- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Je zou me waarschijnlijk ook niet herkennen. Als je mij al zou zien staan met m'n manlet genetics
En dat is goed voor je vetverbranding?![]()

Is wel niet goed voor je humeur

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je zou me waarschijnlijk ook niet herkennen. Als je mij al zou zien staan met m'n manlet genetics
En dat is goed voor je vetverbranding?![]()

Kwam door de cafeine en toen had ik nog geen/amper hongerIk zag toch een stralende glimlach op je gezicht in de eetruimte.
Of was dat omdat die chick bij je zat?![]()

die geit geeft mij geen glimlach hoor
Je had die 2 andere chicks maar eens moeten zien waar ik eerst me op het 4e zat 

heb ooit ook eens een bericht gestuurd naar mijn vader zonder dat ik er nog iets van weet 
Vandaag geen training, als ik morgen niet te vroeg moet beginnen werken ben ik wel van plan om te trainen!
Vanmorgen de mooie, pakkende ceremonie van mijn grootmoeder gehad en vanmiddag koffietafel. Voeding was vandaag dus ook slecht. Thee met suiker, ice tea en bier. En pistolets (bolletjes in nl denk ik?) met hesp of kipcurry en koffiekoeken.
Mijn romboids/onderste traps zijn trouwens best stijf vandaag. Slechte techniek? Of is dat gewoon omdat ik dat niet meer gewoon ben om DB press te doen? (ik nijp mijn schouders tegen een zoals BP en laat ze zakken tot mijn schouders)
Ik school jou in de vlaamse taal: bovenste zijn pistolets en de onderste broodjesbolletjes
pistoletjes
ik school jou in die Nederlandse taal brah.
Ik vind shoulder db press ook maar een verrotte oefening. Doe meestal een mp variatie (achter mn nek) in de smith om alle schouderkoppen te hitten.

Stokbrood of fransbrood?

rare mensen die nederlandersHeb vorige week al geen rug getraind. En ben aan het twijfelen of ik de week daarvoor wel rug heb getraind. Dus momenteel baal ik welBehind the neck press?
En kan geen kwaad dagje extra rust toch? Gewoon volgende x nog harder gaan![]()

Volgende x is pas volgende week vrijdag
@arnaud doe je volgende x rug toch? Of kom je dan niet uit met rust?![]()