AndroidHealthClinic

Arnodsi's road to victory!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.843
Ik zag toch een stralende glimlach op je gezicht in de eetruimte.
Of was dat omdat die chick bij je zat? :eyebrow:
Kwam door de cafeine en toen had ik nog geen/amper honger :cool:
:roflol: die geit geeft mij geen glimlach hoor :o Je had die 2 andere chicks maar eens moeten zien waar ik eerst me op het 4e zat :eyebrow:

:roflol:
Volgende keer zeg je dit tegen die chick

fypkrb.jpg

win.

• #3.845
:roflol::roflol:

• #3.847
IF lijkt goed te werken! Leek voller en iets droger na mijn training :dunno:

trainingsduur: +- 1uur:

DB press:
10x12
10x12
6x18
12x22
10x24
7x26
Machine press:
8x45 ds 8x25 ds 8x15

Front raise:
12x10
10x12
10x12

Leaning side raise:
12x8
10x10
8x12
8x12

Cable upright row:
12x
10x
8x
8x

Triceps pushdown:
12x21
10x26
7x28
7x26

Dippen:
10xbw
10xbw
10xbw
Machine dip:
15x65

Bent over rope extension:
12x
10x
8x
8x

Schouders: 3/5, meh goed branden maar weinig pomp
Triceps: 4/5, goeie pomp

• #3.848
Vandaag geen training, als ik morgen niet te vroeg moet beginnen werken ben ik wel van plan om te trainen!
Vanmorgen de mooie, pakkende ceremonie van mijn grootmoeder gehad en vanmiddag koffietafel. Voeding was vandaag dus ook slecht. Thee met suiker, ice tea en bier. En pistolets (bolletjes in nl denk ik?) met hesp of kipcurry en koffiekoeken.

Mijn romboids/onderste traps zijn trouwens best stijf vandaag. Slechte techniek? Of is dat gewoon omdat ik dat niet meer gewoon ben om DB press te doen? (ik nijp mijn schouders tegen een zoals BP en laat ze zakken tot mijn schouders)

• #3.849
Gvd, toch geen training vandaag :sad: ben een half uur wakker, kheb Door 2 wekkers geslapen :o

Had je de wekker wel gezet dan? :roflol:

• #3.851
Had je de wekker wel gezet dan? :roflol:

Ja, ben 100%. Ik had 2x gecheckt. 1 om 8u en 1 om 8.04u.
Goed, het is niet de eerste keer dat ik dit meemaak. Heb het zelfs al gehad dat mijn ouders mij wakker maken, ik iets zeg en een paar uur later wakker word terwijl ik van niets weet :o heb ooit ook eens een bericht gestuurd naar mijn vader zonder dat ik er nog iets van weet :p

Vandaag geen training, als ik morgen niet te vroeg moet beginnen werken ben ik wel van plan om te trainen!
Vanmorgen de mooie, pakkende ceremonie van mijn grootmoeder gehad en vanmiddag koffietafel. Voeding was vandaag dus ook slecht. Thee met suiker, ice tea en bier. En pistolets (bolletjes in nl denk ik?) met hesp of kipcurry en koffiekoeken.

Mijn romboids/onderste traps zijn trouwens best stijf vandaag. Slechte techniek? Of is dat gewoon omdat ik dat niet meer gewoon ben om DB press te doen? (ik nijp mijn schouders tegen een zoals BP en laat ze zakken tot mijn schouders)

bolletjes
bolletjes%20zacht%20%20%20%20%20%20foto%20krant%20jpg.jpg

pistoletjes
image.php?file=Untitled_00068-1.jpg

ik school jou in die Nederlandse taal brah.
Ik vind shoulder db press ook maar een verrotte oefening. Doe meestal een mp variatie (achter mn nek) in de smith om alle schouderkoppen te hitten.

Behind the neck press?

En kan geen kwaad dagje extra rust toch? Gewoon volgende x nog harder gaan :p

• #3.854
bolletjes

pistoletjes

ik school jou in die Nederlandse taal brah.
Ik vind shoulder db press ook maar een verrotte oefening. Doe meestal een mp variatie (achter mn nek) in de smith om alle schouderkoppen te hitten.
Ik school jou in de vlaamse taal: bovenste zijn pistolets en de onderste broodjes :D

Ik vind het een goede oefening, maar was best lang geleden dat ik die nog had gedaan. Nu weet ik niet of mijn romboids/onderste traps stijf zijn wegens slechte techniek of wegens onwennigheid :dunno:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat is dit dan? :roflol:

• #3.857
[Link niet meer beschikbaar]

Wat is dit dan? :roflol:
Stokbrood of fransbrood?
Staats zelfs in je link man :roflol:

Je gaat dit toch geen grote pistolet noemen? :roflol::roflol: rare mensen die nederlanders

---------- Post toegevoegd Sat 9 Mar 2013 om 11:39 ----------

Behind the neck press?

En kan geen kwaad dagje extra rust toch? Gewoon volgende x nog harder gaan :p
Heb vorige week al geen rug getraind. En ben aan het twijfelen of ik de week daarvoor wel rug heb getraind. Dus momenteel baal ik wel :sad:

Terug
Naar boven