 Jul 2012 om 19:54 ----------

Weet iemand of ik met deze oefeningen de 3 koppen van mijn triceps train??

Laatst bewerkt:
Lekker bezig!:D

Dunno man, ik hou als basis aan skulls, CGBP en dips.
Cable shit doe ik eigenlijk alleen om op te warmen of aan het eind van de training om lekker te verzuren.(Alleen voor het gevoel ofc.;))
DB extensions doen het ook wel btw.

Dunno man, ik hou als basis aan skulls, CGBP en dips.
Cable shit doe ik eigenlijk alleen om op te warmen of aan het eind van de training om lekker te verzuren.(Alleen voor het gevoel ofc.;))
DB extensions doen het ook wel btw.
Die CGBP lukt maar niet bij mij. Ik duw altijd met mijn borst ipv triceps. En na een borst training zal er niet meer veel inzitten denk ik :o

DB extensions vind ik ook een goeie! Vroeger deed ik die nooit omdat ik altijd last had van mijn polsen, dit is al een geluk over!

Die CGBP lukt maar niet bij mij. Ik duw altijd met mijn borst ipv triceps. En na een borst training zal er niet meer veel inzitten denk ik :o

DB extensions vind ik ook een goeie! Vroeger deed ik die nooit omdat ik altijd last had van mijn polsen, dit is al een geluk over!

Misschien je handen dichter bij elkaar?
Anders probeer eens een aparte armen dag, doe ik altijd en bevalt me prima.:)

Misschien je handen dichter bij elkaar?
Anders probeer eens een aparte armen dag, doe ik altijd en bevalt me prima.:)
Dit heb ik een tijdje gedaan, maar mijn armen en traps groeien redelijk snel.
Armen begonnen wat voor te lopen imo, dus was hiermee gestopt. Train nu armen wat minder aangezien ik een dikke rug/chest en schouder mooier vind :)

---------- Post toegevoegd Fri 13 Jul 2012 om 21:12 ----------

Om mijn log wat 'aangenamer' te maken heb ik een foto van mijn pwo meal :D

Hier was nog 100g oats en 30g whey bij.
Wel een voordeel als je bij een slager werkt, je weet wat er in je vlees zit :D Buiten wat zout, kruiden en paneermeel zit er niets slechts in

fv9vue.jpg

edit: zijn kippenburger btw

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven