Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is omdat de zon 20cm fel op de tafel schijntKleuren zijn een beetje oversaturated en de witbalans klopt niet helemaal maar ziet er verder goed uit

Is omdat de zon 20cm fel op de tafel schijnt
Haters gonna hate! Je bent gewoon jaloers!![]()

Is omdat de zon 20cm fel op de tafel schijnt
Haters gonna hate! Je bent gewoon jaloers!![]()

Zo speciaal is dat toch niet?45 minuten voor een leg day.
Shit son. Geen idee hoe hard dat moet aanvoelen
mirin' food btw

Ik heb net kebab op
Wat is het eigenlijk? Biefstuk?
kebab. Kapsalon is nog erger!!
Oh boy. Met jou train ik echt mijn benen niet. Ik lig meestal de helft van de tijd halfdood op de grond, te puffen en te zweten en traantjes in mijn ogenZo speciaal is dat toch niet?
Over die squat heb ik +-15min gedaan, de rest is gewoon knallen! Ni janke mr tanke!!
kebab. Kapsalon is nog erger!!
Het is een kabeljauwhaasje!
![]()
Het is/was een chateaubriand/filet pur (bovenste stukossenhaas) Ik was het alleen beter bij mijn werk gaan halen ipv in den delhaize![]()

Ik zit ook te puffen en zweten hoorOh boy. Met jou train ik echt mijn benen niet. Ik lig meestal de helft van de tijd halfdood op de grond, te puffen en te zweten en traantjes in mijn ogen![]()
Vaak ook helemaal buiten adem 
Of dat je na een oefening nog amper op je benen kon staan & dat ze helemaal vol aanvoelde?Ik zit ook te puffen en zweten hoorVaak ook helemaal buiten adem
![]()

Dat feel wanneer je na de lying leg curl niet meer recht geraakt en bijna valt over dat toestelOf dat je na een oefening nog amper op je benen kon staan & dat ze helemaal vol aanvoelde?![]()

Klikte op calculate en alles was weg 

Is dat de nieuwe formule dat je hebt?Vanmorgen begonnen met dexparine. Pfff heb/had vandaag moeite om mijn 2000kcal binnen te krijgenvandaag 50g carbs en een klein paaseitje binnen, had heel de dag zin in een dutje
![]()
Lucky you. Mijn is zowat op en zou de nieuwe dus moeten bestellen. BrahBrah zei dat ie goed was, maar ik blijf skeptical.Nop, de oude. Heb nog een volle grote pot en een klein potje met nog stuk of 10 pillen
Lucky you. Mijn is zowat op en zou de nieuwe dus moeten bestellen. BrahBrah zei dat ie goed was, maar ik blijf skeptical.
![]()
(na efe dmaa en na dmaa??)Lucky you. Mijn is zowat op en zou de nieuwe dus moeten bestellen. BrahBrah zei dat ie goed was, maar ik blijf skeptical.
![]()
No idea.. de moeite waard?