AndroidHealthClinic

Arnodsi's road to victory!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.781
Nogmaals sterkte.

Misschien beter je telefoon niet meenemen, zou niet leuk zijn daar t nieuws te horen..
Thx

Nja, ik weet het liever. En is ook niet zo ver van mij thuis, dus als het niet meer lukt ga ik gewoon naar huis ;) En wie weet leeft ze nog een paar dagen (wrs niet, maar je weet nooit)

Aha ja das ook een optie.

Desnoods vertel je de jarige ff snel wat er aan de hand is dan is t niet raar als je ineens weg bent

• #3.783
Aha ja das ook een optie.

Desnoods vertel je de jarige ff snel wat er aan de hand is dan is t niet raar als je ineens weg bent
Ik ken de jarige amper :o maar haar beste vriendin weet het wel.
Maar goed, ik denk dat op dat moment de rest even niet boeit :o

Sterkte arnodsi

Afscheid nemen is altijd enorm zwaar

'Death is just another path one that we all must take.'

• #3.785
Lieve Bobonne,
Eindelijk is je reis naar Bompa begonnen.
Het heeft even geduurd, maar na al die mooie jaren
heb je de rust verdiend.
Het is vreemd om je nooit meer een knuffel te kunnen geven, je terug te zien, samen met jou een cha-cha eten, plezante mopkes vertellen en de slappe lach krijgen.
Ik ben blij met mijn herinneringen aan jou! Dit zijn het meeste waardevol bezit die ik van je heb.

Geef Bompa een dikke kus van ons allemaal, en in ons Hart... blijven jullie altijd bij ons. We gaan je missen !!!
Vind elkaar en waak over ons !

xxx

Ik heb nog geen idee hoe ik me volgende week ga voelen. Ik heb wel zin om te beuken, maar ik weet niet of mijn lichaam dat momenteel wil/kan

Lieve Bobonne,
heb je de rust verdiend.
Het is vreemd om je nooit meer een knuffel te kunnen geven, je terug te zien, samen met jou een cha-cha eten, plezante mopkes vertellen en de slappe lach krijgen.
Ik ben blij met mijn herinneringen aan jou! Dit zijn het meeste waardevol bezit die ik van je heb.

Geef Bompa een dikke kus van ons allemaal, en in ons Hart... blijven jullie altijd bij ons. We gaan je missen !!!

xxx

Ik heb nog geen idee hoe ik me volgende week ga voelen. Ik heb wel zin om te beuken, maar ik weet niet of mijn lichaam dat momenteel wil/kan

Sterkte bro.
Probeer het verlies een plaatsje in uw hart te geven & te denken dat ze nu inderdaad een mooie rust heeft, samen met je grootvader.
En blijf rustig trainen & je ding doen. Sport is een goede uitlaatklep :)

Lieve Bobonne,
heb je de rust verdiend.

xxx

Mooi...nogmaals sterkte! Geef jezelf de tijd/ruimte als je lichaam dit aangeeft...

Sterkte bro!

sterkte en idd, de goede momenten koesteren.

Lieve Bobonne,
heb je de rust verdiend.

xxx

Mooi geschreven. Zo te lezen krijg je wel de kans om het een plekje te geven, het te verwerken.
Neem gerust de tijd en denk inderdaad aan alle mooie momenten (of bespreek ze)

ot:
c1xvrUs.gif

Gecondoleerd, en sterkte met het verlies.

• #3.792
Merci allemaal ;)

Gecondoleerd Arnaud :(

• #3.794
Goed, vanaf morgen ga ik nog eens met IF beginnen! Ik hoop dat ik zo wat resultaten behaal!

Meal 1:
50g rijst
100g kip
el olijfolie

Trainen (bcaa's tijdens het trainen en pwo/cafeine ervoor)
30g whey

Meal 2:
120g volkoren pasta
150g kip

Meal 3:
80g rijst
100g vis
el olijfolie

Meal 4:
3 eieren
low carb brood

Macro's blijven hetzelfde:
+- 2200kcal 200/200/75
Andere supps: multivit, omega 3, ZMA

la6ao.jpg

• #3.795
Damn, bloated as phuck, 4 uur geslapen en fasted getraind.

Trainingsduur: +-1 uur

bench:
12x20
12x20
8x40
12x60
10x70
8x70
8x70 (still weak as phuck :()

Incline chest press, plate loaded:
15x20 (20kg aan elke kant)
10x35
8x40
8x40 ds 8x20

Cable crossover:
12x18
10x21
8x23
8x23

Machine fly:
15x45
15x45
10x60
10x60

EZ curl:
10x10
10x10
12x30
10x35
8x40
8x40

Cable rope hammer curl:
12x23
10x28
8x31
8x31 ds 8x22 ds 10x12

Borst: 3.5/5
Biceps: 3.5/5, al bij al ging het nog goed

:roflol: tijdens het trainen kwam er iemand naar mij om te vragen of ik squat en hoe ik dat doe (er is geen squat rack). Nu weet ik niet of die het kwam vragen omdat hij vond dat ik 'buffe' benen heb, of omdat ik kippenpootjes heb :(

En mijn bcaa's zijn een klein beetje uitgelopen op mijn t-shirt :fuu: heel mijn kraag nat

Nog een semi relaxed :sd: foto

2013-03-04 09.44.182.jpg

Succes met if.
Ik vind maar k*t haha

• #3.797
Succes met if.
Ik vind maar k*t haha
Merci!
Momenteel vind ik het ook k*t :roflol: nog 3.5uur wachten :(

Voeding dat hier boven staat is eigenlijk fout.
Macro's op trainingsdag: +- 2400kcal 200/300/45
Macro's op rustdag: +- 2000kcal 200/75/100
Hoe mijn maaltijden er gaan uitzien weet ik nog niet goed, maar wel zo clean mogelijk!
Dit 2 weken volgen en zien wat er gebeurd, anders wat kcals schrappen

2400 kcal eten, jelly :roflol:

Nouja moet makkelijk lukken tijdens if:p

• #3.799
Clean moet ook makkelijk lukken toch?

Gewoon elk uur 500 kcal achterover slaan :p

Terug
Naar boven