AndroidHealthClinic

Arnodsi's road to victory!!

Je armen overpoweren je schouders idd behoorlijk, maar met deze pose lijkt dat ook erger.
Je had beter wat rechter op kunnen gaan staan en je handen plat op elkaar kunnen plaatsen en dan kracht zetten op de onderkant van de handpalmen.
Dan komen je schouders beter uit in verhouding met je biceps/triceps.
Doe je ook vaak db/cable lateral raises, want dat werkte bij mij bijzonder goed om m'n schouders te laten groeien.
Als het om abs gaat zijn foto's altijd ****ed up :(

Je haalt me de woorden uit de mond :roflol:

Maar kijkend naar zijn bultjes moet hij wel ergens abs verstopt hebben

---------- Post toegevoegd 2 April 2013 om 10:13 ----------

Super simpel, maar super lekker!

30uboz5.jpg

Als ik net borst heb getraind valt dat wel mee, anders ben ik redelijk plat :( Volgens mij heeft het mss ook een vertekend beeld door mijn crappy borstaanhechting :(

Loop je nu serieus foto's van eten te bewerken? :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.303
Je haalt me de woorden uit de mond :roflol:

Maar kijkend naar zijn bultjes moet hij wel ergens abs verstopt hebben

---------- Post toegevoegd 2 April 2013 om 10:13 ----------

Loop je nu serieus foto's van eten te bewerken? :roflol:

Toch nog meer abs dan jij :trollface:

Dat kan je iphone niet hé! Probeer het anders met de zelfontspanner! Ow wacht....

:D

• #4.305
Je armen overpoweren je schouders idd behoorlijk, maar met deze pose lijkt dat ook erger.
Je had beter wat rechter op kunnen gaan staan en je handen plat op elkaar kunnen plaatsen en dan kracht zetten op de onderkant van de handpalmen.
Dan komen je schouders beter uit in verhouding met je biceps/triceps.
Doe je ook vaak db/cable lateral raises, want dat werkte bij mij bijzonder goed om m'n schouders te laten groeien.
Als het om abs gaat zijn foto's altijd ****ed up :(

Volgens mij heb ik gewoon een te lange tijd mijn schouders fout getraind (meer 'zwaaien' met de gewichten) sinds ik alles super strikt doe lijken we er beter bij te staan ondanks ik niet aan het bulken ben.

Zal wel een betalende app voor bestaan ;)
Btw arnodsi! Nog eens bedankt voor alle info aangaande mn voedingsschema!
Np bro! Daarvoor dienen logs en dbb ;)

• #4.307
Bcaa's op, dus op 50gr whey iso getraind

Trainingsduur: +-45min

Squat (zo diep als ik kan)
10x20
10x20
10x20
8x50
6x80
6x90
6x100
4x100 (laatste rep had ik onderin uitgeademd. Had ik niet mogen doen, alle spanning weg)

Leg extension
12x49
10x59
8x65
8x65 + halfjes

Bulgarian split squat:
12x aan elke kant met een db van 20kg
12x20
12x20

Lying leg curl
12x40
10x49
8x55
6x55

RDL
12X70
12x70
10x70

Calve press op leg press :
25x
18x
15x

Benen: 4/5 not bad, liep erbij als een gehandicapte. Alleen terug super misselijk :( Volgende week wat meer rustpauzes nemen denk ik

Stevige training! Alleen 45 min is idd best wel crap, zou er toch zeker 60 min van maken dat je lichaam wat rust heeft ondertussen!

• #4.309
Stevige training! Alleen 45 min is idd best wel crap, zou er toch zeker 60 min van maken dat je lichaam wat rust heeft ondertussen!

No pain no gain :dunno:

Geen idee hoe het komt, maar met benen train ik altijd goed Door. Ik prefereer de korte pijn :p

Dat is echt een flinke training in 45 minuten.
Nog wel weer omhoog gekomen bij de squat?:D

Was toch effe verschieten :p anders zou het de eerste keer zijn dat ik faal met squat en ik heb geen idee wat ik dan moet doen :p

Om je mama roepen

---------- Post toegevoegd 2 April 2013 om 13:47 ----------

Geen safety dan? Je valt achter over of voor over:P

Ik hoef alleen iets verder door benen te zakken en hij ligt al op safety bars ja. Vaak zat gehad dat ik hem niet meer omhoog kreeg.

Inb4 hem is pik en roid grapjes

• #4.316
Geen safety dan? Je valt achter over of voor over:P
Jawel, maar vertrouw het niet echt goed :o schrik dat mijn vingers er tussen geraken :o

Om je mama roepen

---------- Post toegevoegd 2 April 2013 om 13:47 ----------

Ik hoef alleen iets verder door benen te zakken en hij ligt al op safety bars ja. Vaak zat gehad dat ik hem niet meer omhoog kreeg.

Inb4 hem is pik en roid grapjes
Ik kan beter jouw mama roepen! Die kan met gemak die 100kg van mijn schouders halen!

Lol, veel dieper geraak ik niet ze :P ben of niet lenig genoeg of hams komen tegen mijn kuiten. 1 van de 2

Vingers tussen een safety????

• #4.320
Hnnnngggg!!!! :meal:

4u8m6p.jpg

Terug
Naar boven