- Waardering
- 12.551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
8 reps valt toch nog mee? Ik doe het trouwens op aanraden van iemand met veel ervaring. Tijdens cut deadlift wat lichter doen en meer reps ipv 5x5 of 5x3is toch flink volume op deadlift man, misschien moet je deadlift aan het eind doen. weet dat het beetje p*ssy is, maar na zwaar deadliften ben je gewoon kapot in mijn ervaring
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als dit gevoel tijdens de trainingen blijft zal het nodig zijn![]()

No worry brah, cutten is eerst een bish. Maar eens je meer definitie begint te zien straal je wel.
& daarna word je langzaam maar zeker steeds meer depressief. fml.jpg

Komt wel goed! Blijven doorbuffelen!
Heb je ooit zwaarder gekunnen? Of is dit je max tot nu toe?

)

Thx bro!

Die CGBP lukt maar niet bij mij. Ik duw altijd met mijn borst ipv triceps. En na een borst training zal er niet meer veel inzitten denk ikDunno man, ik hou als basis aan skulls, CGBP en dips.
Cable shit doe ik eigenlijk alleen om op te warmen of aan het eind van de training om lekker te verzuren.(Alleen voor het gevoel ofc.)
DB extensions doen het ook wel btw.

Die CGBP lukt maar niet bij mij. Ik duw altijd met mijn borst ipv triceps. En na een borst training zal er niet meer veel inzitten denk ik
DB extensions vind ik ook een goeie! Vroeger deed ik die nooit omdat ik altijd last had van mijn polsen, dit is al een geluk over!

Dit heb ik een tijdje gedaan, maar mijn armen en traps groeien redelijk snel.Misschien je handen dichter bij elkaar?
Anders probeer eens een aparte armen dag, doe ik altijd en bevalt me prima.![]()

Buiten wat zout, kruiden en paneermeel zit er niets slechts in