MuscleMeat

Arnodsi's road to victory!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.801
Gvd, daarnet epic honger. Heb 120g pasta, 150g kip, 4 boterhammen en 70g kipfilet gegeten en zit nog steeds vol :roflol:
Ondertussen al wel een goede schep whey met 200ml melk gedronken.
Heb in de bus wel een lekker dutje gedaan :D

Nog iets meer als 1000kcals te gaan

Ik moet nog 1700 :(

Wilde kebab gaan halen maar is dicht :( :trollface:

Doe je nu if dan?

• #3.803
Ik moet nog 1700 :(

Wilde kebab gaan halen maar is dicht :( :trollface:

Doe je nu if dan?
:yes: fasted trainen, window van 14u tot 22u, op trainigsdag 2400kcal en op rustdag 2000kcal
(alleen weet ik nog niet goed hoe ik dat met mijn werk ga combineren in het weekend)

:yes: fasted trainen, window van 14u tot 22u, op trainigsdag 2400kcal en op rustdag 2000kcal
(alleen weet ik nog niet goed hoe ik dat met mijn werk ga combineren in het weekend)

Gewoon window verschuiven, denk dat t belangrijkste is dat je alles binnen paar uur eet..

• #3.805
  • #3.807
:fuu:

2400 kcal kun je makkelijk in 2 uur naar binnen werken, lijkt me dat dat wel lukt toch binnen je window?
:roflol: Jij beseft toch dat ik clean eet?
Veel succes met 400g ongekookte rijst, 2 kipfilets, 2 eitjes + groenten weg te werken in 2 uur tijd :roflol:

:roflol: bol af kerel :roflol: Ik doe zo al speciaal genoeg! Je zou de gesprekken hier aan tafel eens moeten horen

Serieus, is wel aan te raden. Als ik rijst mee neem of in de koelkast mik gooi ik altijd de kip in de blender. Als je kip opwarmt wordt t altijd zo droog alleen met die kleine klote stukjes merk je daar niets van + t eet ook nog eens zo weg :p

En maken je ouders zich er echt druk om? Die van mij boeien t geen fl**ker, waarschijnlijk omdat ik alle bende opruim en mijn zusjes de hele keuken en woonkamer omtoveren tot slagveld als ze brownies bakken

Serieus, is wel aan te raden. Als ik rijst mee neem of in de koelkast mik gooi ik altijd de kip in de blender. Als je kip opwarmt wordt t altijd zo droog alleen met die kleine klote stukjes merk je daar niets van + t eet ook nog eens zo weg :p

En maken je ouders zich er echt druk om? Die van mij boeien t geen fl**ker, waarschijnlijk omdat ik alle bende opruim en mijn zusjes de hele keuken en woonkamer omtoveren tot slagveld als ze brownies bakken

Doe je de kip rauw in de blender of na het bakken? Indien rauw, hoe dafuq maak je dat ding schoon? Kost me al 5 min om de snijplank kipvrij te krijgen na het snijden..

• #3.813
:roflol: hier had ik niet op gerekend! Dit is niets, twee happen en het was op :eek: 300kcal 50/3/7
Ingrediënten: gedroogde vruchten, volkoren haver-, tarwe- gerstvlokken, cornflakes, volkoren rogge-vlokken, zonnebloempitten, lijnzaad, hazelnoten, amandelen

Dit gaat vanaf nu mijn PWO meal worden denk ik! Hier krijg ik een flinke portie van weg zonder dat het op mijn maag ligt :p
Later in de middag/avond rijst ed

2e0mj9g.jpg

• #3.814
Fasted getraind, Damn ik heb nu honger!

Trainingsduur: exl buikspieren 50min

5min fietsen

Squat:
10x20
10x20
8x40
12x80
8x90 :(
7x90
9x80

Lying leg curl:
12x40 (er staat zowel 40 als 85, dus nu weet ik niet welk gewicht het is. Op zich boeit da ni)
10x50
6x55
8x50 + halfjes tot falen (hierna liep ik rond als een gehandicapten en een buffe gast keek naar mij, lachte en stak zijn duim omhoog :D)

RDL: (blijkbaar doe ik al een hele tijd rdl ipv sldl)

Leg extension :
15x40
10x50
10x55
8x65 + halfjes tot falen

Walking lunges met db's
20 stappen met 16kg
14 stappen met 16kg + 6 stappen bw
20 stappen met 10kg ds 20 stappen bw (:fuu: helemaal gesloopt)

Afwisselend Hanging knee raises en planken
8xbw
40sec
8xbw
30sec
8xbw
30 sec

10min fietsen

4/5, buiten de squat toch een goede training neergezet!

Hoe bevalt fasted trainen ?

Wat is fasted trainen? :o

• #3.817
Tijdens het trainen valt het wel mee. Af en toe wat licht in je hoofd, maar voor de rest merk ik er niet veel van (ik trainde ervoor altijd 's morgens en at maar 1 maaltijd ervoor. Dat kan er misschien ook iets mee te maken hebben). Het lijkt alsof ik de compounds iets lichter doe, maar na 2 trainingen kan ik niet zeggen of het hierdoor komt.

Eens je lichaam tot rust komt na de training krijg je wel honger als een mofo :P

Trainen op een nuchtere maag (wel 10g bcaa's voor het trainen)

Ik train altijd nuchter (train s'ochtends) en ik merk eerlijk gezegd niet veel verschil met niet-nuchter. Ik denk zelfs dat ik soms meer energie heb, maar dat kan ik me inbeelden.
Benieuwd of je verschillen gaat merken!

• #3.819
Ik train altijd nuchter (train s'ochtends) en ik merk eerlijk gezegd niet veel verschil met niet-nuchter. Ik denk zelfs dat ik soms meer energie heb, maar dat kan ik me inbeelden.
Benieuwd of je verschillen gaat merken!
Als je vroeg traint is het niets, maar als je pas rond 11-13u begint is het al wat lastiger :P
Achja, na een weekje fzo zal mijn lichaam dat wel gewoon worden (hoop ik)!

Als je vroeg traint is het niets, maar als je pas rond 11-13u begint is het al wat lastiger :P
Achja, na een weekje fzo zal mijn lichaam dat wel gewoon worden (hoop ik)!

Ik train ook pas rond 12u ;)

Doe het niet uit een speciale overweging hoor, maar meer omdat ik niet graag eet s'ochtends ( wel s'middags )
Weet niet of ik het zou doen uit experimentele overwegingen. Waarom doe jij het?

Terug
Naar boven