AndroidHealthClinic

Arnodsi's road to victory!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.261
Eten van te voren maken en meenemen;)
Hoezo niet weten wat er te eten is?
Voorbereiding is halve werk;)
Ze vinden me nu al te overdreven bezig voor deze sport, ik ga echt geen bak me eten meenemen :roflol:
Nop geen idee. Het is bij mijn tante te doen en mijn ouders weten het ook niet.

:fuu::fuu: morgen is het ook nog eens zomertijd :fuu:
Al een geluk moet ik morgen om 9u beginnen ipv 7u :angstig:

Je ouders steunen je niet in een gezonde lifestyle?

Dus 2 dagen cheat?
Doei cut:p

Haha nee zal wel meevallen maar ik zou zonde vinden van harde werk.

iifym

• #4.264
Je ouders steunen je niet in een gezonde lifestyle?

Dus 2 dagen cheat?
Doei cut:p

Haha nee zal wel meevallen maar ik zou zonde vinden van harde werk.
In mate :( Thuis laten ze mij meestal wel doen met af en toe de nodige discussies.

Ze worden zelfs al 'kwaad' als ik whey drink voor een familiefeest :roflol: Dan denken ze dat ik geen honger meer ga hebben ...

Gewoon vlees nemen met veel groentjes, zal heus wel meevallen (hoop ik)

---------- Post toegevoegd 30 March 2013 om 18:41 ----------

Heb low carb dag, dus als we chinees of pasta oid eten ben ik wel gescheten ...

Moet ik keer met ze praten?

Neem ze anders keer mee naar een wedstrijd;)

Mijn ma vind het alleen maar geweldig:)
Als ik keer langskom vraagt ze altijd of ze wat vis/kip/rijst/groente enz voor mij moet kopen.

• #4.266
Moet ik keer met ze praten?

Neem ze anders keer mee naar een wedstrijd;)

Mijn ma vind het alleen maar geweldig:)
Als ik keer langskom vraagt ze altijd of ze wat vis/kip/rijst/groente enz voor mij moet kopen.
Heb mijn moeder ooit eens meegenomen naar een kerel die mijn voeding deed, toen was ze wel een pak milder geworden. Ervoor is ze ooit zelfs eens aan de dokter gevraagd of het wel gezond is dat ik zoveel eet :roflol:
Als ik het zo type lijkt het wel allemaal erger dan het is. Natuurlijk vinden ze het goed dat ik zo 'gezond' bezig ben, ze vinden het alleen wat overdreven.

Zo'n wedstrijdatleten vinden ze :gay: Dus dat lijkt me geen goed plan :P

In mate :( Thuis laten ze mij meestal wel doen met af en toe de nodige discussies.

Ze worden zelfs al 'kwaad' als ik whey drink voor een familiefeest :roflol: Dan denken ze dat ik geen honger meer ga hebben ...

Gewoon vlees nemen met veel groentjes, zal heus wel meevallen (hoop ik)

---------- Post toegevoegd 30 March 2013 om 18:41 ----------

Heb low carb dag, dus als we chinees of pasta oid eten ben ik wel gescheten ...

compenseer het dan gewoon met minder vetten, die carb/vet verhouding maakt echt niet veel uit hoor

Oh arme arme arnodsi toch
Ik werd uitgenodigd op de paasbrunch van mijn schoonouders en ze zeiden al zelf: 'Calfbrah, je bent zeker welkom en neem gerust je eigen eten mee. Als je wilt maken we dat hier wel klaar hoe jij dat graag hebt' :trollface:

ya srs

• #4.269
Oh arme arme arnodsi toch
Ik werd uitgenodigd op de paasbrunch van mijn schoonouders en ze zeiden al zelf: 'Calfbrah, je bent zeker welkom en neem gerust je eigen eten mee. Als je wilt maken we dat hier wel klaar hoe jij dat graag hebt' :trollface:

ya srs

X:fuu; kan maar de helft lezen. Am wat je zegt ;s over 3uur al opstaan :fuu;

Best wel een goede avond gehad!

Doei cut :trollface:

Niet haten op Arnaud, hij heeft misschien wel geen sixpack maar wel 2 dikke bultjes hoor :mad:

Ik volg! Jij bent zo'n type met een hoog metabolisme neem ik aan, aangezien ik er toch aardig wat pizza, lasagne en dergelijke tussen zie staan? Succes met je bulk man!

ff serieus... Doe eens wat moeite:D

"Toewijding in voeding is wat bodybuilders scheidt van de wannabees"

• #4.278
:roflol:

Hé arnodsi, hoe gaat het met je cheatdagen? Vergeet niet af en toe te cutten :trollface:
:mad:

:fuu: worst morning ever!! Wekker ging en kreeg ogen amper open en koppijn. Ik stapte met mijn slaapkop in de douche, ik wil eruitstappen, verlies mijn evenwicht wat, wil de stang van de douchegordijn pakken en ik fl**ker uit de douche met stang en douchegordijn :fuu: nu snee op mijn buik en last van mijn arm :(

:roflol: daarnet stonden we op mijn werk wel met 3 met een kater en 1 iemand is terug naar huis gegaan :roflol: het ging echt niet meer

Ik volg! Jij bent zo'n type met een hoog metabolisme neem ik aan, aangezien ik er toch aardig wat pizza, lasagne en dergelijke tussen zie staan? Succes met je bulk man!

ff serieus... Doe eens wat moeite:D

"Toewijding in voeding is wat bodybuilders scheidt van de wannabees"
Was al een hele tijd geleden dat ik nog had gecheat hoor ;)

Gewicht is deze week blijven hangen, dus it's cardio time :(

Daar komen de smoesjes weer :trollface:

Terug
Naar boven