XXL Nutrition

Arnodsi's road to victory!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.764
Vandaag en morgen geen training, ik heb blijkbaar al een paar dagen griep :(
Heb ik hier niet gezegd, maar dat was waarschijnlijk ook de reden dat ik super misselijk was geworden na mijn beentraining.

Beterschap:kiss: Even lekker uitrusten!

welk vak?

• #3.769
Engels
Moet een summary + woordenlijst maken van 2 economische artikels van +2000 woorden :kots:

Wil je helpen? :D

---------- Post toegevoegd Thu 28 Feb 2013 om 15:39 ----------

Ik wil niet rusten :(

Soms is dat niet anders en alleen maar beter om dat even te doen;)

• #3.771
:roflol: Ik begin wel steeds meer te begrijpen waarom jullie de naam van t eten op de borden hebben staan
Wat is er? Herken je het normale eten niet meer na je vakantie? :trollface:

Moet ik wel eerst kunnen zien waar ze zitten :(

En Arnodsi, low carb day overleefd? Zal wel een fijn wc bezoek worden straks :roflol:
Het was een golden drop!!

success_baby.jpg

Ik heb trouwens net GABA en ZMA besteld! Nu hopen dat ik terug fatsoenlijk kan slapen!!
(en nu hopen dat het morgen aankomt)

Haha je toast zag er uit als een smakelijk stukje vlees en je pizza was ook niet in 1 opslag als pizza te herkennen :p

Zal wel aan t carbvrije deeg liggen of liep je je zo druk te maken dat je geen bloem er op wilde doen? :roflol:

• #3.773
Haha je toast zag er uit als een smakelijk stukje vlees en je pizza was ook niet in 1 opslag als pizza te herkennen :p

Zal wel aan t carbvrije deeg liggen of liep je je zo druk te maken dat je geen bloem er op wilde doen? :roflol:
Waarom zou ik er bloem opdoen?
Die deeg was trouwens niet zoals een gewone pizzadeeg. Deze plakte enorm. Moest het uitsmeren ipv rollen

Chef Arnodsi

blijf jij maar bij je vlees

Ach als t maar lekker smaakt he :roflol:

• #3.779
Ik zal mijn verhaal hier ook even zetten.

Afscheid genomen van mijn grootmoeder :'(

Al een hele tijd staat er naast haar bed een foto van mij en een foto van mijn grootvader en boven haar hangt een foto van haar kinderen. (geen andere foto's van kleinkinderen, dus voel me wel wat vereerd). Ik stapte vanmiddag de kamer binnen en zei iets, ze deed haar ogen wel open, maar ik had niet het gevoel dat ze me aankeek. Ze keek precies dwars door me. Voor de rest zei ze niets en bewoog ze niet. Je wist dat het eraan kwam, maar op dat moment breekt je hart gewoon :(

Ze hadden ook speciaal op mij gewacht, want ik was nog niet zo lang de kamer uit en ze gaven haar extra morfine. Nu is het gewoon afwachten tot het gedaan is :(

Toen ik weg ging zei ik iets tegen mijn tante en met het horen van mijn stem schoot mijn grootmoeder opeens 'wakker' en keek ze me aan. Toen gaf ik ze een dikke kus en zei ik: 'bobonne, ik ben weg. Ik zie je snel terug en slaapzacht!' Ze knikte ja en zei: 'dank u' en toen ging ze verder rusten.

Pffff die shit is echt ni chill om mee te maken :( Ik had liever gehad dat ze al was gestorven en dat ze niet zo moet lijden :(
Nu aan het wachten op de sms dat het gedaan is en 'moet' straks naar een verjaardagsfeest

Voeding was gisteren en vandaag gewoon slecht. Carbs/suikers en te weinig eiwitten. Ik ga proberen om vanaf maandag terug 'normaal' te eten

Nogmaals sterkte.

Misschien beter je telefoon niet meenemen, zou niet leuk zijn daar t nieuws te horen..

Terug
Naar boven