Fitness Seller

Arnodsi's road to victory!!

jij snapt hem

• Topic Starter Topic Starter
Ik zit nu al op 2.5G/kg lichaamsgewicht, dat is toch al redelijk hoog?

zou nog een scoop whey plus iets van vis erbij doen

Whey moet ik zelf betalen, dus liever niet :D

fcking bofkonten, die van mij betaalt alleen rijst/kwark/fruit/brinta meer niet

fcking bofkonten, die van mij betaalt alleen rijst/kwark/fruit/brinta meer niet
Kwa eten betaald mijn moeder zo goed als alles buiten mijn oats.

Als er iets niet meer in huis is, of wil eens iets anders (steak bv) dan betaal ik het zelf. Supps en abbo (36€) moet ik zelf betalen.

same here

abbo ook zelf betalen :sad:

---------- Post toegevoegd Thu 19 Jul 2012 om 23:04 ----------

bb is dure hobby voor mija ls je het uit gaat rekenen denk ik zo :p

ondankbaar totdat je een foking huge mofo bent en dan zijn het allemaal bange kontenlikkers

ondankbaar totdat je een foking huge mofo bent en dan zijn het allemaal bange kontenlikkers
True :p

Vroeger op de middelbare school keken ze me altijd raar aan toen ik tonijn/rijst/pasta oid at en dat ik zo vaak at. Als ik ze nu nog eens zie zeggen ze allemaal dat ik een beest ben geworden. Nu op de hogeschool zeggen ze altijd dat ik een beest ben en vragen veel mensen tips. Zelfs van 2 docenten een 'compliment' gekregen :roflol:

En dat terwijl ik ecto as phuck ben :roflol:

dat is een voordeel, mensen denken zelfs van die balotelli dat hij gespierd is :roflol: maargoed ze denken ook weer dat als je een paar maandjes zwaar traint je gelijk mr o 2013 word

Wat heb ik toch een geluk :o

Bij jou betalen ze alles of wat? :eek:

Je moet het langzaam maar zeker implementeren in hun leven brah.
Ik moest ook eerst zelf alles betalen, van sportabo, supplementen tot voeding dat ik wilde.
Langzaam maar zeker, en met de nodige volharding, kan ik nu de kasten opendoen & tevreden neerkijken op bruine rijst, brinta, kwark, volkorenpasta & meer van dat lekkers.

Like a bawz.

Terug
Naar boven