AndroidHealthClinic

Arnodsi's road to victory!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.821
Ik train ook pas rond 12u ;)

Doe het niet uit een speciale overweging hoor, maar meer omdat ik niet graag eet s'ochtends ( wel s'middags )
Weet niet of ik het zou doen uit experimentele overwegingen. Waarom doe jij het?
Eens iets anders uitproberen om te cutten :)
Heb de laatste tijd veel goede dingen over intermittent fasting gelezen, dus ik geef het nog eens een kans! (vorig jaar geprobeerd, maar dat was een tijd dat ik veel moest werken. En dan was het bijna onmogelijk om zoveel kcals in mijn window te eten)

Voor als je niet weet wat IF is:
http://www.leangains.com/2010/04/leangains-guide.html

:roflol: hier had ik niet op gerekend! Dit is niets, twee happen en het was op :eek: 300kcal 50/3/7
Ingrediënten: gedroogde vruchten, volkoren haver-, tarwe- gerstvlokken, cornflakes, volkoren rogge-vlokken, zonnebloempitten, lijnzaad, hazelnoten, amandelen

Dit gaat vanaf nu mijn PWO meal worden denk ik! Hier krijg ik een flinke portie van weg zonder dat het op mijn maag ligt :p
Later in de middag/avond rijst ed

2e0mj9g.jpg

tis net konijnenvoer

raak je al wat gewend aan IF? :p

Much successes to ya!
( ik ken de IF principes, maar ik vind ze te tricky. Voor vrouwen al geen best idee en als je van nature niet goed met eten omgaat is het een fail waiting to happen. Ik vind de leangains meneer ook een beetje labiel.)

Toch zijn er genoeg die er echt mee scoren. Daarom, alles proberen :P

• #3.824
tis net konijnenvoer

raak je al wat gewend aan IF? :p
Is lekker hoor :) Muesli met gedroogd fruit :meal:

:roflol: gisteren was het wel afzien! 6u wakker, rond 8.30u trainen, en van 10-15u in de cafetaria gezeten op de gewoonlijke plaats. Dus je ziet iedereen passeren met soep, broodjes, worstenbroodjes, spaghetti :fuu: en rond 11.30u kwam kevin een heerlijk smoske met brie (van fresh 'n fruity) eten voor mijn neus :fuu:

Dat dere mentale marteling

Much successes to ya!
( ik ken de IF principes, maar ik vind ze te tricky. Voor vrouwen al geen best idee en als je van nature niet goed met eten omgaat is het een fail waiting to happen. Ik vind de leangains meneer ook een beetje labiel.)

Toch zijn er genoeg die er echt mee scoren. Daarom, alles proberen :P
Het probleem als ik meerdere maaltijden eet op een dag is dat ik redelijk vaak kleine dingen eet. En vele kleine dingen maken veel :D
Gisteren zat ik tijdens mijn window de hele tijd vol, dus dan moest ik geen kleine dingen eten :D

Heb je geen school of studie? Ik vond IF zo verrekte k*t qua energie :o
fasted cardio was wel te doen, voelde ook wel goed, een soort roes in je hoofd.

gisteren was het wel afzien! 6u wakker, rond 8.30u trainen, en van 10-15u in de cafetaria gezeten op de gewoonlijke plaats. Dus je ziet iedereen passeren met soep, broodjes, worstenbroodjes, spaghetti en rond 11.30u kwam kevin een heerlijk smoske met brie (van fresh 'n fruity) eten voor mijn neu
smoske :roflol:

• #3.826
Heb je geen school of studie? Ik vond IF zo verrekte k*t qua energie :o
fasted cardio was wel te doen, voelde ook wel goed, een soort roes in je hoofd.

smoske :roflol:
Ik heb school, maar ik heb best veel springuren.
Maandag van 8-10u en van 15.30u-17.30u. (had gisteren mijn bus gemist dus was dan maar gaan trainen)
Dinsdag van 10u-13u (had mij vandaag overslapen:o)
Woensdag van 10u-15u (rustdag)
Donderdag van 8u-12u en van 15.30u-17.30u
Vrijdag 8u-11u

HNNGGGGGG
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Broodje_smos

:rolleyes: het is 'broodje gezond' in Nederland

Welke macro's hanteer je bro?

• #3.828
Maandag van 8-10u en van 15.30u-17.30u. (had gisteren mijn bus gemist dus was dan maar gaan trainen)
Vrijdag 8u-11u

HNNGGGGGG

ah, niet veel school inderdaad :) vond ik vroeger nog vervelender dan gewoon een vast rooster zonder waardeloze docenten die om de dag uitvallen... beetje ritme en geen tussenuren.

Broodje gezond at ik vroeger elke week :heart: nu totaal geen zin meer in :p

Vrijdag 8u-11u

HNNGGGGGG

Jelly, ik had 2 broodjes met warme ham bij de delifrance gegeten. Feelsgoodman

Hoeveel kcal is zon broodje eigenlijk?

• #3.831
ah, niet veel school inderdaad :) vond ik vroeger nog vervelender dan gewoon een vast rooster zonder waardeloze docenten die om de dag uitvallen... beetje ritme en geen tussenuren.

Broodje gezond at ik vroeger elke week :heart: nu totaal geen zin meer in :p
Op zich valt het mee aangezien er een gym vlak aan mijn school is

Tijdens mijn bulk at ik er zo paar per week (met kip en yoghurtdressing en zonder kaas)

Jelly, ik had 2 broodjes met warme ham bij de delifrance gegeten. Feelsgoodman

Hoeveel kcal is zon broodje eigenlijk?
Hangt er vanaf wat er tussen steekt :P
Als ik me niet vergis is het brood zelf rond de 300-400kcals. Daar komt dan nog eens mayo, kaas en eieren bij, dus zal wel rond de 700kcal fzo liggen.

Merci!
Momenteel vind ik het ook k*t :roflol: nog 3.5uur wachten :(

Voeding dat hier boven staat is eigenlijk fout.
Macro's op trainingsdag: +- 2400kcal 200/300/45
Macro's op rustdag: +- 2000kcal 200/75/100
Hoe mijn maaltijden er gaan uitzien weet ik nog niet goed, maar wel zo clean mogelijk!
Dit 2 weken volgen en zien wat er gebeurd, anders wat kcals schrappen
45 gram vetten op 1 dag? :(
Extreem weinig bro

Hij heeft genoeg vetten..

:trollface:

• #3.835
Principe van IF. Hoog in carbs & laag in vetten op trainingsdagen & visa versa.
Ziet er goed uit in mijn ogen. Even kijken hoe je erop reageert & eventueel bijschaven waar nodig :)
Ik benieuwd! BW zit nu tussen de 88-89kg, ben benieuwd of er verschil is binnen 2 weken. Anders of cardio toevoegen of KH schrappen.

Morgen tot 15.15u les, window begint om 14u en die docent geeft geen pauze :fuu:
Dan maar stiekem 60g noten opeten :(

• #3.836
Wat is dit?! Lijkt wel alsof er een vrachtwagen over mij is gereden!
Benen zijn pap, middenrif doet pijn (door die planks wrs), traps doen pijn en voel me bellaberd :sad:

spotted at restaurant 1ste verdieping KdG Groenplaats

• #3.839
spotted at restaurant 1ste verdieping KdG Groenplaats
Ik had je niet gezien :( sorry bro :sad:

:fuu::fuu: iets na 14u begonnen aan mijn 60g noten. Les is om 15.15u gedaan, ik doe mijn tas open, zie ik geen eten zitten :fuu: Blijkbaar mijn eten thuis vergeten :fuu: Heb net pas mijn 2e maaltijd gegeten :roflol:

Ik had je niet gezien :( sorry bro :sad:

:fuu::fuu: iets na 14u begonnen aan mijn 60g noten. Les is om 15.15u gedaan, ik doe mijn tas open, zie ik geen eten zitten :fuu: Blijkbaar mijn eten thuis vergeten :fuu: Heb net pas mijn 2e maaltijd gegeten :roflol:

Je zou me waarschijnlijk ook niet herkennen. Als je mij al zou zien staan met m'n manlet genetics :roflol:
En dat is goed voor je vetverbranding? :trollface:

Terug
Naar boven