XXL Nutrition

Arnodsi's road to victory!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.241
Smeren smeren smeren, om soepel te houden. Maar meestal is er niet veel aan te doen. Je groeit gewoon te snel.... MONSTER:P
Wat smeren? :o

:roflol: was het maar waar!! Volgens mij zijn jouw benen echt buffer! :o:sad: Imo is er al een pak vet van mijn benen af sinds ik aan het cutten ben! Ben wel (los) beginnen squaten, misschien heeft dat er iets mee te maken? :dunno:

WOW BEASCHT!! WAT EEN GROTE STREEP STRIAE!!!

:o

Je had bijna vergrootglas nodig dude :)
En bekijk het gewoon als een bewijs dat je goed bezig bent, wees er trots op? Cherish it!

• #4.244
WOW BEASCHT!! WAT EEN GROTE STREEP STRIAE!!!

:o

Je had bijna vergrootglas nodig dude :)
En bekijk het gewoon als een bewijs dat je goed bezig bent, wees er trots op? Cherish it!
Ja ligt aan de foto :P moest effe wat zoeken voor de juiste hoek zodat mijn balzak er niet mee opstond :o

En striae is striae! Ik wil er vanaf :mad:

tumblr_lf0xn077nB1qfxzbzo1_400.gif

man je zou mijn striae bij liezen moeten zien

• #4.246
Meal 2

20ho9kl.jpg

• #4.247
:fuu: geen HIIT cardio/core. Rug is echt helemaal gesloopt en zelfs mijn buikspieren doen pijn :eek: Fietsen gaat ook niet want band is blijkbaar lek :(

Lekkere food bro, krijg er spontaan honger van.

brb thee drinken & omelette du fromage met kipfilet en spinazie eten

Cheatdag?
.....

• #4.254
Of 2 cheatmeals :o
Nu die pizza, over een half uur gaan werken en vanavond verse lasagne met stokbrood :meal:
Nadien nog een verjaardagsfeestje en het kan zijn dat ik daar een paar pintjes drink

Kcal inname blijft redelijk beperkt natuurlijk! Ik ga niet opeens +4000kcal eten. Zal rond de 3000-3500kcal zijn.
Dus wat jij in 1 cheatmeal eet, verspreid ik over een dag :D

Ik zit dan ook 700/800 onder me behoefte;)

Dan kan je veel eten als het mag:D

• #4.257
driedubbele :fuu::fuu::fuu:

Moet morgen voor 2uur gaan werken en wou eigenlijk eens gaan zwemmen :( En heb nadien een familiefeest :fuu: Ik was helemaal vergeten dat het morgen Pasen is!! Hopelijk kan ik low carb blijven want heb echt geen idee wat we gaan eten!

driedubbele :fuu::fuu::fuu:

Moet morgen voor 2uur gaan werken en wou eigenlijk eens gaan zwemmen :( En heb nadien een familiefeest :fuu: Ik was helemaal vergeten dat het morgen Pasen is!! Hopelijk kan ik low carb blijven want heb echt geen idee wat we gaan eten!
Bij ons is het vis dus moet wel lukken...alleen ze geven elk jaar toch weer chocolade he :/

Eten van te voren maken en meenemen;)
Hoezo niet weten wat er te eten is?
Voorbereiding is halve werk;)

Terug
Naar boven