Fitness Seller

Arnodsi's road to victory!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.221
Waarom niet? Deed hem eerst bovenhands en nu onder en merk het verschil duidelijk.

Gewoon kip en sla?? Lekker toch:) Kom ik aan met mijn crackers en fruit.
Laatste keer dat ik het deed vond ik het maar niets. Ik zal het volgende week nog eens een kans geven!

Tov gisteren is het maar niets :o

Correct, stevige DL man, ben benieuwd of ik wat kan opsteken van je de 14de!!

Laatste keer dat ik het deed vond ik het maar niets. Ik zal het volgende week nog eens een kans geven!

Tov gisteren is het maar niets :o

Voelt misschien even raar, maar ik vond zelf dat ik hem wel meer voelde in mijn rug dan wanneer ik hem bovenhands pakte. Gevoel dat ik de beweging beter doe en afmaak.

• #4.224
Voelt misschien even raar, maar ik vond zelf dat ik hem wel meer voelde in mijn rug dan wanneer ik hem bovenhands pakte. Gevoel dat ik de beweging beter doe en afmaak.

Bovenhands doet je upperback meer werk ;) Zeker als je je ellebogen nog vrij wijd houd

Onderhands zitten je ellebogen dichter tegen je lichaam en helpen je biceps mee dus meer gewicht.
En meer werk voor de lats. Plus je ROM is vaak groter.

Bovenhands doet je upperback meer werk ;) Zeker als je je ellebogen nog vrij wijd houd

Onderhands zitten je ellebogen dichter tegen je lichaam en helpen je biceps mee dus meer gewicht.
En meer werk voor de lats. Plus je ROM is vaak groter.

Bovenhands voelde ik er bar weinig van. Dacht als dit het is, dan schrap ik hem wel weer. Met mack toen onderhands gedaan en ging veel beter.

Bovenhands voelde ik er bar weinig van. Dacht als dit het is, dan schrap ik hem wel weer. Met mack toen onderhands gedaan en ging veel beter.

Bovenhands is ook helemaal niet makkelijk om echt goed te reppen. Dan moet je echt op de details
van de uitvoering letten om het echt goed te doen

Bovenhands is ook helemaal niet makkelijk om echt goed te reppen. Dan moet je echt op de details
van de uitvoering letten om het echt goed te doen

Deed het met licht gewicht, wat zwaarder, nog zwaarder. Geconcentreerd, wat sneller. Geen oefening voor mij om het op die manier te doen. Frustreert alleen als ik er niets van voel. :p

• #4.229
Hoi, ik hoorde dat dit het dagcafé is? :trollface:

• #4.233
Ik ben trouwens van plan om morgen eens een cheatdag in te lassen! Is ondertussen al een hele tijd geleden.

Het plan is:
's morgens HIIT
Pizza + whey
5 uur werken
Verse lasagne + whey
Verjaardagsfeestje met een paar pintjes

Zondag een low carb dag met mss wat HIIT

Ik ben trouwens van plan om morgen eens een cheatdag in te lassen! Is ondertussen al een hele tijd geleden.

Het plan is:
's morgens HIIT
Pizza + whey
5 uur werken
Verse lasagne + whey
Verjaardagsfeestje met een paar pintjes

Zondag een low carb dag met mss wat HIIT

Oké, hierbij is het definitief, jij wordt de fatty van onze meet en vreet :)

Hoeveel rust pak je tussen je DL-setjes?

• #4.239
Oké, hierbij is het definitief, jij wordt de fatty van onze meet en vreet :)

Hoeveel rust pak je tussen je DL-setjes?
Minuutje of 2 denk ik. Dunno, op dat moment denk ik daar niet :roflol:
Effe bekomen

Kijk naar m'n pic in m'n log, ik dacht 14% maar ik krijg te horen dat dat niet klopt :p
Maakt eens een beter pic man :P adhv die foto kunnen we je VP niet zien ze :P

:fuu::fuu: Ik begin striae te krijgen aan de binnenkant van mijn linker been :( Is een lijn van 3cm fzo :(
Wat kun je hier tegen doen? Is nog niet erg fzo, maar wil het toch beperken

Niet voor gevoelige kijkers :D
2qn45ly.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Smeren smeren smeren, om soepel te houden. Maar meestal is er niet veel aan te doen. Je groeit gewoon te snel.... MONSTER:P

Terug
Naar boven