Misterw00t
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 65
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik smaak niet naar Nutella nee
De whey wel (smaakt natuurlijk niet 100% naar nutalle, maar komt toch aardig in de buurt). Of toch als je het met melk drinkt. Met water heeft het een iets andere smaakIk vind van wel. Het is niet dag en nacht verschil, maar is toch iets beter.Is hij lekkerder dan de gemiddelde vieze chocola smaak?
En wat jammer dat jij niet naar nutella smaakt![]()
Anders kon ik tegen een random chick zeggen: 'Hé, ik smaak naar nutella, eens proeven?' 

srs? ik vind hem echt lekker!!Nutella whey is kapotk vies even srs, nooit meer van mn leven dat ik dat koop man
doe het met water
Ik vind van wel. Het is niet dag en nacht verschil, maar is toch iets beter.
Idd jammerAnders kon ik tegen een random chick zeggen: 'Hé, ik smaak naar nutella, eens proeven?'
Koop anders eerst die samples voor €10, er zitten er een paar lekkere tussen hoor!

Owja vergeten, je betaald ibo in natura in ruil voor suppsIk ben geen fan van het kopen van supps, dat kost me geld![]()

Probeer het maar eens met melk
Owja vergeten, je betaald ibo in natura in ruil voor supps

dan is het te doen idd, maar nog steeds vind ik het vies, van melk krijg ik volgens mij acne.Owja vergeten, je betaald ibo in natura in ruil voor supps
---------- Post toegevoegd Tue 24 Jul 2012 om 19:02 ----------
Probeer het maar eens met melk
Dat is wel jammerdan is het te doen idd, maar nog steeds vind ik het vies, van melk krijg ik volgens mij acne.
Neem nu wel 400 ml per dag om te kijken of ik acne zal krijgen
Krijg je er hard last van? Ook met magere melk?