Fitness Seller

Arnodsi's road to victory!!

Kleuren zijn een beetje oversaturated en de witbalans klopt niet helemaal maar ziet er verder goed uit

45 minuten voor een leg day.
Shit son. Geen idee hoe hard dat moet aanvoelen :D

mirin' food btw

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.327
45 minuten voor een leg day.
Shit son. Geen idee hoe hard dat moet aanvoelen :D

mirin' food btw
Zo speciaal is dat toch niet? :o
Over die squat heb ik +-15min gedaan, de rest is gewoon knallen! Ni janke mr tanke!! :whip:

Ik heb net kebab op :trollface:

Wat is het eigenlijk? Biefstuk?
:angstig: kebab. Kapsalon is nog erger!!

Het is een kabeljauwhaasje!

069.jpg

Het is/was een chateaubriand/filet pur (bovenste stukossenhaas) Ik was het alleen beter bij mijn werk gaan halen ipv in den delhaize :(

Zo speciaal is dat toch niet? :o
Over die squat heb ik +-15min gedaan, de rest is gewoon knallen! Ni janke mr tanke!! :whip:

:angstig: kebab. Kapsalon is nog erger!!

Het is een kabeljauwhaasje!

069.jpg

Het is/was een chateaubriand/filet pur (bovenste stukossenhaas) Ik was het alleen beter bij mijn werk gaan halen ipv in den delhaize :(
Oh boy. Met jou train ik echt mijn benen niet. Ik lig meestal de helft van de tijd halfdood op de grond, te puffen en te zweten en traantjes in mijn ogen :roflol:

• #4.329
  • #4.332
Vader heeft net een 7 puntmeting gedaan bij mij. Kwam uit op 13.11%

Gemeten met dit: [Afbeelding niet meer beschikbaar]

En berekend met dit:
http://www.linear-software.com/online.html

Vader had wel geen schrik om mijn vel goed vast te pakken
Volgens mijn vader heb ik kalkoenenpoten en hij vond het moeilijk om mijn vel daar vast te pakken :roflol:

Ben wel al mijn MM's kwijt :( Klikte op calculate en alles was weg :fuu:
Dit bleef over. Kon ook niet naar beneden scrollen :(
b7b2nm.png

Prima! Dit percentage als referentie houden en zo blijven opvolgen. Weet je misschien niet 100% wat je vetpercentage is exact, maar je kan wel de progressie bijhouden :thumb:

• #4.334
Vanmorgen begonnen met dexparine. Pfff heb/had vandaag moeite om mijn 2000kcal binnen te krijgen :( vandaag 50g carbs en een klein paaseitje binnen, had heel de dag zin in een dutje :roflol:

Terug
Naar boven