- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik moet nog 1700
Wilde kebab gaan halen maar is dicht![]()
Doe je nu if dan?
fasted trainen, window van 14u tot 22u, op trainigsdag 2400kcal en op rustdag 2000kcal fasted trainen, window van 14u tot 22u, op trainigsdag 2400kcal en op rustdag 2000kcal
(alleen weet ik nog niet goed hoe ik dat met mijn werk ga combineren in het weekend)
Niet iedereen zit de hele dag in een cel héGewoon window verschuiven, denk dat t belangrijkste is dat je alles binnen paar uur eet..

Niet iedereen zit de hele dag in een cel hé
Moet rekening houden met mijn trainingen en lessenrooster![]()

2400 kcal kun je makkelijk in 2 uur naar binnen werken, lijkt me dat dat wel lukt toch binnen je window?
Jij beseft toch dat ik clean eet?
Jij beseft toch dat ik clean eet?
Veel succes met 400g ongekookte rijst, 2 kipfilets, 2 eitjes + groenten weg te werken in 2 uur tijd![]()

Niet aanstellen
Gewoon kip en groente in de blender, door je rijst heen lepelen en eten maar
bol af kerel
Ik doe zo al speciaal genoeg! Je zou de gesprekken hier aan tafel eens moeten horenbol af kerel
Ik doe zo al speciaal genoeg! Je zou de gesprekken hier aan tafel eens moeten horen

Serieus, is wel aan te raden. Als ik rijst mee neem of in de koelkast mik gooi ik altijd de kip in de blender. Als je kip opwarmt wordt t altijd zo droog alleen met die kleine klote stukjes merk je daar niets van + t eet ook nog eens zo weg
En maken je ouders zich er echt druk om? Die van mij boeien t geen fl**ker, waarschijnlijk omdat ik alle bende opruim en mijn zusjes de hele keuken en woonkamer omtoveren tot slagveld als ze brownies bakken
Doe je de kip rauw in de blender of na het bakken? Indien rauw, hoe dafuq maak je dat ding schoon? Kost me al 5 min om de snijplank kipvrij te krijgen na het snijden..

hier had ik niet op gerekend! Dit is niets, twee happen en het was op
300kcal 50/3/7

)
helemaal gesloopt) Tijdens het trainen valt het wel mee. Af en toe wat licht in je hoofd, maar voor de rest merk ik er niet veel van (ik trainde ervoor altijd 's morgens en at maar 1 maaltijd ervoor. Dat kan er misschien ook iets mee te maken hebben). Het lijkt alsof ik de compounds iets lichter doe, maar na 2 trainingen kan ik niet zeggen of het hierdoor komt.

Trainen op een nuchtere maag (wel 10g bcaa's voor het trainen)
Als je vroeg traint is het niets, maar als je pas rond 11-13u begint is het al wat lastigerIk train altijd nuchter (train s'ochtends) en ik merk eerlijk gezegd niet veel verschil met niet-nuchter. Ik denk zelfs dat ik soms meer energie heb, maar dat kan ik me inbeelden.
Benieuwd of je verschillen gaat merken!

Als je vroeg traint is het niets, maar als je pas rond 11-13u begint is het al wat lastiger
Achja, na een weekje fzo zal mijn lichaam dat wel gewoon worden (hoop ik)!